SIVUSTON MUUTOS

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Sbil:n foorumin muutos:

- Kilpailut-osiolla on nyt jokaisella oman viestin muokkausoikeus
- Muut-osiolla saa nyt oman viestiketjun lukkoon. Vähentää adminien hommia kun ei enää tarvitse lukita ihmisten osto&myynti-ketjuja.

Muutos on kokeilua eli väärinkäytöksiä tarkkaillaan nyt erityisellä tarkkuudella. Väärinkäytökset johtavat pahimmillaan foorumin kehitystyön välittömään lopettamiseen.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Hyvä juttu, näyttää toimivankin. Mä en osannut ajatella, että oikeuksia pystyy muokkaamaan osiokohtaisesti, joten tähän järjestelyyn ei ole mitään vastaansanomista.

Nyt jos tässä on tekemisen meininki päällä, niin saisiko jälleen kerran pyytää mahdollisuutta lisätä kuvia omalta kovalevyltä? Lupaan olla postaamatta mitään kovin härskiä :P
-Timo Tiusanen
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Se kauniimpi Tiusanen kirjoitti:Hyvä juttu, näyttää toimivankin. Mä en osannut ajatella, että oikeuksia pystyy muokkaamaan osiokohtaisesti, joten tähän järjestelyyn ei ole mitään vastaansanomista.

Nyt jos tässä on tekemisen meininki päällä, niin saisiko jälleen kerran pyytää mahdollisuutta lisätä kuvia omalta kovalevyltä? Lupaan olla postaamatta mitään kovin härskiä :P
En äkkiseltään saanut tuota ominaisuutta toimimaan/testattua. Voip olla ettei mun natsat riitä moiseen serverin levytilan tuhlailuun. Kun en ole edes ylläpitäjät-ryhmässä :?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

^ jos saat viestiä jollekin, joka voi asialle jotain tehdä, niin sekin vie asiaa jo eteenpäin. Tattis.
-Timo Tiusanen
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Minä täällä taas. Onkos nyt käynyt niin, että toi uudistus on vaikuttanut muiden osioiden muokkausmahdollisuuksiin? En meinaan saanut editoitua äskeistä viestiäni heti postaamisen jälkeen tohon videoketjuun, ja sama tais toistua sillon Snooker-osiolla. Niin paljon mun ajantaju ei voi heittää, että viis minuuttia tätä vauhtia heilahtaisi..
-Timo Tiusanen
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Se kauniimpi Tiusanen kirjoitti:Minä täällä taas. Onkos nyt käynyt niin, että toi uudistus on vaikuttanut muiden osioiden muokkausmahdollisuuksiin? En meinaan saanut editoitua äskeistä viestiäni heti postaamisen jälkeen tohon videoketjuun, ja sama tais toistua sillon Snooker-osiolla. Niin paljon mun ajantaju ei voi heittää, että viis minuuttia tätä vauhtia heilahtaisi..
Kyllä vain. Muokkausoikeuden saa annettua osiokohtaisesti, muttei erilaisia muokkausoikeuksia. Eli oli pakko ottaa pois tuo 5min muokkausoikeus muualta jotta sai täyden muokkausoikeuden kilpailuosiolle. Katsellaan kevväämmällä miten näiden oikeuksien kanssa tehdään... Koittakaa kestää näillä siihen asti.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Onko tommosia ongelmia muilla kuin Markuksella? Kuulostaa melko masentavalta :P
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Mika
Viestit: 499
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja Mika »

Mulla oli yhteen aikaan samaa ongelmaa. Hirvitti aina että moneenkohan kertaan se teksti tulee sinne :mrgreen:

Nyt ei oo pariin viikkoon ollu enää ongelmia :D
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Mitkä selaimet?
Onko evästeet päällä?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Tuolla tulospalvelun pelaajakorteissa on myöskin jotain ongelmaa. Sijoitukset tällä kaudella näyttää vain yhden kisan (jostain elokuulta) tai sitten ei yhtään. Onko muilla sama juttu?
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Markus kirjoitti:No mitenkähän sit sellai, ku tää vähän joka entterin jälkeen heittää mun sisäänkirjautumisen ulos, eli yrittäessäni postata, mun pitää kirjautua sisään useita kertoja, ja käytännössä myös kirjoittaa teksti useita kertoja, ellen ymmärrä copy peistata sitä varmuuden vuoksi, koska se häviää siinä prosessissa.

Onkohan tän foorumin kehittäjä joku sadisti?
Tästä ongelmasta kannattaa jo olla yhteyksissä Markku Ryyttyyn. Voipi tarvita webmasterin apuja näihin isompiin ongelmiin. Eli tässäkään ongelmassa mun ilmainen konsultaatio (taidot) ei taida riittää :?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Sbil:n foorumin muutos 24.2.2011:

- Kaikilla muilla osioilla, paitsi osto&myynti-palstalla ja viestit liitolle-osiolla, on nyt jokaisella oman viestin muokkausoikeus
- Muut-osiolla saa nyt oman viestiketjun lukkoon. Vähentää adminien hommia kun ei enää tarvitse lukita ihmisten osto&myynti-ketjuja.

Muutos on kokeilua eli väärinkäytöksiä tarkkaillaan nyt erityisellä tarkkuudella. Väärinkäytökset johtavat pahimmillaan foorumin kehitystyön välittömään lopettamiseen.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja KV »

Klikkaa linkkiä Ctrl pohjassa tai hiiren rullanappia painamalla, niin linkki aukee uuteen välilehteen.
Sankarilyönti > safety
Elsa
Viestit: 876
Liittynyt: 01:19 27.09.2006

Re: SIVUSTON MUUTOS

Viesti Kirjoittaja Elsa »

KV kirjoitti:Klikkaa linkkiä Ctrl pohjassa tai hiiren rullanappia painamalla, niin linkki aukee uuteen välilehteen.
ei taidaa toimia vielä kaikilla kännyillä..
Elisa Holtari, Ritz
Vastaa Viestiin