dobermann kirjoitti:Noh? Kuka on ainoa oikea vuoden 2007 LAPSTEN LAPANEN. Ku lähdin jäljellä oli Naif ja Alex. Mut Tero pisti kontrasta pihalle 2-3 (Terolle kaksi erää: oho-ysi-meni-kesken-pelin). Mä en oo edes semi lapanen: Tero on!

Joo, nyt on dopperi ihan hakoteillä
Pitäekseni jonnii aikaa jännitystä yllä, nii oli kyllä harvinaisen tasaväkiset skabat
Tuvan täydeltä lapasia...Patric tuli sinne elvistelemään jollain ihme stägavoitilla divarin kisoissa, mut sit ku se katto ympärilleen ja huomas, ett pipo alkaa kiristymää, nii omax onnex tajus vaihtaa maisemii
Eli pitemmittä puheitta; tässä tulokset:
Voittaja MAX KARVONEN
Lapasten finaalin hävis Naif Kartal
(Isot onnitelut ja sympatiat ja kaikki maholliset toivotukset Naifille)
Kolmannex viiva neljännex pääs ikuinen vannoutettu Piponmoikkaaja Päivisen Akan Tero ja Mikko Kauppinen.
Melkein rahapalkinnoille pääs: Kamo ( mitä mä sanoin; kirj.huom), Lindhomin Ville, Vastapuun Ana, Kapasen Aki.
Muita mainitsemisen arvoisia juttuja: Allekirjoittanut pelas sattuneista syistä yhell kädell
( jääden teikkauxis voitolle alle 1k) ja pärjäs aika hyvin loppupeleissä.
Tästä voi Sami K olla eri mieltä. mut aamulla herätessään on sit mun kanssa samaa mieltä...
Kajaanin oma poka eli KP oli taas maineensa arvoinen lapanen...eli, jos palkittais joku feörpleilapas-pelaaja, ni mun äänet menis ehottomasti KooPeelle
Kaikin kaikkiaan oli yllättävän mukavat kisat ja joudutaan varmaan pelaa samanmoiset pelit uudestaan ens vuona
Eikä ens vuonna tarvi äänestää Alexiksin osallistumisoikeudesta; kyl se on ihan kelpo lapanen...
Late Vaan