Kuopio-Joensuu kaupunkiottelu

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Pallot on eri painoisia. Tämä on minulla ollut pointtina tässä jutussa. niiden peli ominaisuuksissa on huomattava ero. Pelimiehet kyllä huomaa sen. En ole ketään yllyttänyt tekemään mitään. Kertonut vaan faktat. Jos freetimellä ei tosiaan ole varaa ostaa kunnon snökö palloja, niin ostan kyllä omat. Suomen biljardimyynnissä on kohtuu hintaan myynnissä huippu pallot. On vaan ikävää, jos ne menee "hukkaan", eli talo ostaa kunnon pallot heti perään. Lisäks tämä koko keskustelu on outo. TT:n luulis kyllä ymmärtävän kunnon pallojen merkityksen... Sitä paitsi mulla on treeneissä jo ollut huntti ja jopa total clearens hakusessa ja täysin realistisella pohjalla. Olis ikävää himmentää sen arvoa kevyillä palloilla... Ja sepi sinä olet kyllä varmasti yksi "parhaista" vastustajista ympäri suomea...
fr33tim3

Viesti Kirjoittaja fr33tim3 »

siitä vaan ostamaan ni loppuu valittaminen :lol:
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Huom! Silloin valittaminen loppuu vain minun osalta ja sittenkin vain tässä asiassa. Jos muut ei uskalla valittaa freen henkilökunnalle, niin se ei suinkaan tarkoita sitä, että he olisivat tyytyväisiä niihin halpis palloihin. Ja minä tulen kyllä vaatimaan niin pitkään, kuin elän, tasoa pikku hiljaa korkeammalle ja korkeammalle... :lol: :wink: P.S. Kannattaa ottaa se "valittaminen" rakentavana (ja tarpeellisena) kritiikkinä...
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Aramith "Tournament Champion Pro Cup", 52,4mm,
http://www.biljarditarvikkeet.fi/index ... 3m7662qau1
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

http://www.suomenbiljardimyynti.fi/prod ... cts_id=702
Vai oisko nämä paremmat? Pitää kysellä onko kimppa ostajia...
Avatar
malinen
Viestit: 767
Liittynyt: 14:56 24.04.2006
Paikkakunta: joensuu

Viesti Kirjoittaja malinen »

Can Playsam kirjoitti:http://www.suomenbiljardimyynti.fi/prod ... cts_id=702
Vai oisko nämä paremmat? Pitää kysellä onko kimppa ostajia...
täältäkin löytyy
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)

¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Joo... Muutaman egen halvempi näyttäis olevan. Minä pelaan pääasiassa poolia, mutta tarkoitus olis käydä snooker skaboissakin, kun saadaan jengiä liikkeelle. On kyllä ihan pakko saada tatsia kunnon palloihin ihan mielin määrin ennen kisoja. Nyt on päässyt vain silloin noihin pro palloihin käsiks, kun yks kaveri, joka omistaa sellaiset, käy pelaamassa. Ujostuttaa ne painavammat pallot vielä aivan liikaa. On valtava se 20g paino ero. Meidän seuran puh. joht. valittaa brunssin ja aramithin paino erosta pool palloissa ja ei suostu pelaamaan täplä kivellä. Niissä paino ero on paljon pienempi, että en minä kyllä turhasta valita...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Anteeksipyyntö

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Can Playsam kirjoitti:
Voihan sinne Mikkeliin joku päivä tulla ottamaan oppitunnin siinä snökössä, mut en oikein usko, että saisitte kunnon vastusta... ainakaan meiltä KuBS:in äijiltä. Tuolta "vanhalta" salilta saattais edes vähän löytyä mut... Eihän meillä oo ees kunnon palloja. ...


Tästä lähti asia "rönsyilemään" huonoon suuntaan, kunnes tuli typerästi kirjoitettua seuraavaa...

Pallot on eri painoisia. Tämä on minulla ollut pointtina tässä jutussa. niiden peli ominaisuuksissa on huomattava ero. Pelimiehet kyllä huomaa sen. En ole ketään yllyttänyt tekemään mitään. Kertonut vaan faktat. Jos freetimellä ei tosiaan ole varaa ostaa kunnon snökö palloja, niin ostan kyllä omat. Suomen biljardimyynnissä on kohtuu hintaan myynnissä huippu pallot. On vaan ikävää, jos


Pallot on kyllä erinomaiset ja varmasti juuri niin hyvät, kuin tällä hetkellä tarvitaan. Ja voi olla, että jos joskus parempia tarvitaan, niin on KuBS:in asia huolehtia kilpapelaajien menestymis mahdollisuuksista, jos/kun asiaan kuuluvat maksut on hoidettu ja kokouksessa näin päätetään...

Anteeksi
Vastaa Viestiin