Tarkoituksena olisi kyllä juu lähteä uudelleen.
Kannattaa muuten muistaa, että jos meinaatte selvitä 500kr osallistumismaksulla, niin aikaa on tämä viikko! Ja maksun siirtyminenkin taitaa sen pari päivää viedä..
Kuun vaihteen jälkeen os maksu taisi nousta 700kruunuun.
Toivottavasti tänä vuonna myös saadaan yhtä laaja edustus Suomesta sinne esille! Onkos jengi jo matkoja sinne suunnitellut, lentäen vai miten?
bud open
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Niin joo tosiaan, taitaa päästä aika pilkka hintaan turusta tukholmaan laivalla. Itse varmaan tulee hyödynnettyä halpalentoyhtiöitä, kuten viimekin vuonna. Silloin myös moni muu taisi käyttää samaa vaihtoehtoa, perjantai-iltana varmaan yli puolet koneesta oli bilistelijöitäkastaja kirjoitti: Turun porukka lähtee jo torstaina illalla laivalla. tai osa ainakin.
Kastaja

Vaikea yhdistelmä, ja nuo halvimmat kun ei välttämättä aina löydä tietänsä nettiin. Ja sitten jos on halpa niin ei välttämättä sijoitu pelipaikan läheisyyteen.tkaivonen kirjoitti: mistähän löytäis edullisen hotellin, ei siis mitään hostellia, niin kuin viime vuonna.
Tero
No jokatapauksessa, Ebookersin hotellihaulla voi yrittää jotain löytää. Sieltäkin esiin tulee vaan listahintoja..
Tarjouksiahan voi aina yrittää kysyä.
No, kuinkas moni ilmoittautui ja maksoi kun tänään pitäisi maksu olla perillä jos halvimman mukaan meinasi selviytyä?
Itse tuli maksu hoideltua sinne jo viime viikon puolella, tai itse asiassa sekin hoidettiin tuolta välikäden kautta Tukholmasta.
Ei muuten tainnut olla kilpailukutsussa kansainvälisiä maksutietoja?(Ibani & Swissiä)
Itse tuli maksu hoideltua sinne jo viime viikon puolella, tai itse asiassa sekin hoidettiin tuolta välikäden kautta Tukholmasta.
Ei muuten tainnut olla kilpailukutsussa kansainvälisiä maksutietoja?(Ibani & Swissiä)