Tarjolla kuljetus Kuopioon ja takaisin (2. div tammikuun rg)
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Oishan toi ihan mauttoman hyvä idea jos toteutuu vaan...
kotkassa tosissaan oli kyllä paljon kannatusta asialla mut ehkä yks osavaikutus oli että porukka oli siellä nauttinut reilusti mallasta, mikä tunnetusti saa kaikki suunnitelmat vaikuttamaan kivalta ja helpolta...
mun laskujen mukaan kotkassa oli 22 tökkijää vantaalta ja jos bussi koukkaa vaikka kerava, jäke, lahti akselin kautta niin varmaan tulee jengiä...
mutta toikin et pari viikkoa aikasemmin tai sillon kun pitäis maksaa jotain niin jengille tulee yhtäkkiä hautajaisia ja muita kissaristiäisiä kalenteriin.
mutta toivotaan parasta...
kotkassa tosissaan oli kyllä paljon kannatusta asialla mut ehkä yks osavaikutus oli että porukka oli siellä nauttinut reilusti mallasta, mikä tunnetusti saa kaikki suunnitelmat vaikuttamaan kivalta ja helpolta...
mun laskujen mukaan kotkassa oli 22 tökkijää vantaalta ja jos bussi koukkaa vaikka kerava, jäke, lahti akselin kautta niin varmaan tulee jengiä...
mutta toikin et pari viikkoa aikasemmin tai sillon kun pitäis maksaa jotain niin jengille tulee yhtäkkiä hautajaisia ja muita kissaristiäisiä kalenteriin.
mutta toivotaan parasta...
nii ja halvempaa pukettii kävellä.. mut.. ettekös arvon bilisväki oo kuullu biisiä "linja autossa on tunnelmaa"Elsa kirjoitti:en nyt halua masentaa, mutta tulee halvemmaksi mennä vaikka vaan 2 samalla autolla. Eli jos nyt reippaasti vaan joku autolla liikenteeseen ja ottamaan kyytiläisiä..

Kuulostaa hyvältä idealta mä voisin kuvitella että jos kotkan edustus lähtee ja ajatte kotkan ohi ja tästä lpran ohi kuopioon ni väitänpä että täältä vois sellanen palttiarallaa viitisen hekilöö tulla kyytiin..
Sika hyvä idea

mul on kyl jo kaveri hotellihuonees.. soriii.. mut ehkä joku muu sitte..foppa kirjoitti:Onko sulla kokemusta siitämäksy kirjoitti:joo mee siihen porvoon motarin levähdyspaikalle odottelee... pari tuntia siinä silmät auki seurailet ympäristöä niin ei tarvii kaapelikanavia enään ikinä...

Joonas Mäkinen, Luna