Lisenssilista...

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Lisenssilista...

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

....onko tarkoitus päivittää lähiaikoina ,vai täytyykö alkaa printtaa tiliotetta mukaan ensimmäisiin kisoihin ???
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Lisenssilista on päivitetty ja siinä on liiton tilillä 17.7. näkyneet suoritukset. Viikon 30 lopulla päivitetään seuraavan kerran ja viikosta 31 eteenpäin lähes päivittäin. Jos lisenssin maksaa juuri ennen kilpailuun osallistumista kannattaa ottaa kuitti mukaan.
terveisin SBiL
Avatar
Marko-
Viestit: 524
Liittynyt: 09:42 04.09.2007
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Marko- »

Olen tilannut tuon lisenssi laskun nyt kahteen kertaan. Viime, vai sitä edeltävänä viikkona kirjeitse ja nyt sunnuntaina Emailiin. Kumpaakaan ei ole näkynyt ja kisat olis nyt viikonloppuna, niin olisi kiva tietää, että kuinka kauan tuon laskun toimituksessa kestää??
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

... kannattaa ehkä maksaa lisenssi vaan liiton tilille ja laittaa ilmoitusosaan nimi ja seura ja tulostaa kuitti mukaan....... normaalisti se laskun saa pelajasivustolta viitenumeroineen,mutta eipä näytä toimivan tuo osio ...... ainakaan minä en päässyt tunnuksilla sisään :evil: ....kun laitto tunnuksen ja salasanan ja yritti kirjautua,niin ei tapahtunut mitään ,sama sivu aukes uudestaan.......salasanan vaihto kyllä onnistui,eli tunnus ja salasana oli oikein,mutta sinne mistä laskun voi tulostaa ,niin sinne ei näytä pääsevän????
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

JoneC kirjoitti:
jouni.tukiainen kirjoitti: Mulla taas sitten toisin päin... Kolmosen miehiä pitäs käsittääkseni olla, mutta kakkosen kisat näkyy kalenterissa
Ilmeisesti tulevan kauden kisoja ei ole vielä päivitetty tuonne kilpailukalenteriin? Ainakin itselläni näkyy viime kauden kakkosdivarin kisat kalenterissani.
Minulla näkyy ainakin tulevan kauden ensimmäinen rg. Edellisen kauden kaikki seitsemän rg:tä näkyvät myös.

Ja näen sekä kakkosen että kolmosen kisat omassa näkymässäni, vaikka vain kakkosen pitäisi näkyä.

Lisenssin ostin eilen ja tieto päivittyi jo lisenssilistaan. Tämä ehkä sen takia että ostin sen olemassa olevilla käyttäjätunnuksilla..?
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Skobe kirjoitti:
JoneC kirjoitti:
jouni.tukiainen kirjoitti: Mulla taas sitten toisin päin... Kolmosen miehiä pitäs käsittääkseni olla, mutta kakkosen kisat näkyy kalenterissa
Ilmeisesti tulevan kauden kisoja ei ole vielä päivitetty tuonne kilpailukalenteriin? Ainakin itselläni näkyy viime kauden kakkosdivarin kisat kalenterissani.
Minulla näkyy ainakin tulevan kauden ensimmäinen rg. Edellisen kauden kaikki seitsemän rg:tä näkyvät myös.

Ja näen sekä kakkosen että kolmosen kisat omassa näkymässäni, vaikka vain kakkosen pitäisi näkyä.

Lisenssin ostin eilen ja tieto päivittyi jo lisenssilistaan. Tämä ehkä sen takia että ostin sen olemassa olevilla käyttäjätunnuksilla..?
Kippas kappas, ei mulla näykään päivitetty lisenssitieto listassa. Voimassa olo pvm. on näet 30.6.2008. Muutamilla on listassa 30.6.2009
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Lisenssilista on päivitetty 23.7. liiton tilillä näkyneiden lisenssimaksujen osalta. Mikäli lisenssiä ei ole vielä maksanut ja ensi viikonloppuna osallistuu kilpailuun kannattaa ottaa kuitti mukaan.

Mikäli pelaajasivuston kautta tehtävissä lisenssimaksuissa ilmenee ongelmia, niin maksun voi maksaa myös suoraan liiton tilille Nordea 216918-26297. Tällöin pitää laittaa kaikki tiedot mukaan viestiosuuteen (nimi, syntaika, osoite, seura, pääkilpailulaji).

Kilpailukalenteria päivitetään lisää viikolla 31. Tällä hetkellä siellä on kilpailut vain elokuun ensimmäiseen viikonloppuun saakka.

Tarkistamme pikimmiten mikä on ongelma noiden omien kilpailukalenterien kanssa. Tärkeintä on kuitenkin, että pelaaja itse tietää mihin kilpailuun saa osallistua. Mikäli siinä on kuitenkin jotain epäselvyyttä, niin silloin voi ottaa yhteyttä liiton toimistoon 28.7 alkaen.
terveisin SBiL
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

Tälläkin tavalla lisenssimaksu tulee kuntoon kunhan pelaajan tiedot ovat olemassa järjestelmässä. Voit toki vielä varmistaa asian lähettämällä liittoon sähköpostia, jossa on omat tietosi (osoitteet ym).

Liiton tilille on myös maksettu joitakin lisenssimaksuja puutteellisilla tiedoilla (puuttuu seura, osoite ym). Näissä tapauksissa lisenssiä ei siis voi vahvistaa pelkän maksajan nimen perusteella.
terveisin SBiL
Mika
Viestit: 499
Liittynyt: 14:42 04.11.2004
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Mika »

Heh, kävin tänään maksamassa lisenssin. No samalla katselin mitä muuta sieltä löytyi ja löytyihän sieltä, pelasin näköjään viime kaudella 2 div.

Alareunassa näkyy että pitäisi lähteä Ouluun 2.div kisoihin viikonloppuna. Mitähän emäntä sanoo tähän kun sekä mä että hän ollaan oltu siinä uskossa että Galaxiessa mä pelaan.

Tipi, löytyykö majoitusta jos näin on :roll:
Vastaa Viestiin