SM-alkukilpailut 9-pallo 2005 / Ritz (alkamisajat yms.)

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Marko Muukka
Viestit: 1282
Liittynyt: 10:56 05.11.2004
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Muukka »

Siis tervemenoa vaan kaikille. Paikat Finlandia-talolle ovat haluttuja... Paras mies voittakoon.
Terveisin,

Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
Steffi

Voisinko tulla vasta 11:45 sillä juna on perillä 11:36?

Viesti Kirjoittaja Steffi »

Niin, olisko tällainen mahdollista? 11:30 pitäis olla peli.

Muistan nimittäin kilpailuja johon ollaan tultu lähempää (H:ki-Tampere) ja parikin tuntia myöhässä ilman järkevää selitystä. Otettu kuitenkin kisoihin mukaan vaikka ei ollutkaan SM-kisat.
Minä en ole koskaan pyytänyt kymmentä minuuttia enemmän jatkoaikaa enkä pyydä nytkään ku 15min..

Sitä paitsi: 99% varmuudella edellisen kierroksen pelit ei ole vielä 11:30 pelattu.

Nöyrästi pyydän siis.. :roll:
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Tulospalvelu

Viesti Kirjoittaja laurih »

Olis ihan kiva jos palvelisitte suurta määrää kiinnostuneita ihmisiä ja laittaisitte edes jotain tietoa kisojen etenemisestä...please?
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Eipä ole kauheasti kerrottavaa. Itse hävisin Taavilalle ekassa pelissä 6-5 ja Nuno tiputti Akin loser puolelle 6-5. Taavila hävisi puolestaan Toivoselle ja katselin vierestä kun Taavila pudotti loser-puolella Akin laulukuoroon samalla kun itse otin loser-puolella rotsiin Nunolta 6-5.

Muuta kommenttia: eka peli Taavilan kanssa mulla oli n. klo 13.30, toka peli olisi ollut n. klo 21, mutta kahden pakan jälkeen vastustaja luovutti kun ei muka huvittanut pelata, mitään muuta syytä ei ollut tarjolla ! :evil: Mielestäni ei tarvitse osallistua kisaan ollenkaan jos kerran ei kiinnosta SM-kisat ! Annoin kyllä pelaajan kuulla kunniansa kun sain 7 tunnin venaamisen jälkeen lyödä pari palloa ja vastapeluri ei ollutkaan kiinnostunut pelaamisesta. Siinä sitten venailin puolille öin ennenkuin pääsin pelaamaan Nunon kanssa. Ei voi muuta sanoa, kuin että helevetin hauskat kisat kun sai pelata kaikki 2 peliä koko päivän aikana. Tämä siis ollut kritiikkiä kilpailujen järjestäjille, vaan sille p*skahuosulle joka ei viitsinyt pelata peliään loppuun ! En viitsi nimiä laittaa tänne...
Mikko Jäntti
Marko Muukka
Viestit: 1282
Liittynyt: 10:56 05.11.2004
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Muukka »

Buddy, laitatko minulle yksityisviestinä kaverin nimen joka luovutti pelinsä kahden erän jälkeen. Haluan selvittää asian tarkemmin.
Terveisin,

Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
Avatar
buddy
Viestit: 5280
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuloksia..

Viesti Kirjoittaja buddy »

Hudari kirjoitti:Saisko kaikki tulokset julki?i
http://www.sbil.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=633
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin