Menikö nyt WILD CARDIT oikeaan osoitteeseen?

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Keimo15
Viestit: 422
Liittynyt: 23:43 02.10.2007
Paikkakunta: Sun city Patela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keimo15 »

Lissu kirjoitti:
Keimo15 kirjoitti:No haloo jätkät täähän on KESKUSTELUPALSTA!!!
En ihan varma oo mut eikö se tarkota et täällä keskustellaan asioista jotka liittyy biljardiin??
Mun mielestä nää pilkaajat et "hyppää voltti" tai jotain... vois ite kattoo ittiä peiliin ja hypätä volttin!
Mitä väärää siinä on jos tuo oman mielipiteen ilmi tämän kautta?
Kaikki sympatia Jesselle!
Vaikka kylläkin uskon et pooltiimi on tehnyt oikeita/vaikeita päätöksiä tämän villi kortti asian kans. Mutta mielipiteet minun mielestä pitää tuoda julki ja miksi ei tämän kautta?
Eikö "hyppää voltti" ole mielipide? Minusta se on ja aika oikeaan osuvakin vielä :)
Okei mielipide se "hyppää voltti":kin on... myönnän olin tuossa väärässä sori lissu.
Mutta jotain muita kommetteja tuli että tämä ei ole oikea paikka esittää nuita mielipiteitä. Minun mielestä tämä palsta on paras paikka esittää omia ideoita/kysymyksiä/mielipiteitä....vain olenko väärässä?
toiset osaa vaan toisia paremmin...
-----------------------------------------------------------
"Ei härkäkään kokoajan vauhkoo, se vetää välillä heinää" Kimmo Suorsa
Sublime
Viestit: 58
Liittynyt: 15:01 24.05.2007

Viesti Kirjoittaja Sublime »

"[P]itäisköhän sun hyppää voltti!?"

Ei tämä ole mielipide hyvät ihmiset vaan kysymys! :shock:
Tundra
Viestit: 321
Liittynyt: 12:30 08.09.2006

Viesti Kirjoittaja Tundra »

Eihän tässä kritiikissä ollut kyse kenenkään pelillisistä kyvyistä käsittääkseni,vaan systeemistä. :wink:

Haluan vielä omalta osaltani sanoa,että en todellakaan kanna kaunaa kenellekkään ja kyseiset villikorttimiehet ovat erinomaisia pelimiehiä(siis selvästi parempia kuin minä). Pitkän linjan sarjajyränä kunnioitan myös niitä pelaajia,jotka ovat vuosia kiertäneet alasarjoissa ja pyrkineet ylöspäin sinnikkyydellä,systeemiin luottaen. On ollut aikoja,jolloin nousu ylimmälle sarjatasolle on ollut lähes mahdotonta ja monelta on innostus hiipunut.Onneksi nykyään vaihtuvuus on taattu ja pohja toimivalle sarjajärjestelmälle/rankingille luotu. Iso kiitos siitä.
Mielestäni ei kuitenkaan ole pooltiimin tai kenenkään muunkaan tehtävänä päättää,ketkä missäkin tasolla pelaavat. Järjestelmä puhukoon puolestaan. Tämän takia niiden villikorttien kanssa olisi palattava sille erittäin tiukalle linjalle jolla aikaisemmin jo oltiin.

Kiitos Hyvinkäälle hyvistä kisoista. Oli mukava ja viihtyisä pelipaikka.Toivottavasti pääsen sinne joskus uudestaan ja nimenomaan mestiskisoihin.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Mun mielestä Helsingissä... Nimittäin Kuopiolaisilla.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Itse ironia on parasta huumoria ja monien mielestä hyvän itsetunnon merkki... Ja tottahan tuo on, paitsi kaisan suhteen.
Se kauniimpi Tiusanen
Viestit: 845
Liittynyt: 22:04 04.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Se kauniimpi Tiusanen »

Can Playsam kirjoitti:Tajunnan virtaa...
Ei millään pahalla oikeasti, mutta noista sun kirjoituksista tulee välillä vähän seuraavanlaisia fiiliksiä :P

http://www.youtube.com/watch?v=nYXdTBti6KA
-Timo Tiusanen
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Kerro vaan slc, milloin Kuopiolaiset pool pelaajat ovat pärjänneet Helsingissä? Sit on vielä nämä muut, jotka ottaa kaiken muun tosissaan, paitsi biljardin... Kannatta myös huomioida sellainen asia, että usein siteeraan muiden (menestyneiden ihmisten) tekstejä ja ajatuksia. Siksi otaksun, että kriittisesti kairjoituksiini suhtautuvat eivät itse pärjää lajissaan... ja eivät ole ilmeisesti ihmisenä valmiita kasvamaan niihin mittoihin. Oma kehitykseni lajin parissa on ollut nopeinta Kuopiossa sinä aikana, kun olen lajissa kilpaillut.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

P.S. Kiitos Tiusaselle hyvästä lämppäyksestä :oops: Delos tuu Kuopioon pelaamaan...
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

hahahahahahahahahahahhahahahahahahaha...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mistä se kuopion juna lähtikää!!!!
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Ai jaa... Minä kun luulin, että herjoja heitettiin tänne päin. Kovasti välillä vaikuttaa, että monet ovat biljardin suhteen kieli poskella, mut sitten kun jotain hiukankin vakavampaa kirjoittaa, tai vitsin poikasta ilman hymiötä, niin ollaan kyllä ihan tosissaan näreissään... Tykkään vaan välillä pohtia asioita syvällisemmin sen sijaan, että jauhaisin aina vaan *rumasana*... Sit nuo ottaa välillä vähän päähän, jotka ikään kuin kyselevät neuvoo ja apua, mut ovat sitten aivan pää kipeenä kun jotain kertoo... Ja nariseevat sen sijaan, että tekisivät jotain...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Mikä saa laran luulemaan, että minulla on jokin ongelma? Yleensä pyrin antamaan narisijoille neuvoa. Miks niille ei neuvot kelpaa? :lol: Ei minun tarkoitukset pahoja ole... P.S. Saattaisit pettyä jos näkisit livenä :wink:
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ripsu kirjoitti:Mun mielestä mestiksessä on heikko taso.
Ei hymiötä.. mua ainaki rupes ärsyttäää!!!! ripsu hymyile välil ettei sua oteta liian tosissaa :shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin