Rollinin kisat jatkuvat Mascotissa 13.8. klo 13.45

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Jarno Virtanen

Rollinin kisat jatkuvat Mascotissa 13.8. klo 13.45

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Rollinin 9-pallon tasoituskisat jatkuvat siis lauantaina 13.8. Cafe Bar Mascotissa. Osoite: Neljäs linja 2, Helsinki. Ilmoittautuminen päättyy kello 13.45 ja kisat on tarkoitus saada alkamaan 14.00. Osallistumismaksu on vanha tuttu 7 euroa, josta yksi euro menee Jackpottiin. Mukaan pääsee, jos on maksanut tuon 7 euroa 13.45 mennessä. Puhelinilmoittautuminen onnistuu siis vain, jos itse tai joku muu maksaa osallistumismaksun 13.45 mennessä.

Kisoja vedetään joka viikko samalla systeemillä jonnekin joulun tienoille, jolloin tulee todennäköisesti parin viikon tauko. Tarkemmin siitä sitten myöhemmin.

Tervetuloa!
Jarno Virtanen

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Jesus G kirjoitti:Mistä lähtien sopii tulla hakemaan tuntumaa kisojen piikkiin?
Kello 13.00 eteenpäin saa harjoitella ilmaiseksi, kisojen piikkiin. Baari aukeaa kello 12.00.
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

jarnoahola kirjoitti:no terve!!!

miten teillä noi tasoitukset lasketaan ??

ja jos haluaa tulla ni saa kai kuka vaan tulla pelaamaan jolta löytyy 7 euroa rahaa ja maksaa sen teille ennen klo. 1345

ps.onko teillä minkälaisia seinäkeppejä
Kaikki ovat tervetulleita. Ensimmäisen tasoituksen päättää kilpailujen johtaja, jos maestro itse pärähtää paikalle, niin luultavasti lykätään joku vaikkapa 4-6 tasoitukseksi (10 voittoon). Ilmeisesti Jarno ei itse ole kauheesti 9-palloa pelaillut. Ekan kisan jälkeen tietokoneohjelma laskee tasoituksen voittojen/häviöiden perusteella sekä voitettujen/hävittyjen erien perusteella sekä mitä tasoitusta vastaan eriä on voitettu/hävitty.

Seinäkeppejä joskus kokeillut ja osa on ihan pelattavia. Tunnelma on kisoissa myös yleensä rennon leppoisa... osa nauttii pelien aikana virvokkeita. Itsekin aion suunnistaa paikalle ottamaan tuntumaa kilpailuihin kesän jälkeen.
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin