Itä-lohkon 2-divisioonan 9-pallo RG Kuopiossa 19-20.1.2008

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

jarnoahola kirjoitti:toi järjestelmä on toiminut kaikenkaikkiaan hyvin kun katsoo kokonais kuvaa tullut lisää pelaajia ja ykkönen on saanut lisää "arvokkuutta" jne.jne. mutta ainahan ongelmia tulee varsinkin näin ekana vuotena ja niistä täytyy vaan oppia luulen että päättävät päät on jo miettimässä näitä vaihtoehtoja ensi kaudelle ainakin luulisin näin itse oisin 3-divarin kannalla jos vaan pelipaikat ja pöydät riittää. sillätapaa että ykkönen pysyisi suljettuna niinkuin mestiskin. kakkonen olisi avoin tietyille pelaajille eli sarja ilman kausimaksua ja max. määrää ja kolmonen olisi ns. "harrastelija/aloittelijan" sarja minne olisi sitten sulkulista jolla suljetaan pois "paloheimot ja nunot sun muut pyssyt jotka pelaavat harvoin. heidän paikkansa olisi tämä kakkosdivari.

silloin kolmonen olisi paikka jossa aloittelevat pelaajat pelaisivat keskenään.

kakkonen olisi enemmän pelanneiden ja "vanhojen ruiskujen" pelisarja.

ykkönen niitten jotka pelaavat kilpaa tosissaan ja yrittävät nousta mahd. korkealle suomessa/maailmalla

mestis on mestis ei siitä sen enempää.

nousu systeemiin ei ole tässä päässä mitään ehdotusta mikä ei poikkeaisi nyky systeemistä joten niihin en puutu. elikkä tässä systeemissä saadaan rajattua aloittelevat ja vanhat starbut eri sarjoihin mikä varmasti olisi enemmistölle hyvä ratkaisu
Juuri tällainen järjestelmä meillä jo on takataskussa, mutta kuten sanoit niin vaatii resursseja ehkä enemmän kuin tällä hetkellä on. Muuten järjestelmä on erittäin hyvä, vaikka itse sanonkin 8)
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kannattaa muistaa, että yhden divarin lisääminen ei välttämättä poista ongelmaa. Lisänä tulee taas se 5-7 uutta kisaa kilpailukalenteriin. Onko salinpitäjillä halukkuutta vielä ottaa lisää kilpailuja järjestettäväkseen ? Mun mielestä liian hätiköityjä johtopäätöksiä ei kannata tehdä eikä suinpäin alkaa muuttaa järjestelmää alle 10 tietyn pelaajan takia.

Edit: Jarnon ehdotus on kyllä hyvä, ei voi mitään. Mietin vain tuota kolmen divarin pyörittämistä SBiL:in "huikeilla" resursseilla :roll:
Mikko Jäntti
mäksy

Viesti Kirjoittaja mäksy »

Oli kyllä kiva reissu kaikin puolin.. ehdottomat isot taputukset olalle vielä erityisesti henkilökunnalle siinä tiskin takana. loisto meininki... sali oli kyllä ehkä kenties viihtyisin missä itse olen ainaki käyny. hyvin tilaa istuskella ja ihmetellä pelien välissä, harmi että välimatka vähä rokottaa ettei ihan joka viikonloppu lähtis sinne sorvaa...

Eli summa summarum: kiitos ja anteeks.

ps. mut sille valkoselle pikkugrillille mikä oli siinä torilla voisitte tehdä jotain..

pps. järkkäri oli kyllä mies paikallaan illan pikkutunneilla. mielettömän hyvin hoiti duuninsa ja piti tonan aisoissa.. :wink:
Joonas Mäkinen, Luna
Vastaa Viestiin