Pool Garden Open

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Kaaviot sivulla http://www.poolgarden.com/cgi/tulokset.cgi?hae=7

Pelionnea kaikille :D
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Montas pelaajaa tuonne kaikenkaikkiaan ilmoittautui?
Näköjään Goldenkin on tullut näyttämään yhdysvaltain oppeja... :D
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Steak kirjoitti:Montas pelaajaa tuonne kaikenkaikkiaan ilmoittautui?
Lues toi Talvion viesti :wink:

Welcome back Joonas 8)
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Mika kirjoitti:
Steak kirjoitti:Montas pelaajaa tuonne kaikenkaikkiaan ilmoittautui?
Lues toi Talvion viesti :wink:
No niimpä olikin :P

Mites, onko tulospalvelua?
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

rz kirjoitti:Mites nuo tasoitusluvut?

Buddy, et ole mukana?
Juu, ei jaksa kaikkia kisoja kiertää, varsinkin kun viime aikoina ollut aika monet rankingit.
Mikko Jäntti
buddy

buddy kirjoitti:
rz kirjoitti:Mites nuo tasoitusluvut?

Buddy, et ole mukana?
Juu, ei jaksa kaikkia kisoja kiertää, varsinkin kun viime aikoina ollut aika monet rankingit.
Ja itse itselleni vastaten, eipä myöskään nuo tasoituskisat enää kauheasti kiinnosta, muutamaan hassuun voittoon ja tasoitushirviöt painaa partteja. Ei kiitos.

Tämä kommentti ei siis missään nimessä ole närkästynyt kommentti osoitettu juuri Pool Garden Openia kohtaan. Alkaa vaan kiinnostus loppua lyhyisiin arvontapeleihin ja tasoituksilla kikkailuihin. Missä on vanhat kunnon turnaukset missä vedetään 9/11 voittoon rehellisesti mano y mano, eikä manguta tasoituksia "ku mä en oo pelannu vuoteen ja viimex löin alsaa vaan 20 senttiä ja mummokin kuoli männä vuonna".

Ja tähän postiin vastausta "no pitää sitten vaan pelata paremmin, vaikkon lyhyt peli" miettivä, niin että onpa kiva vetää kisoja kun siitä rangaistaan, että osaa vähän pelata. Kas kun ei vedetä yleisurheilun kultaista liigaa silleen, että Tero Pitkämäeltä otetaan aina 5m tuloksesta pois. Se olis varmaan tosi tyytyväinen...

Sori ihmiset, tiedän että tätä asiaa on käsitelty aiemminkin, mutta alkaa vaan usko loppua, että millois sais vanhoja kunnon rahakisoja aikasiks. Huokaus...

Semmotist, tsemppiä vaan kaikille kisoihin, näyttäis olevan cuppiparit jo tiedossa. PoolGardenin sivuilta:

32 Cup sunnuntaina klo 12

Koho Pekka - Ajanko Ville 0 - 0
Kurenniemi Mika - Räsänen Sakari 0 - 0
Vuorinen Joni - Lavi Virk 0 - 0
Sallinen Janne - Surakka Ville 0 - 0
Pajula Rami - Kaipainen Jukka 0 - 0
AL-marayati Abbas - Salonen Mika 0 - 0
Markkanen Mika - Panula Tuuliina 0 - 0
Martikainen Tero - Rantanen Teppo 0 - 0
Manninen Jari - Tanttu Patrick 0 - 0
Karhu Ari - Pöyry Mikko 0 - 0
Jokinen Sami - Mattila Mikko 0 - 0
Kaipainen Janne - Marttinen Jarno 0 - 0
Vähäsarja Jaakko - Mäkelä Jari 0 - 0
Heiskanen Aki - Pajuniemi Toni 0 - 0
Jalkanen Jussi - Väisänen Henri 0 - 0
Ohtonen Joonas - Kauhanen Johannes 0 - 0
Mikko Jäntti
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

buddy kirjoitti: Ja itse itselleni vastaten, eipä myöskään nuo tasoituskisat enää kauheasti kiinnosta, muutamaan hassuun voittoon ja tasoitushirviöt painaa partteja. Ei kiitos.

Tämä kommentti ei siis missään nimessä ole närkästynyt kommentti osoitettu juuri Pool Garden Openia kohtaan. Alkaa vaan kiinnostus loppua lyhyisiin arvontapeleihin ja tasoituksilla kikkailuihin. Missä on vanhat kunnon turnaukset missä vedetään 9/11 voittoon rehellisesti mano y mano, eikä manguta tasoituksia "ku mä en oo pelannu vuoteen ja viimex löin alsaa vaan 20 senttiä ja mummokin kuoli männä vuonna".

Ja tähän postiin vastausta "no pitää sitten vaan pelata paremmin, vaikkon lyhyt peli" miettivä, niin että onpa kiva vetää kisoja kun siitä rangaistaan, että osaa vähän pelata. Kas kun ei vedetä yleisurheilun kultaista liigaa silleen, että Tero Pitkämäeltä otetaan aina 5m tuloksesta pois. Se olis varmaan tosi tyytyväinen...

Sori ihmiset, tiedän että tätä asiaa on käsitelty aiemminkin, mutta alkaa vaan usko loppua, että millois sais vanhoja kunnon rahakisoja aikasiks. Huokaus...

Semmotist, tsemppiä vaan kaikille kisoihin, näyttäis olevan cuppiparit jo tiedossa. PoolGardenin sivuilta:
Samaa mieltä.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
buddy

fuq kirjoitti:
Pakko kirjoittaa nyt näin vähemmän pelanneen näkökulmasta. :) Itse käsitin, että kyseiset kisat olivat lähinnä sellainen sosiaalinen tapahtuma, johon myöskin oli mahdollisuus kenen tahansa tavallisen kaduntallaajan osallistua. Itse olen aikasemmin tasan yksissä pienissä viikkokisoissa pelannut ja sen kokemuksen myötä tommonen tasotus hässäkkä oli ihan sopiva lisä. Nimittäin uskon tommosen aktiviteetin tuovan lisää pelaajia lajin pariin. Minulle kyseinen kisa oli kyllä todella mukava kokemus. Se että tälläinen aloitteleva pelaaja pääsi kisailemaan kovia pelaajia vastaan on mielestäni aivan ainutlaatuinen tapahtuma ja siitä iso plussa kisojen järjestäjille!

Eipä sitten muuta, kuin kiitokset ystävällisestä vastaanotosta ja tietynlaisen elämyksen tarjoamisesta Pool Gardenille! :)
Jepjep, tämä tietty on tasoituskisojen hyvä puoli, uusia kiinnostuneita tulee lajin pariin ja kilpailuista saadaa isoja ja mukavia tapahtumia. Tuntuu kyllä, että nykyinen systeemi toimii sen verran hyvin, ettei kukaan järjestäjä enää uskalla ottaa riskiä ja järjestää vanhaa hyvää kisaa, jossa kaikki lähtee tasoista peläten että porukkaa tulee liian vähän.

En tiedä johtuuko tämä asenne omista peleistäni, luultavasti, koskaan en ole paria kymppiä enempää tasoituskisoista voittanut ja n. 90% kisoissa tulee turpaan juuri näiltä tasoitusmonstereilta. Viimeksi kun olin tasurikisoissa, niin kakkosen tasuriäijä pisti meikäläistä vastaan cupissa pelin poikki suoraan 7 voittoon johtotilanteesta 4-3. Ja tämmösille koneille pitäis antaa vielä tasoitusta ? :roll: Alkaa mielenkiinto hiipua noiden jälkeen... :?
Mikko Jäntti
tim ppa

Viesti Kirjoittaja tim ppa »

tuu buddy kaisakisoihin, kaikki pelaa 60 pisteeseen :)
buddy

tim ppa kirjoitti:tuu buddy kaisakisoihin, kaikki pelaa 60 pisteeseen :)
No helkutti, taidanpa joku kerta tullakin ! :)
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin