Lisenssit

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Milloinkas tuota lisenssilistaa päivitetään, että kun viikon päästä on nuo naisten kisat, niin pitääkö kaikilla olla kuitti mukana vai päivittyykö siihen mennessä? ja onko mahdollisesti tulossa kisakutsua näihin naisten kisoihin?

T Elisa Holtari
Elisa Holtari, Ritz
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Ikävä kyllä vielä on pieniä ongelmia järjestelmän kanssa, mutta lisenssit päivitetään listalle heti kun mahdollista. Lisenssin maksaneet voivat ilman muuta huoletta valmistautua kilpailuun, eikä tarvitse ottaa lisenssimaksukuitteja mukaan. Lista kyllä päivitetään kisaan mennessä. Kukin voi mainita kilpailupaikalla ilmoittautuessaan normaaliin tapaan onko maksanut lisenssin vai ei. Lisenssit tarkistetaan liitossa vielä kilpailun jälkeen tuloslistan perusteella.

Laitetaan kilpailutietoja tänne heti kun saadaan yhteys kisajärjestäjään.
terveisin SBiL
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Siis että tarkoitin että kun itse vedän nämä kisat, niin tarvitsisin kutsua varten kaikennäköistä tietoa :) ihan vain että moniko asia on muuttunut ettei tuu laitettuu kutsuun väärää tietoa, kun ei tuota ohjekirjaa ole näkynyt.

T Elisa
Elisa Holtari, Ritz
tancci
Viestit: 335
Liittynyt: 17:44 19.03.2008
Paikkakunta: Lojo

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja tancci »

ja minä haluisin tietää miksi mulla ei näy et lisenssi on maksettu mutta mun miehellä näkyy vaikka maksoin ne samana päivänä molemmat :evil:
-Tanja Argillander, BrL -
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Tässä edellisiin vastauksia:

Pool kilpailuohjekirja nyt Tiedostot ja lomakkeet -linkistä saatavana. Kilpailukalenteria on päivitetty syyskauden osalta. Siinä olevien kilpailujen perästä puuttuu vielä kilpailukutsu -linkki, mutta sekin siihen laitetaan kuten viime vuonna.

Lisenssejä päivitetään koko ajan ja varmaan jo huomenna tiistaina ollaan samalla tasalla maksettujen ja vahvistettujen lisenssien kanssa.

Mestismaksun 1. eräpäivä on 11.8.2009
terveisin SBiL
Mika
Viestit: 500
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Mika »

Mitenkä mä maksan sen lisenssin kun ei ole mitään tietoa tilinumerosta tai viitteestä? Toi pelaajasivut on ollu suljettuna hyvän aikaa ja laskua ei oo tullu sähköpostiin eikä kustikaan ole tuonut laatikkoon?

Kyseleepi mika
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Mika, ota yhteyttä tänne liiton toimistoon, niin laitetaan lisenssiasia kuntoon. Puhelin (09) 3481 2575, 0400 638 706
terveisin SBiL
Mika
Viestit: 500
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Mika »

No nyt onnistu kun pelaajasivutkin on auennut :)
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Minä en sitten vieläkään pääse kirjautumaan "avaimella" tuonne pelaajasivuille. Sain sen avainkoodin kun soitin liiton toimistoon parisen päivää sitten. Mun nimi löytyy liiton vanhoilta tietokannoilta jostain, mutta ilmeisesti täytyy vielä sitten kirjautua tuonne pelaajasivuille saadakseen pelaajanumeron tms.

Anyway, odotanko sitä että pääsen jossain vaiheessa sitten "ehkä" kirjautumaan, vai otanko taas yhteyttä ? Ensimmäiset kisathan ovat jo ensi viikolla.

Olen kyllä ekoihin kisoihin osallistumaisillani kertalisenssillä. Tarvitsenko kuitenkin sitä pelaajanumeroa yms. ylipäätään, vai riittääkö että menen paikan päälle osallistumismaksun ja kertalisenssin verran rahaa takataskussa ? Toisin sanoen riittääkö nimeni ja seurani tiedot osallistuakseen ?

Kiitos jo etukäteen,

- Joonas -
- Joonas -
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Terve Joonas!

Jos nimesi on jo lisenssilistalla ja aiot osallistua kertalisenssillä kilpailuun, niin silloin sinun ei välttämättä tarvitse mennä pelaajasivulle (ikävä kyllä -avaimella rekisteröinti- on edelleen korjauksen alla). Lisenssilistalla näkyy kaikki ko. rekisterissä olevat pelaajat ja onko pelaajan lisenssi voimassa vai ei.

Tosiaan sinun pitää vain ilmoittautua kilpailuun (ilmoita nimi ja seura) ja sitten paikan päällä maksaa, kuten sanoit, kertalisenssi ja kilpailumaksu.

Otatko uudelleen yhteyttä tänne liiton toimistoon niin käydään asia vielä uudestaan läpi ettei jää turhaan mitään epäselväksi.
terveisin SBiL
kaviaari
Viestit: 37
Liittynyt: 19:44 07.07.2005
Paikkakunta: Espoo

Re: Lisenssit

Viesti Kirjoittaja kaviaari »

Pitäisi päästä pelaajasivuille, jota voisin maksaa lisenssin... Toimiikohan milloin?
Vastaa Viestiin