Minä tulen lauantaina toivon mukaan n. klo 10.10 salille. Reitti on nimittäin Vaasa 05:30 - Hämeenlinna 08:48 (VR) Vaihto dösään joka aikataulun mukaan lähtee H:linnan rautatieasemalta yllättäen 08:48!! - Lahti 10:00 ..eli kiire tulee.
Pitää kai soittaa Expressbussin kuskille että odottaa hetken jos ei mua näy Tai sitten jos pääsis jonkun kollegan kyytiin matkan varrella. Katotaan ny
Minä tulen lauantaina toivon mukaan n. klo 10.10 salille. Reitti on nimittäin Vaasa 05:30 - Hämeenlinna 08:48 (VR) Vaihto dösään joka aikataulun mukaan lähtee H:linnan rautatieasemalta yllättäen 08:48!! - Lahti 10:00 ..eli kiire tulee.
Pitää kai soittaa Expressbussin kuskille että odottaa hetken jos ei mua näy Tai sitten jos pääsis jonkun kollegan kyytiin matkan varrella. Katotaan ny
T. Yö-svedu
Varo vaan, itse tulin klo 10 alkavaan peliini taannoin Lahteen klo 10.05 paikalle ja yhden erän sakkohan se siitä. Klo 10.10 olisin hävinnyt pelini. Että semmoista, toivon että Steffille ei oltaisi ihan niin ankaria, kun tulee kerran aika kaukaa eikä Vaasasta tule junia Lahteen joka vartti. Niin, etukäteen myöhästymisestä ilmoittaminen ei silloin auttanut asiaa.
Joten Steffille armoa, eiks joo ?
Itse ilmoittautuisin myös kyseisiin karkeloihin ja yritän olla ajoissa tällä kertaa
15 minuutin myöhästymisaika on sellainen ohjeellinen minkä sisällä otteluiden pitäisi viimeistään alkaa. Tämä mielestäni meilläkin tällaisissa osallistujamäärältään pienemmissä kisoissa riittää. Toivottavasti Retsi pitää tämän linjan. Nuo myöhästymissäännöt ovat lähinnä suosituksia ja olen huomannut vuosien saatossa että jotkut kisanvetäjät soveltavat niitä välillä sen mukaan, miten esim. edellisissä arvokisoissa on tehty.
Niin ja just niinku Janne sanoi, toivottavaa luonnollisesti olisi että paikalla yksinkertaisesti oltaisiin ajoissa. Peppu vois hankkii jonkun autovuokraamon sponssiks niin aikataulut olis parempia