Pari kysymystä!

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Pari kysymystä!

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Kaisa: Onko pohdittu kaisaan mitä erilaisia sarja vaihtoehtoja.
esim. 30-40 kärki ns. a sarja ja loput sitten vaikka ns. b sarja

vaikkapa sitte samaan tyyliin kun tuo snooker on nyt jätkätty..

mahdollisesti voisi motivoida en tiedä sitte...

Pool: aikasemminkii kysytty miks poolissa ei järkätä pari/nelinpeli SM KISOJA..

3 VALLIN KARAN PELISTÄ JÄRKÄTÄÄN MUTTA EI SM KISOJA POOLIIN TÄSSÄ PELIMUODOSSA ja se kyllä mua on ihmetyttänyt aina.. :shock: :roll: :roll:
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3002
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Kaisa: Onko pohdittu kaisaan mitä erilaisia sarja vaihtoehtoja.
esim. 30-40 kärki ns. a sarja ja loput sitten vaikka ns. b sarja
vaikkapa sitte samaan tyyliin kun tuo snooker on nyt jätkätty..
mahdollisesti voisi motivoida en tiedä sitte...
Ei itse asiassa ole pahemmin tullut mietittyä ainakaan, että itse olisin kuullut. Ensimmäinen ajatus oli heti, että ne ei välttämättä vedä porukkaa niin, että kukaan haluaisi niitä järjestää... Toiseksi tuli mieleen, että kaisan rankingin kärki on ollut aika ailahteleva kausittain ja 30-40 kärjessä nimet vaihtuu kauden mittaan aika lailla. Eli esim. 30-40 kärjen ulkopuolelle jää varmasti huima määrä sellaisia kavereita jotka aktiivisemmalla osallistumisellaan olisivat Top10 joukossa...

...mutta toisaalta tässä voi olla silti sitä jotain kunhan se oikein toteutetaan. Panen ainakin oman korvani taakse, ja voisihan sitä katsoa jos jonkinlaista B-sarjan tynkää yrittäisi vaikka toteuttaa ja katsotaan saako se kannatusta. Who knows...
Pool: aikasemminkii kysytty miks poolissa ei järkätä pari/nelinpeli SM KISOJA..

3 VALLIN KARAN PELISTÄ JÄRKÄTÄÄN MUTTA EI SM KISOJA POOLIIN TÄSSÄ PELIMUODOSSA ja se kyllä mua on ihmetyttänyt aina..


Se on totta, että Kaisassa, Snookerissa ja nyt tällä kaudella Karassakin on kalenterissa mukana Pari SM-kisat. Poolissa on ollut Joukkue SM sen sijaan omana kilpailunaan ja ollut aina mukavan suosittu. Kilpailukalenteri on viime kausien ajan ollut niin tiivis (siis aivan älyttömän tiivis, kun katsoo kaikkia lajeja), että uusia kisoja on ollut vaikea saada mukaan. Mutta ei kannata luovuttaa, ehkä tulevina kausina tämä saadaan (taas?) mukaan myös Poolin puolelle. En tiedä onko näitä joskus pelattu...
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

etkai sä nyt kuitenkaa vertaa b-sm kisoja pari SM kisoihin..
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

terppa kirjoitti:No olihan aikoinaan kaisassa b-SM kisatki monena vuona ne vaan kuoli ei kiinnostusta eikö niitä nykki ole jo tarpeeksi kun ei varmaan avoimiinkaan SM-kisoihin tule/tulisi 'tarpeeksi' pelaajia
Ja jos nyt en ihan väärässä ole ni eikös b-sm kisat muutettu super-rg kisaks mikä mun mielestä kyllä on vetänny ihan normaalisti porukkaa..?? :roll:
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

no näinhän siin lukeekii.. Nam :oops:
Vastaa Viestiin