2-divarin 8-pallo rg7(itälohko) Biljardiespoossa 16.-17.2
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Oh Shit! Siellähän on mukana myös The Magicianin päivitetty versio Pepe The Magician!Tube kirjoitti:Ilmoittautuneet(nyt 37 kpl) nähtävillä:
http://www.biljardiespoo.com/index.php? ... ilpailu=59
Sinne vaan nimeä listaan.
-
- Viesti:
mites tota.. voitaisko osa peleist pelata hyvinkääl? vaik puolet? siel on kuulemma jotku pikkukisat samaan aikaan? jos ne pelais siel paril pöydäl ja osa 2 div peleist olis siellä sitte lopuilla pöydillä?Tommi Lamminaho kirjoitti:Säästetään meidän kaikkien vaivaa ja luetaan kunnolla noi viestit, sieltä se edelliseltä sivulta ois löytyny. Kolmeen voittoon todennäköisesti alkukilpailut.Fast_Teddy kirjoitti:perkl... ja miten monta voittoa pelataan?

lol.
Joonas Mäkinen, Luna
-
muistanko väärin mutta eikös biljardiespoossa oo jonkinlainen keppimyynti? mun pitäs smuglaa tänne lahden toiselle puolelle joko predatorin airi tai muu vastaava hyppyrijumpperialkkari.
mut jos espoossa ei myydä niin antaisiko joku herrasmies mun testata tätä predairii ? kiitos jo etukäteen ja hellät kädet...
terv. Savu Vainio
mut jos espoossa ei myydä niin antaisiko joku herrasmies mun testata tätä predairii ? kiitos jo etukäteen ja hellät kädet...
terv. Savu Vainio