Summercheck 2007

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
karjaanpaisti
Viestit: 100
Liittynyt: 20:25 28.12.2006
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja karjaanpaisti »

jaksaisko tulla mukaa...hmm....
karjaanpaisti
Viestit: 100
Liittynyt: 20:25 28.12.2006
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja karjaanpaisti »

mitä järkee tulla ku maukka perus garri on messis....
Tundra
Viestit: 321
Liittynyt: 12:30 08.09.2006

Viesti Kirjoittaja Tundra »

Pidä vaan välivuosi,jos siltä tuntuu. :?
Janne Sallinen
Tyrvään Biljardiklubi
Petu
Viestit: 745
Liittynyt: 10:23 30.11.2006
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Petu »

Petri Makkonen jää pois kisoista
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

jarnoahola kirjoitti:ahola jarno joutuu jättämään kisat väliin sillä osallistun tonne
http://forum.sbil.fi/viewtopic.php?t=3662&highlight=

ei siis kerkeä hyppimään joten sorry

tosin ei mua siellä varmaan kaivatakkaan ku valitan tasureista jatkuvasti :wink:
Sama homma. Prkle! Jos vaan jotenkin saa lutviutettua nää limittäin niin sit oon kummassakin, mut jos ei onnistu, niin sit oon Jäkessä (huomattavasti tärkeämpi asia!) :shock:
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Markus kirjoitti:
dobermann kirjoitti:
jarnoahola kirjoitti:ahola jarno joutuu jättämään kisat väliin sillä osallistun tonne
http://forum.sbil.fi/viewtopic.php?t=3662&highlight=

ei siis kerkeä hyppimään joten sorry

tosin ei mua siellä varmaan kaivatakkaan ku valitan tasureista jatkuvasti :wink:
Sama homma. Prkle! Jos vaan jotenkin saa lutviutettua nää limittäin niin sit oon kummassakin, mut jos ei onnistu, niin sit oon Jäkessä (huomattavasti tärkeämpi asia!) :shock:
:cry:

noinko tiukassa ne viikonloput olivat, että junnuleiri meinaa vesittää sumcheckin ja sumchekki junnuleirin
Hienoa nähdä että ilmoittautumisiakin saadaan valmennuskurssille. Eipä taida summercheckin osallistujamäärät dramaattisesti pienentyä tän leirin takia, eikä noita viikonloppuja valitettavasti vain paljoa ole, totta se.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Matilla meni ne herneet ihan aiheesta sinne nenään.
Se oli törkeä ja suorastaan epäurheilijamainen temppu minkä sä teit.
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Taas meni mielenkiintoiseksi! Mistä on kysymys?
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Lauantai 12.5. Ritz -biljardi

9-sm -karsinnat voittajien puolen kierroksella pääsystä cuppiin ottelussa Markus Juva - Matti Väyrynen tilanteessa 3-3 tai 4-4 en tiedä varmaa, kun sielä ei ollu tulostauluja käytössä. Pelattiin siinä pöydällä missä oli ennen se ipt-viritetty pöytä, numeroa en muista.

Joka tapauksessa Matti oli lyömässä näkyvää ykköstä, jonka vieressä hieman etupuolella oli kolmonen lähempänä kulmapussia. Mä katoin, että tosta vois koittaa karakolmosta kulmaan ja se oli juuri se minkä Matti sitten tekikin. Oikein osu. Markus istui tuolilla suoraan lyöntilinjan takana eli näki varmasti.

Pallot ei ehtineet vielä edes pysähtyä kun Markus jo ampui tuolistaan ylös vaatimaan itselleen käsipalloa. Mulle jäi tilanteesta sellainen kuva, että hän oli päättänyt jo etukäteen tuon tempun tehdä. Matti meni aluksi hieman hämilleen, että mitä v1ttua, eihän se ollut lähelläkään virhettä. Noin kymmenen sekunnin riitelyn jälkeen Markus otti pallon käteen ja asetti sen hyvin ykköstä lyötäväksi. Tämän jälkeen riitely jatkui vielä muutaman minuutin. Lopuksi Matti antoi kiroillen periksi ja Markus sai tehdä käsipallostaan partin. Missään vaiheessa ei kutsuttu ketään tuomaria paikalle.

Tämä oli minun näkemys tapahtumista noin 7-8 metrin päästä eli siinä snookerpöytää vasten nojaillen.

Törkeän ja epäurheilijamaisen tempusta tekee se, että Markus Juva on varmasti tietoinen sääntöpykälän kohdasta, jossa sanotaan, että epäselvissä tilanteissa tuomitaan lyöjän eduksi. Ensinnäkin tämä lyönti oli täysin oikein ja jos se Markuksen mielestä meni väärin ja Matin mielestä oikein niin se riittää tekemään siitä epäselvän tilanteen.

Vielä kerran, Matti osui oikein, eikä se ollut lähelläkään virhettä.

Että näin.
Vastaa Viestiin