SM-ranking Järvenpää 5.2.2005

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Steffi

Ilmoittaudun!

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Peppu ilmoittautuu karkeloihin eli Judgement day-kisoihin jos ne kuuluisat Em-valinnat nyt sen jälkeen tehdään :shock:
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ilmoittaudun!

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Steffi kirjoitti:Peppu ilmoittautuu karkeloihin eli Judgement day-kisoihin jos ne kuuluisat Em-valinnat nyt sen jälkeen tehdään :shock:
Jep jep, sen jälkeen ne on tehtävä kun eräät ovat menneet vääntämään niin tasaista sarjaa että.. ;)
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ilmoittaudun!

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

ripsu kirjoitti:
Hei.
Milloin EM-joukkue täytyy ilmoittaa kisaan? Pelaako Mika? Montako paikkaa Suomella on?

Onko niin ettei niittää voi sieltä, mihin koskaan ei kylvetty?
Joukkue ilmoitetaan välittömästä vikojen rankingien jälkeen. Virallinen deadline on 31.1. johon kuitenkin saimme hieman joustoa.

Paikkoja on 4 jokaiseen lajiin eli viisihenkisellä joukkueella mennään. Mikan osallistumiseen en vielä osaa sanoa mitään.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittaudun!

Viesti Kirjoittaja buddy »

Tommi Lamminaho kirjoitti:
Steffi kirjoitti:Peppu ilmoittautuu karkeloihin eli Judgement day-kisoihin jos ne kuuluisat Em-valinnat nyt sen jälkeen tehdään :shock:
Jep jep, sen jälkeen ne on tehtävä kun eräät ovat menneet vääntämään niin tasaista sarjaa että.. ;)
Nooh, eikös valinnanvara ole eräänlaista rikkautta ? :D

Joop, kannattaa Tomminkin miettiä vaihtoehtoisia valintametodeita jos käypi niin, että vikojenkin rankingien jälkeen lista on tiukka. Sopivalla tuurilla siellä voi olla 4 äijää rg-listan kärjessä tasapistein ! Siinäpä Tommi kiskoo hiuksia päästään :)

Hmm, nyt tässä alkaa nostalgiaa pukkaamaan... tasan 10 vuotta sitten junnujen EM-joukkueen kanssa oli samat ropleemat. Tasaisia äijiä... tai siis poikia iso liuta. Silloin järjestettiin vielä erikseen kaksiosaiset EM-karsinnat jossa pelasivat allekirjoittaneen lisäksi Aki, Rinteen Jorma, Joukainen, Wilburi, Erosen Sampo ja Haaralan Vesku. Tampereen moottoriturpa Naparstok oli jo varmistanut EM-paikan. Karsinnat selvitti muistaakseni Joukainen ja Sampo.

Tuskinpa kuitenkaan tällä kertaa mitään erillisiä karsintoja kannattaa järjestää...
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Heh. Kommentti "noita tulee" ei kauheesti päde junnupuolella :) Tosin ei missään tilanteessa yksittäinen peli saa ratkaista edustuspaikkaa ! Mielestäni todella epäreilua... ja todella epäreilua sanoa, että sä et pääse EM-kisoihin kun sulla on vielä yksi vuosi junnukisoja jäljellä. :?

Jaa, omat EM-karsinnat 10 vuotta sitten meni silleen, että karsintojen eka osa, 9-pallo meni aivan täydellisen perseelleen. :D Olin aivan lukossa enkä voittanut ketään. Karsinnoissa pelattiin kaikki kaikkia vastaan periaatteella. Siinäpä se EM-paikka jo menikin. Vaikka olisin voittanut kaikki 8-pallon pelini, en olisi silti päässyt joukkueeseen. Oli aika tiukka paikka. Varsinkin kun sen junnuvuoden kisoissa olin pelannut aika hyvin, 2 pronssia oli saaliina SM-kisoista. Ja nekin oli voitettuja pronsseja kun silloin vielä pelattiin erikseen pronssiottelut.

Joop, ei mitään karsintoja. Täytyy toivoa, että jyvät erottuu akanoista viimosissa rankingeissa. Maukkakin kun tuli kärkikahinoihin mukaan 2 edellisen rankingin erinomaisten tulosten perusteella, niin jännäksi menee ! Järvenpäässä mitataan kenen persaus kestää paineet parhaiten ! :)
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Karsinnoista...

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

ripsu kirjoitti:Olen samaa mieltä Mikon kanssa!

Olipa kerran ripsu, ja rg nro.1 junnuissa.
Pidettiin maajoukkue leiri Poolgardenissa, siinä samalla ns. katsastuskilpailu EM:tä ajatellen.
Hävesin kontrasta Simo Leppäselle(seura PoGar). Pelin jälkeen minulle ilmoitettiin, että meillä oli pieni petsi eli panos eli jotain, pelin häviäjä ei pääse joukkueeseen!!
Jes. Ei auttanut valittelu ja ihmettely.
Ainoa selitys mikä kantautui minun korviin, oli, että Simpalla oli viimeinen vuosi junnuissa ja mulla ei.

En suosittele Karsintaa!
Vaikka eikai siinä nyt noin voi käydä. Eihän. EIHÄN!!? :shock:


No joo.. Kyllä mä pääsin säälistä mukaan kisoihin. Mut tietenkin jouduin ite maksaan sen kisan, olin kesän duunissa Handelissa.

Lopuksi lainaus aLa Marvel; Noita tulee
Karsintaan ei mennä, sellaiseen järjestämiseenkään ei aikaa löydy. Katsotaan miten käy. Kahdella parhaalla paikka on varma, tämä lukee jo ohjekirjoissa. Muiden kohdalla mietitään sitten syvällisemmin. Kai tässä täytyy vaeltaa jonnekin vuorelle kysymään suurelta gurulta vastauksia. Mutta katsellaan.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin