Kuopio 9-ball Open 25.4.-26.4.2009

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Bilishai kirjoitti: Kalenteri on täysi mutta liiton pitäisi selkeästi rauhoittaa nämä SM-kisojen viikonloput muilta turnauksilta!
Just joo! .... Pääsiäistä lukuunottamatta koko kevät on täynnä poolin SM alku tai loppukilpailuita ..... kaikki kevään openit (Järvenpään openia lukuunottamatta) on päällekkäin jonkun poolin sm-kisan kanssa ...... Miksiköhän Bilishai juuri Kuopion kisaan takertui??

..Eiköhän täkeämpää ole pyrkiä nostamaan sm-kisojen kiinnostusta,kuin rajoittaa muita kilpailuita.
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Joo. Eipä ollut Jyväskylästäkään lähdössä joukkuetta, joten eiköhän olla ihan rauhassa ja annetaan poikien pelata missä haluaa.

Jos joku alkaa näitä rahakisoja rauhottamaan niin se on väärin 9-sm ja 8-sm ovat eri asia. Mutta kyllä pelaajan oikeus on tehdä mitä se itse haluaa, ei se ole muiden päätös. Jos joku muu taho alkaa näitä viikonloppuja rauhoittamaan niin sehän nyt on aivan väärä tapa saada uusia pelaajia lajin pariin.

Kuopion miehet ovat olleet todella aktiivisia kisan järkkääjiä hyvillä palkinnoilla. Mikä on mielestäni hieno asia.

Terv, Vakiokävijä
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

9ball kirjoitti...
Ei mulla oo ongelmia siitä, jos junnut "hyppii silmille". Sillä, miten ne sen tekee on merkitystä... On vaan pojilla tuo ego alkanu paisumaan siihen mittoihin, että koin hiukan syyllisyyttä ja velvollisuutta huomauttaa, kun itsellänikään se ei ole pienimpiä ja täten ei tapahtune suurta vahinkoo sen suhteen... Kaikki tietää miten tärkeää vastustajan kunnioitus ja nöyryys kokeneempia pelaajia kohtaan on. Itselläni tämä ei ole parhaita puolia ja vaikuttaa varmasti negatiivisesti peliini. En toivo junnuille samaa... Pyrin kyllä parantamaan tapojani ja kehittymään muutenkin. On muuten tuo lahjakkuus juttu aika julmasti sanottu furyltä mm. niitä kohtaan, jotka ei ole onnistunet kuopiossa vuosien harjoittelusta huolimatta voittamaan kisoja...
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Mikko Harala, Bangkok. varasijalle.
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
arses
Viestit: 71
Liittynyt: 14:57 11.03.2005
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja arses »

mielestäni valtosen ville tarvitsisi 3:n tasotuksen,kun eihän hän ole pelannnut mitään divari kisoja eikä mitään pitkiin aikoihin,joten ei olis väärin että se saa 3:n tasotuksen?
Järkyttävää
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Ei paljoa vaikuta tähän suosittuun Kuopio open 9pallo kisaan, mut palsta ilmoittautumiset pitää mukavasti kisat esillä, täällä palstalla...
Reppana
Viestit: 19
Liittynyt: 23:41 03.06.2008
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Reppana »

Kuules Ana, oon kyl sitä mieltä et tota kichen rulea ei tarttis ottaa naisille käytäntöön, ite ainakin heikkona daamina joudun aina antaa alotuksen jälkeen vuoron vastustajalle ko en saa niit palleroita tarpeeks liikkeelle.. Eli voisko siitä säännöstä pikkasen joustaa naisten kohalla?
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

slc kirjoitti: käytännössä aina aloitksesta menee ainakin yksi pallo pussiin. .
Hyvä tietää, mä oon antanut turhan usein vastustajalla lyöntivuoron aloituksen jälkeen..
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

slc kirjoitti:
Reppana kirjoitti:Kuules Ana, oon kyl sitä mieltä et tota kichen rulea ei tarttis ottaa naisille käytäntöön, ite ainakin heikkona daamina joudun aina antaa alotuksen jälkeen vuoron vastustajalle ko en saa niit palleroita tarpeeks liikkeelle.. Eli voisko siitä säännöstä pikkasen joustaa naisten kohalla?
Pöydillä nyt kuitenkin on tapping käytössä ja käytännössä aina aloitksesta menee ainakin yksi pallo pussiin. Tällöin ei linjan yli tarvitse tulla kuin kaksi palloa. Vastaavasti jos kaksi palloa menee aloituksesta niin yksi yli linjan riittää. Kitchen breakin saa toteutettua suht pehmeälläkin aloituksella. Eniten tässä karsitaan pois tissiposkialoituksia joita osa osaa tehdä ihan oikeasti. Jospa tähän aloitussääntöön tulisi joskus joku oikea säätö.

Kisoissa kuitenkin KB aloitus on kaikille sama.
Kb alotus on vähän ongelmallinen ,kun joskus ne pallot ei suostu tulemaan sinne toiseen päätyyn vaikka tällää kokokädellä :shock: ...... itse en ole laskenut niitä palloja jos näyttä että vastustaja edes yrittää kunnolla breikata .... silleen herrasmies hengessä pilkkua nuslaamatta on kaikilla mukavampaa :D
Reppana
Viestit: 19
Liittynyt: 23:41 03.06.2008
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Reppana »

hyvä etten oo ainoo kenellä on ongelmia samaisen säännön kaa... mun mielestä kuitenkii alotuksesta näkee yrittääkö pakan pistää oikeesti hajalle vai vaan saada sen yhen pallon pussiin ja muut sopiville paikoille parttia varten. se on niin helppoo sanoo et ainahan sitä käytännössä menee yks pallo pussiin mut meikäläinen on yrittäny (turhaan) treenata alotuksia ja saada niitä palloja linjan yli mut ei.. korkeintaan yks pallo menee ja seki vaan ehkä joka kolmannella alotuksella.

Mut on se mukavaa et muutama herrasmieskii mahtuu joukkoon, kuten 9-ball :wink:
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

En minäkään vasurilla sais kunnon breikkejä... :wink:
Vastaa Viestiin