Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Oon yrittänyt vähentää. Asensin tietokoneeseeni Antabus nimisen viruksen joka aiheuttaa kasvojen punoitusta aina kuin painan Shift+1

On olemassa asiallistakin negatiivista palautetta vaikkapa sähköpostitse tai puhelimitse tai yksityisviestitse. Ja sitten on näitä teknolelumiehen palstahuuteluita. Numero on tuossa alla ja siihen saa vastaisuudessakin soittaa jos on sydäntä painavia asioita.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Riksa »

toisaalta ihan asiaa eikösse mee jotenki niin et asiatekstissä ei saa käyttää ollenkaa huutomerkkejä jos teksti ei ole suora lainaus joltain. ??
Vääntökäsi
Viestit: 93
Liittynyt: 20:43 26.07.2006
Paikkakunta: Vaasa

Re: Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Vääntökäsi »

Voi hyvät miehet teidän kanssa. Casparilla oli aivan asiallinen kannanotto herra tiedotusvastaavan kirjoitustyyliin. Ehkä Casparin viestin tyyliä olisi voinut myös hieman hioa, mutta ei siitä nyt myöskään olisi noin tarvinnut Jaolstenin nokkiinsa ottaa. Eikä tosiaan liiton mieheltä kovin miehekäs veto alkaa mestis-topikissa vielä Casparia dissaamaan, kun kerran täälläki oli jo topikki valmiina. Eipä mulla muuta, jatkakaa vaan, niin saadaan me muut näin joulun alla oikein kivat naurut teidän kahden kinaillessa. :)
Jonne Welling
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Missäs vaiheessa tämä kinaamiseksi on mennyt? Multa on tänne tullut tasan yksi postaus jossa kerroin, että palautteen antotyyli olisi voinut olla asiallisempikin. Kerroin vielä miten sen "mun mielestä" olisi voinut antaa. Toki asioita saa ja pitääkin puida julkisesti, mutta provosointi on aina provosointia ja siinä helposti jää itse alkuperäinen, asiallinenkin idea varjoon. Vai onko otsikko jonkun mielestä asiallinen:
Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos siis jatkossa tulee mieleen asioita, joita vain minä voin parantaa omassa toiminnassa, niin pyydän saada palautteen vaikkapa sähköpostitse. Koska kyseinen palaute ei koske muita Suomen Biljardiliiton edustajia, en näe syytä miksi siitä pitää nostaa moinen trollausketju.

Huutomerkkien käyttö on varmasti uutisissa melko outoa, etten sanoisi ennennäkemätöntä. Syitäkin on monia ja joitain voin nyt julkisesti lähteä puimaan:

- Olen kirjoittanut Sbil:n tiedotteita vasta kolmisen kuukautta. Newbie.
- Olen ennen kirjoittanut, ja paljon. Ja käyttänyt paljon huutomerkkejä, sillä se on ollut sallittua. Pinttynyt tapa.
- Tyylini kirjoittaa muistuttaa ylienergisen Mertarannan selostuksia. Välillä antaudun tekstiini niin, että ulkoasu räjähtää käsiin. Olen yrittänyt pitää tunnetta kurissa. Vaikeaa.

Lupaan vastaisuudessa pyrkiä parantamaan jokaista tiedottamisen osa-aluetta, etenkin kirjoitusteni ulkoasua. Olen kuitenkin varma, että tietty leima teksteissäni tulee aina olemaan ja tästä jotkut pitää ja jotkut ei.

Pahoittelut teknolelukasparowille että sotkin sut mestiskisakutsutopicciin. Luulin olevani hauska. Pieleen meni.

Ja moi.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Rok-Rok!

Ja kikittömiä Jouluja! Ja onnea tulevan vuoden kyyteihin! 8)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Avatar
dobermann
Viestit: 1910
Liittynyt: 22:16 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa, Kerava
Viesti:

Re: Onko tarpeeksi huutomerkkejä?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Riksa kirjoitti:toisaalta ihan asiaa eikösse mee jotenki niin et asiatekstissä ei saa käyttää ollenkaa huutomerkkejä jos teksti ei ole suora lainaus joltain. ??
Ripsu taisi taas tavoittaa asian ytimen. :mrgreen:
Vastaa Viestiin