vieläkö saatais näitä kisoja näkymään ihan telkkaristakin kunnolla =) ei muuta ku lämpimät onnittelut kaikille mitalisteille ja kiitokset loistavasta live-lähetyksestä ku ei paikanpäälle päässy seuraamaan
Oli kyllä mies pelipäällä pooli pöydällä. Hienoo katsottavaa. Vastaavasti surullista, kun mikään ei toimi toisella... Ei toivo tuommosta päivää kellekään, mikä Heiskasella oli.
Tuomolle onnea täältä Poristakin, peli tuli tuijotettua minuutti minuutilta ja huuto oli matsin tauottua valtaisa!
Oon silti Timin kanssa samaa mieltä, että on harmi ettei saa ens kaudella kiertää Tuomon kanssa samaa sarjaa, olis ollu jäätävää päästä divarikisoissa pelaamaan hallitsevan suomenmestarin kanssa.
Emmää tiä saaks tätä huutaa muut kun jyväskyläläiset/Goldeni:
Jesaja!
Famos!
Onnea vielä täysin ansaitusta mestispaikasta, paista ne!
Okei Tyrkkö mestiskarsintaan... Siin on kuitenkin karsinnan kovin äijä, ja on halutessaan saletisti mestiksessä ens kaudella
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Käyttäytyi yhtä rauhallisesti ylen haastattelussa, kun matsin aikana. Jäi kuitenkin kaivelemaan vähä semmoinen, että miks kertoa jotain jonka kaikki jo tietää. Olis kertonu, että mikä sen korvien välin sitten saa timmi kuntoon, kun kerran osaa... Itse olen sitä mieltä, että laji harjoittelu on kaiken a ja o. Siitä pitää tehdä mielekästä ja monipuolista. Kiva olis kuunnella muidenkin mielipiteitä ja konsteja.