Ei enää ikinä Biljardia !
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Ei enää ikinä Biljardia !
Ilmoitan täten virallisesti, etten pelaa enää ikinä biljardia.
Ainakaan rahasta.
En ainakaan Samin kanssa.
Ps. Tai jos pelaan, niin olen päättänyt toisin.
Too Late
Ainakaan rahasta.
En ainakaan Samin kanssa.
Ps. Tai jos pelaan, niin olen päättänyt toisin.
Too Late
Hävisin eilen sievoisen summan rahaa.
Kerroin Helenalle.
Sanoi menevänsä ostoksille ja tuhlaa saman summan. Mä en tajuu naisten logiikkaa, just nyt ku pitäis säästää, nii toinen suuttuu ja uhkailee käyttävänsä 800 johonki typeriin kenkiin ja käsilaukkuihi.
Auttakaa mua.
Kertokaa eukolle et toi on niin väärin ja lapsellista.
Never Too Late
Kerroin Helenalle.
Sanoi menevänsä ostoksille ja tuhlaa saman summan. Mä en tajuu naisten logiikkaa, just nyt ku pitäis säästää, nii toinen suuttuu ja uhkailee käyttävänsä 800 johonki typeriin kenkiin ja käsilaukkuihi.
Auttakaa mua.
Kertokaa eukolle et toi on niin väärin ja lapsellista.
Never Too Late
Maximin.Skobe kirjoitti:Hei muuten... eiks Sami oo tienannut tässä kuussa biljardilla jo minimipalkan verran? Puoliammattilainen siis!
Nyt on verojen aika.
Mä oon valmis, Sami tuu hakee mut. Eukko meni ulkoiluttaa koiraa. Mä jätän keittiön pöydälle lapun, ett oon viemässä roskista. Lähetään Shuutauttii ihan hiljaa. Mä siirrän tota mun päätöstä biliksen lopettamisesta. Mä kokeilen viel tän yhen illan.
Not Too Late
Tarinalle seuraa jatkoa.Biljardööri kirjoitti:Arvatkaa vain, tämä tarina lohdutti ja sopivasti nauratti!
Kuulijoita ehkä naurattaa, mutt mua ei.
Jos joku haluaa kuulla eilisen tapahtumista muutaman diiteilin, nii tässä ne on:
K-12
Aamupäivällä katoin tyhjiin taskuihin ja sielt löytyi taxikuitti, joss oli klo aika 05.59 ( summa ei kiinnosta mua). Sit meikäläinen keräs itsensä ja kysys eukolta, et mitä kuuluu?
Se sanos, ett ei mitää ihmeellistä, mutt aamull kyllä kuulu kolinaa ku mä olin pudonnut sängystä lattialle ( n. 480 mm pudotus, seki muute sattuu)
Ja sen jälkeehä vast alkoki tää ihme farssi, ett ruvetaa kyselee, ett mis on oltu. No onnex mull on semmonen varasto, jos mä voin olla aina luppoaikana laskemass ruuveja, nii se meni taas läpi.
No siin sitt koiraa rapsutellessa ( joll oli korvat muuten ihan luimuna; kaikki koiraihmiset tietää mitä koira tuntee täss vaiheesss), tuli sanottua, ett jääkaapis muute ei ole montakaan ööliä. Noh, onnex eukko on kuuliainen ( =meill on yhteinen Nordean tili) ja sanos, ett hää voi lähteä hakee täydennys patruunoita.
Meitsi tietysti tyytyväine ja itse asiassa tässä vaiheessa tuli laitettua keittiön pöydälle lappu täst roskien viemisestä, johon viittasin jossain aikasemmiss viesteis.
Noh, anyway tääll olla ( en tiiä mis) ja netti toimii ja Sami maxaa eilisii veroja ja eukko on ostoxilla ( pyys muuten oikeen tyttären mukaa, ettei vaa tuu tuhlattua liian vähä).
Jos haluutte kuulla lisää. nii yyveenä noin laittaa, sillä loput jutut on K-18
Terveisin Never Too Late
Multa saat muutaman toimintaohjeen. Älä juo enää kaljaa (väkeväthän oot jo jättänyt; liian nopee nousuhumala). Mieti mitä puhut kotona kun (jos) pääset sinne asti. Hajoita puhelimen akku (halvempi vaihtoehto kuin puhelimen rikkominen).
Et voinut soittaa ja selittää miksi roskiksessa oli jonkun biljardikeppi (ehjä ja suora). Samalla kun ihmettelit kepin outoa sijaintia, Sami ajoi taksilla ohi. Moikkasit Samia ja taksi pysähtyi. Sami ihmetteli mitä ihmettä oikein teet roskiksen edessä keppi tanassa (luuli sun tulleen hulluksi ja pelailevan poolia roskiksessa). Sami repi sut kyytiin ja ajoi ShootOuttiin. Päätit kertoa Samille koko tarinan tuopin ääressä. Samia nolotti eilinen sun putsaus, joten se palautti reilut puolet summasta (loput sitten joudut kuulemma pelaamaan takas, seuraavan hotshotprikan jälkeen). Vaikkakin olit todella jo nyt jurrissa, olit päättänyt ettet enää juo olutta kankkuseen. Kumosit sitten reilut puolet hotshoteista (kun Sami maksoi). Pelasit (voitit) kaikki eilen häviämäsi rahat takasin. Vaikka vaimo katsoo lompakkoa huomenaamulla (se on tyhjä), niin kerro että Sami maksaa heti kun sillä on seuraava liksa.
Etsi avaimet valmiiksi kun pääset ulko-oven taakse. Avaa ovi ihan normaalisti (ei hiipimällä). Jos kävely on epävarmaa, niin ota tukea seinistä. Muistele missä makuuhuone on. Visioi miltä tuntuu herätä keskellä yötä rakko täynnä (vielä pahempaa; sänkyyn tyhjentyneenä). Käy kuitenkin kusella, vaikkakin sänky flirttailee eroottisesti kanssasi. Kokeile riisutua vaikkakin se tuntuu aivan mahdottomalta. Aamulla ihoon liimantuneet vaatteet on kutenkin vaikeempi riisua.
Aamulla kun mykkäkoulun esiluokka astuu kuvaan, ole ylimielinen. Vähättele kokonaisuutta. Moni kaveri menee vielä tänääkin parantelemaan. Koko tapahtuma oli vain onnettomien sattumien summa ja sinähän korjasit tapahtuneen vahingon (voitit hävityt rahat takasin). Vaimo voi sitten maanantaina palauttaa kaikki vaate ostoksensa kauppaan.
Et voinut soittaa ja selittää miksi roskiksessa oli jonkun biljardikeppi (ehjä ja suora). Samalla kun ihmettelit kepin outoa sijaintia, Sami ajoi taksilla ohi. Moikkasit Samia ja taksi pysähtyi. Sami ihmetteli mitä ihmettä oikein teet roskiksen edessä keppi tanassa (luuli sun tulleen hulluksi ja pelailevan poolia roskiksessa). Sami repi sut kyytiin ja ajoi ShootOuttiin. Päätit kertoa Samille koko tarinan tuopin ääressä. Samia nolotti eilinen sun putsaus, joten se palautti reilut puolet summasta (loput sitten joudut kuulemma pelaamaan takas, seuraavan hotshotprikan jälkeen). Vaikkakin olit todella jo nyt jurrissa, olit päättänyt ettet enää juo olutta kankkuseen. Kumosit sitten reilut puolet hotshoteista (kun Sami maksoi). Pelasit (voitit) kaikki eilen häviämäsi rahat takasin. Vaikka vaimo katsoo lompakkoa huomenaamulla (se on tyhjä), niin kerro että Sami maksaa heti kun sillä on seuraava liksa.
Etsi avaimet valmiiksi kun pääset ulko-oven taakse. Avaa ovi ihan normaalisti (ei hiipimällä). Jos kävely on epävarmaa, niin ota tukea seinistä. Muistele missä makuuhuone on. Visioi miltä tuntuu herätä keskellä yötä rakko täynnä (vielä pahempaa; sänkyyn tyhjentyneenä). Käy kuitenkin kusella, vaikkakin sänky flirttailee eroottisesti kanssasi. Kokeile riisutua vaikkakin se tuntuu aivan mahdottomalta. Aamulla ihoon liimantuneet vaatteet on kutenkin vaikeempi riisua.
Aamulla kun mykkäkoulun esiluokka astuu kuvaan, ole ylimielinen. Vähättele kokonaisuutta. Moni kaveri menee vielä tänääkin parantelemaan. Koko tapahtuma oli vain onnettomien sattumien summa ja sinähän korjasit tapahtuneen vahingon (voitit hävityt rahat takasin). Vaimo voi sitten maanantaina palauttaa kaikki vaate ostoksensa kauppaan.

Ana Vastapuu 040 7591 911
BB Sipoo
http://www.mpi-rakennus.fi/
http://www.garageland.fi/
http://www.moposport.fi/
http://www.korsogym.fi/
BB Sipoo
http://www.mpi-rakennus.fi/
http://www.garageland.fi/
http://www.moposport.fi/
http://www.korsogym.fi/
äijä on ihan selvästi kokenut tän kaiken jo.dobermann kirjoitti:Multa saat muutaman toimintaohjeen. Älä juo enää kaljaa (väkeväthän oot jo jättänyt; liian nopee nousuhumala). Mieti mitä puhut kotona kun (jos) pääset sinne asti. Hajoita puhelimen akku (halvempi vaihtoehto kuin puhelimen rikkominen).
mut sitä et oo, ett koira tulee maksaa taxin. mä soitin aamuvarhaisella tost ulko-ovelta eukolle, ett oletko ystävällinen ja tulisit lunastamaan mut pois tästä pirssistä, nii se lähetti koiran ulos,joll oli sidottu 5 kybää kaulapantaa.
en tiiä oikee, ett mihi tää maailma on menossa? pitääx meidän onnettomien miesten suvaita kaikki? kysyn vaan.kuuntelin muuten toss sivusilmällä ku hän on taas menossa ostoksille. tällä kertaa tohon viereen valtterin kirpputorille. taitaa kaduttaa eiliset ostokset. hihi. mua ei.
not tuu late