Skobe kirjoitti:
Kymppi Open kisoihin kommentoitu: "Nää kisathan on kuin mestisranking. Ei mulla ole ainakaan mitään asiaa tuollaisiin kisoihin vaikka saisin kutosen tasurin. Eli siinä mielessä 75€ on liian paljon.
Toivoisin jatkossa noin. 25 euron kisoja, kahden (tai useamman) salin yhteistyönä). Olen varma, että pienemmällä osallistumismaksulla, pelaajien määrä myös kasvaisi. Tällöin myös voitto potti olisi melkos hyvä."
...jatkoi myohemmin:
Sama tilanne tälläkin hetkellä: Karhu HCP Open 60€, Fosters 50-80€ ym. ym. Isommat osallistumismaksut tuovat tietenkin isommat palkintopotit ja houkuttelevat mestispyssyt kisoihin. No se on titenkin hyvä, mutta se pitää samalla suurimman osan pelaajista poissa kisoista. Aika harva 2-3 divarin pelaaja viitsii maksaa kahdesta pelistä tuollaisia summia. Minä en ainakaan viitsi, mutta haluaisin silti osallistua isompiin kisoihin...
Nythän meillä olisi todella hyvät sauma järjestää ISOT jokamies-kisat useamman salin yhteistyönä. Esim. biljardiespoo-rbilliards-ritz tms. Kyllä ne mestishullut saavat niistäkin kisoista rahat pois, mutta muutkin pääsisivät fiilistelemään kisoihin. Ja jos arpa käy, pelaamaan jopa kolme peliä..
Shootoutin ilmoitus esillä muutaman päivän ja kohta täys tupa jengiä pelaamassa. Silti kilon verran maistukkaa voittajalle. Mäkin pääsen mukaan! Eipä mulla muuta nyt...
No niin arvoisat biljardistit. Lämmin kiitos kaikille ilmoittautuneille jo tässä vaiheessa. Koska kysyntää tälle kilpailulle on selkeästi enemmän kuin alunperin olimme ajatelleet niin päätimme lyödä Shamrockin kanssa hynttyyt yhteen ja ottaa mukaan käytännössä kaikki halukkaat ja rajoitamme osallistujamäärän 192:een!!! Eli Shamrockissa, n. 200 metrin päässä Shootoutista on 4 diamondin pöytää ja hyvät peliolosuhteet. Eli yhteensä kilpailuissa on käytössä 12 poolpöytää. Palkintojen jako tarkentuu kun lopullinen lista on valmis mutta kaikki menee jakoon ja sponssina saadaan ainakin tavarapalkintoja. Ilmoittautua voi siis edelleen shootout@shootout.fi tai tekstiviestillä Jani Sivoselle 0452351333. Muistakaa pitkänmatkalaiset varailla huoneita ajoissa. Tämän topicin etusivulta löytyy majoitustarjous.