HIPPOOL 9-PALLO OPEN LA 22.03.2008 KLO:10.00--->

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Jantta
Viestit: 73
Liittynyt: 10:23 14.12.2007

Viesti Kirjoittaja Jantta »

OSALLISTUJALISTA:

1: JANI SAUKKONEN
2: TONI PISTOOL
3: JANI ENGBLOM (MAKSANUT)
4: EEVI ROUSIO
5: TOM SÖDERHOLM
6: TOMMI PISTOOL
7: JOUNI TUKIAINEN
8: NIKO VUORINEN
9: JARI AUVINEN
10: KEIJO ELG
11: JUHANI HASSINEN
12: JOONAS MÄKINEN
13: ALEKSI ANNANMÄKI
14: JONAS TAKOLANDER
15: RISTO MALINIEMI
16: KASPER KROHNS
17: JOKKE SALMINEN
18: SAULI VAINIO
19: TEEMU OKSANEN
20: JARI HOLOPAINEN
21: JARI PAANANEN
22: PAUL KUITUNEN
23: KEIJO PIKKARAINEN
24: OLLI SYRJÄ
25: KARI RIIKONEN
26: HANNU MARTISKAINEN (MAKSANUT)
27: RAMI AHONEN
28: ARTO SCHENDO
29: MIKKO KUUSELA
30: MIKA SAASTAMOINEN
31: JOHANNA LEVONIEMI
32: BENNIE WARDI

VARASIJAT:
1:TOMMI SALMIHEIMO
2:TIMO SALMIHEIMO
3:TOMI AHONEN
Marko Muukka
Viestit: 1282
Liittynyt: 10:56 05.11.2004
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Muukka »

Tervehdys,

En ota juuri nyt enempää asiaan kantaa. Ihmettelen kuitenkin miksi tämä kilpailu on pitänyt järjestää juuri samana viikonloppuna kuin pelataan Blackpool HCP Open järvenpäässä. Tämä ei ole varmasti kenenkään etujen mukaista.

Ymmärrän toki että kalenteri on täysi jne. Mutta ehkä jatkossa voisi käyttää tarkempaa harkintaa.
Terveisin,

Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Jos nää onki vähän niinku varjokisat?! :roll:
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laurih »

Marko Muukka kirjoitti:Tervehdys,

En ota juuri nyt enempää asiaan kantaa. Ihmettelen kuitenkin miksi tämä kilpailu on pitänyt järjestää juuri samana viikonloppuna kuin pelataan Blackpool HCP Open järvenpäässä. Tämä ei ole varmasti kenenkään etujen mukaista.

Ymmärrän toki että kalenteri on täysi jne. Mutta ehkä jatkossa voisi käyttää tarkempaa harkintaa.
Mä en ota millään lailla kantaa tähän asiaan, mutta kuiteski sanon sen, ett on aika hankala löytää kisavkonloppuja. Kalenteri on tosiaan niin täynnä, ett toisaalta sääli muita kohtaan, jotka etsii sieltä vapaita vkonloppuja.
Mielestäni Hippooli oli aika kohtelias ku rupes nyt vasta ilmoittelee, olishan ne voinut laittaa ilmon jo paljo aikasemmin, jolloin olis ehkä ollut todellisempaa haittaa Jäkeen.
Toisaalta mulla ei ollut pokkaa järkätä tallinnan kisoja samaan aikaan...mut mä oonkin niin ujo ja arka...
Anyway, antakaa kansalaisten järkätä kisat sillon ku huvittaa, se luo vaan kilpailua ja sitä kautta ehkäpä vielä mahtavampia kisoja. Ehkä jonain päivänä löytyy sellasii kavereita, jotka oikeesti saa jotain näkyvää aikaseksi Suomen biliksen hyväksi. Tarkotan, esim sponsoripuolella.
Tää ei ollut moite ketään kohtaan vaan pikemminkin haave...sellanen haave, joka varmaan pyörii aika monen bilistelijän ajatuksissa aika-ajoin.

Late
mäksy
Viestit: 317
Liittynyt: 19:23 13.08.2007

Viesti Kirjoittaja mäksy »

niin eikö se feijeni ja mikaki ollu hippuun tulossa jäken sijaan? onhan noita kisoja muutenki päällekäin ollu. prkl. vinkuintiaanit..
Joonas Mäkinen, Luna
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Muukan puheissa on paljon perää, kyllä niitä viikonloppuja kuitenkin olis ollu tarjolla muulloinkin. Että ens kertaa suunnitellessa sitten.

Tiedän että monessa muussa maassa, mikäli kilpailukalenterissa olevan kisan kanssa järjestetään lähistöllä vastaavia kisoja, asetetaan ne paikallisen lajiliiton puolesta boikottiin. Ei nyt tällaista tietenkään ole tiedossa, lähinnä sanon siksi että ette suotta ihmettele miks Marko otti tähän kantaa, kuitenkin vielä hyvässä hengessä.

Hyvä huomio tosin että vasta nyt tuotiin kutsu esille eikä esim kuukautta aiemmin. Toivottavasti ei syö Blackpoolista yhtään pelaajaa ja molemmilla on hyvät kisat.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Tommi Lamminaho kirjoitti:...kyllä niitä viikonloppuja kuitenkin olis ollu tarjolla muulloinkin...
Liiton kalenteri ei välttämättä ollut ainoa almanakka josta piti tarkistaa. Ehkä?
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laurih »

Markus kirjoitti:
laurih kirjoitti:
Marko Muukka kirjoitti:Tervehdys,

En ota juuri nyt enempää asiaan kantaa. Ihmettelen kuitenkin miksi tämä kilpailu on pitänyt järjestää juuri samana viikonloppuna kuin pelataan Blackpool HCP Open järvenpäässä. Tämä ei ole varmasti kenenkään etujen mukaista.

Ymmärrän toki että kalenteri on täysi jne. Mutta ehkä jatkossa voisi käyttää tarkempaa harkintaa.
Mä en ota millään lailla kantaa tähän asiaan, mutta kuiteski sanon sen, ett on aika hankala löytää kisavkonloppuja. Kalenteri on tosiaan niin täynnä, ett toisaalta sääli muita kohtaan, jotka etsii sieltä vapaita vkonloppuja.
Mielestäni Hippooli oli aika kohtelias ku rupes nyt vasta ilmoittelee, olishan ne voinut laittaa ilmon jo paljo aikasemmin, jolloin olis ehkä ollut todellisempaa haittaa Jäkeen.
Toisaalta mulla ei ollut pokkaa järkätä tallinnan kisoja samaan aikaan...mut mä oonkin niin ujo ja arka...
Anyway, antakaa kansalaisten järkätä kisat sillon ku huvittaa, se luo vaan kilpailua ja sitä kautta ehkäpä vielä mahtavampia kisoja. Ehkä jonain päivänä löytyy sellasii kavereita, jotka oikeesti saa jotain näkyvää aikaseksi Suomen biliksen hyväksi. Tarkotan, esim sponsoripuolella.
Tää ei ollut moite ketään kohtaan vaan pikemminkin haave...sellanen haave, joka varmaan pyörii aika monen bilistelijän ajatuksissa aika-ajoin.

Late

Eikös tossa just pääsiäisen jälkeen ois ollu hippopoppoolle hyvä kisaviikonloppu..?
Nii, voin sanoa, et mä en kyl tässä tapauksessa katsonut ollenkaan kalenteria, vaan lähdin periaatteessa puolustamaan Hippolaisia, ku oon muuten huomannut, että kalenteri on yleensä täynnä...mut olisinkin toivonut, et joku olis ottanut kantaa siihen, että vapaa/rehti kilpailu luo (ehkä) parempia kilpailuja, ku järjestäjien on pakko miettii, ett millä me saadaan ens kerralla enemmän osallistujia, ku taas noi hippolaiset ja muut järjestää kisat samaan aikaan...
Tommin ei pitäisi alan miehenä kirjottaa ollenkaa tollasii juttuja, ett " tiedän monessa muussa maassa,jne..." Toi kommentti on just semmonen mä tiedän juttu, vailla todellista tietoa. Mitkä on ne monet muut maat? Kuka on joutunut boikottiin? Höpö,höpö, sanon minä.
Nää kommentit on alustusta sille, että olisi hyvä olla keskustelua, jotta voisiko tulevina vuosina vähentää rankingkisojen määrää?
Olisiko se huono asia?
Sitten olisi enemmän mahdollisuuksia järjestää muita rahakisoja.
Henkilökohtaisesti lähtisin paljon mieluummin muutamaan seniilikisaan, kuin niin moneen kuin niitä nyt on.
Palataan asiaan.
Late
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

laurih kirjoitti:
Nii, voin sanoa, et mä en kyl tässä tapauksessa katsonut ollenkaan kalenteria, vaan lähdin periaatteessa puolustamaan Hippolaisia, ku oon muuten huomannut, että kalenteri on yleensä täynnä...mut olisinkin toivonut, et joku olis ottanut kantaa siihen, että vapaa/rehti kilpailu luo (ehkä) parempia kilpailuja, ku järjestäjien on pakko miettii, ett millä me saadaan ens kerralla enemmän osallistujia, ku taas noi hippolaiset ja muut järjestää kisat samaan aikaan...
Tommin ei pitäisi alan miehenä kirjottaa ollenkaa tollasii juttuja, ett " tiedän monessa muussa maassa,jne..." Toi kommentti on just semmonen mä tiedän juttu, vailla todellista tietoa. Mitkä on ne monet muut maat? Kuka on joutunut boikottiin? Höpö,höpö, sanon minä.
Nää kommentit on alustusta sille, että olisi hyvä olla keskustelua, jotta voisiko tulevina vuosina vähentää rankingkisojen määrää?
Olisiko se huono asia?
Sitten olisi enemmän mahdollisuuksia järjestää muita rahakisoja.
Henkilökohtaisesti lähtisin paljon mieluummin muutamaan seniilikisaan, kuin niin moneen kuin niitä nyt on.
Palataan asiaan.
Late
Heh, kiitos Lauri luottamuksesta. :lol:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laurih »

Tommi Lamminaho kirjoitti:
laurih kirjoitti:
Nii, voin sanoa, et mä en kyl tässä tapauksessa katsonut ollenkaan kalenteria, vaan lähdin periaatteessa puolustamaan Hippolaisia, ku oon muuten huomannut, että kalenteri on yleensä täynnä...mut olisinkin toivonut, et joku olis ottanut kantaa siihen, että vapaa/rehti kilpailu luo (ehkä) parempia kilpailuja, ku järjestäjien on pakko miettii, ett millä me saadaan ens kerralla enemmän osallistujia, ku taas noi hippolaiset ja muut järjestää kisat samaan aikaan...
Tommin ei pitäisi alan miehenä kirjottaa ollenkaa tollasii juttuja, ett " tiedän monessa muussa maassa,jne..." Toi kommentti on just semmonen mä tiedän juttu, vailla todellista tietoa. Mitkä on ne monet muut maat? Kuka on joutunut boikottiin? Höpö,höpö, sanon minä.
Nää kommentit on alustusta sille, että olisi hyvä olla keskustelua, jotta voisiko tulevina vuosina vähentää rankingkisojen määrää?
Olisiko se huono asia?
Sitten olisi enemmän mahdollisuuksia järjestää muita rahakisoja.
Henkilökohtaisesti lähtisin paljon mieluummin muutamaan seniilikisaan, kuin niin moneen kuin niitä nyt on.
Palataan asiaan.
Late
Heh, kiitos Lauri luottamuksesta. :lol:
Ole hyvä, älä loukkaanu turhaan. Mitkä on ne monet muut maat?
Mieti viestini muita kohtia,please. Onko ollut ikinä puhetta, että rg-kisoja olisi vähemmän? Jos ei, niin siitä olisi hyvä tehdä laajempi kysely. Sali pitäjät saman pöydän ääreen.

Late
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja laurih »

laurih kirjoitti:
Tommi Lamminaho kirjoitti:
laurih kirjoitti:
Nii, voin sanoa, et mä en kyl tässä tapauksessa katsonut ollenkaan kalenteria, vaan lähdin periaatteessa puolustamaan Hippolaisia, ku oon muuten huomannut, että kalenteri on yleensä täynnä...mut olisinkin toivonut, et joku olis ottanut kantaa siihen, että vapaa/rehti kilpailu luo (ehkä) parempia kilpailuja, ku järjestäjien on pakko miettii, ett millä me saadaan ens kerralla enemmän osallistujia, ku taas noi hippolaiset ja muut järjestää kisat samaan aikaan...
Tommin ei pitäisi alan miehenä kirjottaa ollenkaa tollasii juttuja, ett " tiedän monessa muussa maassa,jne..." Toi kommentti on just semmonen mä tiedän juttu, vailla todellista tietoa. Mitkä on ne monet muut maat? Kuka on joutunut boikottiin? Höpö,höpö, sanon minä.
Nää kommentit on alustusta sille, että olisi hyvä olla keskustelua, jotta voisiko tulevina vuosina vähentää rankingkisojen määrää?
Olisiko se huono asia?
Sitten olisi enemmän mahdollisuuksia järjestää muita rahakisoja.
Henkilökohtaisesti lähtisin paljon mieluummin muutamaan seniilikisaan, kuin niin moneen kuin niitä nyt on.
Palataan asiaan.
Late
Heh, kiitos Lauri luottamuksesta. :lol:
Ole hyvä, älä loukkaanu turhaan. Mitkä on ne monet muut maat?
Mieti viestini muita kohtia,please. Onko ollut ikinä puhetta, että rg-kisoja olisi vähemmän? Jos ei, niin siitä olisi hyvä tehdä laajempi kysely. Sali pitäjät saman pöydän ääreen.

Late
Kauheesti kirjoitusvirheitä...voi olla ett Hellu saa ajaa,ku kohta lähetään landelle.Toimiikohan läppäri autossa?
Muuten, onko se niin suuren yleisön mielestä, että kukaan muu ei saa järjestää kisoja pääsiäisenä, kun Jäke on sen aikoinaan hiffannut?
On meinaan kaikkein paras vknloppu kunnon kisoille, mitä vuodesta löytyy!
Luultavasti järjestän ensi vuonna barin kisat Tallinnassa, jos se minusta riippuu...sori.

Too Late
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: ...JATKOA...

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

tona1977 kirjoitti:OLISIMME LAITTANEET KISAT AIEMMIN,MUTTA VIIKONLOPUT OVAT
OLLEET AIKA TÄYNNÄ.JA TÄLLE TULEVALLE VIIKONLOPULLE EMME
OLLEET VARMOJA SAISIMMEKO PELAAJIA KASAAN NÄIN LYHYELLÄ
VAROITUSAJALLA.MYÖS MEILTÄ LÄHTEE KERAVAN 10-PALLO
NELUREIHIN 2 PELAAJAA,(HIPPOOL-OPEN JÄRJESTÄJÄT)
JOTENKA KISAT OLISIVAT TAAS SIIRTYNEET TULEVAISUUTEEN.NÄMÄ OVAT ENSIMMÄISET HIPPOOL-OPEN KISAT,JOTEN HALUAMME,ETTÄ NE TULISIVAT TOIMIMAAN TULEVAISUUTTA SILMÄLLÄ PITÄEN.ENSI KERRALLA ILMOITAMME VAIKKA 2KK AIEMMIN KISOISTA,JOTEN TOIVON,ETTÄ EI TULISI KILPAILUMME KANNALTA ENÄÄ TÄLLAISTA KESKUSTELUA...
Joo, omasta puolestani sanon, tuota nimilistaa tarkasteltuani, että aika paljon paikallista porukkaa, joka ei välttämättä Jäkeen olis ollu menossakaan, osallistuu Hipun kisoihin. Tarkoitus oli vaan antaa tukea Markon sanomisille.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

laurih kirjoitti:
laurih kirjoitti:
Ole hyvä, älä loukkaanu turhaan. Mitkä on ne monet muut maat?
Mieti viestini muita kohtia,please. Onko ollut ikinä puhetta, että rg-kisoja olisi vähemmän? Jos ei, niin siitä olisi hyvä tehdä laajempi kysely. Sali pitäjät saman pöydän ääreen.

Late
Kauheesti kirjoitusvirheitä...voi olla ett Hellu saa ajaa,ku kohta lähetään landelle.Toimiikohan läppäri autossa?
Muuten, onko se niin suuren yleisön mielestä, että kukaan muu ei saa järjestää kisoja pääsiäisenä, kun Jäke on sen aikoinaan hiffannut?
On meinaan kaikkein paras vknloppu kunnon kisoille, mitä vuodesta löytyy!
Luultavasti järjestän ensi vuonna barin kisat Tallinnassa, jos se minusta riippuu...sori.

Too Late
No, tapoja tuoda esille on monia, toisilla saa parempaa keskustelua kuin toisilla. Keskustelua on hyvä olla ja mun mielestä varsinkin tällaisessa asiassa. Olen vakaasti sitä mieltä että näin pienen lajin sisällä on turhaa kilpailla keskenään, varsinkin näin päällekkäisten tapahtumien kanssa.

Alan miehenä mun on mielestäni ihan hyvä tuoda muidenkin tietoisuuteen, miten muualla maailmassa toimitaan. Sieltähän esimerkiksi näitä sarjajärjestelmiä yritetään mahdollisesti meidän malliin soveltaa. Sillä ei ole tässä suurta merkitystä että missä maissa näitä sääntöjä on, mutta sanoisin että noin puolella EPBF:n jäsenmaista löytyy nk. Sanctioning-sääntö, jossa ohjeistetaan kilpailujen päällekkäisyyksistä. Sitten kun nämä säännöt tulevat toivottavasti meidänkin liitossa olemaan selkeät, saadaan tähänkin asiaan pelisäännöt ja kaikilla on hyvä olla.

Rg-kisoja vois mun puolesta olla vähemmän, varsinkin yleisen sarjan ulkopuolella. Yleisen sarjan yks kisa kuukaudessa tai puolessatoista ei oo niin paha kuitenkaan.

Ei sunkaan Late tartte näistä loukkaantua ja lähteä sinne Tallinnaan näin pienistä...
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Sale
Viestit: 43
Liittynyt: 14:40 22.08.2007
Paikkakunta: Tallinna

Viesti Kirjoittaja Sale »

Tommi Lamminaho kirjoitti:
... loukkaantua ja lähteä sinne Tallinnaan näin pienistä...
täh? rupeetsä kukkoilee?

:D

sori off-topic.
Jantta
Viestit: 73
Liittynyt: 10:23 14.12.2007

Viesti Kirjoittaja Jantta »

OSALLISTUJALISTA:

1: JANI SAUKKONEN
2: TONI PISTOOL (MAKSANUT)
3: JANI ENGBLOM (MAKSANUT)
4: EEVI ROUSIO
5: TOM SÖDERHOLM
6: TOMMI PISTOOL
7: JOUNI TUKIAINEN
8: NIKO VUORINEN
9: JARI AUVINEN
10: KEIJO ELG
11: JUHANI HASSINEN (MAKSANUT)
12: JOONAS MÄKINEN
13: ALEKSI ANNANMÄKI
14: JONAS TAKOLANDER
15: RISTO MALINIEMI
16: KASPER KROHNS
17: JOKKE SALMINEN
18: SAULI VAINIO
19: TEEMU OKSANEN
20: JARI HOLOPAINEN
21: JARI PAANANEN
22: PAUL KUITUNEN
23: KEIJO PIKKARAINEN
24: OLLI SYRJÄ
25: KARI RIIKONEN
26: HANNU MARTISKAINEN (MAKSANUT)
27: RAMI AHONEN
28: ARTO SCHENDO
29: MIKKO KUUSELA
30: MIKA SAASTAMOINEN
31: JOHANNA LEVONIEMI
32: BENNIE WARDI

VARASIJAT:
1:TOMMI SALMIHEIMO
2:TIMO SALMIHEIMO
3:TOMI AHONEN
Marko Muukka
Viestit: 1282
Liittynyt: 10:56 05.11.2004
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Muukka »

Moi taas,

Haluan vielä sanoa että tarkoitukseni ei ollut tappaa uuden seuran kilpailun järjestämis intoa. Kisojen päällekkäisyys noin yleensä on aihe josta tulee laajasti keskustella.

Pelionnea!
Terveisin,

Marko Muukka
Pool lajipäällikkö
mäksy
Viestit: 317
Liittynyt: 19:23 13.08.2007

Viesti Kirjoittaja mäksy »

herää kysymys notta kuinkakohan moni blackpoolin osallistuva olisi OIKEASTI tullut hippooliin jos olis ollu eri vkloppu? ehkä 1? vaiko peräti 2? eikö täällä saa seurat järjestää kisoja ihan just sillon ku itse katsoo sopivaksi?

ps. tämäkin oli kirjoitettu hyvässä hengessä.
Joonas Mäkinen, Luna
mäksy
Viestit: 317
Liittynyt: 19:23 13.08.2007

Viesti Kirjoittaja mäksy »

Mites Tona ja Jani ku tuol jäkes on Kotipellon Timppa vähän nostattelemassa fiiliksiä niin saataisko me perjantaiks joku Jamppa Tuominen vetelee? Vai korvaako sen lauantaina kisan kanssa päällekäin vedettävä karaoke? :wink:
Joonas Mäkinen, Luna
Vastaa Viestiin