sm-hillot

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Valtio saa kyllä niitä euroja biljardi harrastuksen ansiosta lajin lieve ilmiöistä haittaverojen muodossa. Siihen vielä hotellien maksamat verot ym.ym... Kannattais ehkä ennemmin tehdä hallitukselle ehdotus vero kevennyksistä harrastusten suhteen...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Joo, sori jos oon turhan kärkäs asian suhteen. Tässä vaan on nyt semmoinen oikea kilpailutilanne, jossa toivon kaikille samaa kohtelua. Jos jotkut uhraa lajille enemmän aikaa ja vaivaa, ja sitten (aivan oikein) pärjäävät muita paremmin, niin ei niillä saa siitä vastukset epäreilusti kasvaa. Tasoitus kisat on jo mielestäni epärelua urheilua. Toki ne tuo lisää jengiä kisoihin, mut se aito kilpailu... Itse olen kyllä valmis harjoittelemaan ja odottamaan. Efreninkin mielestä pooli pitäisi olla olympia laji. Olympia henkeä peliin... Ja se terve, reilu kilpailu... Ikävä kyllä kaikki ei voi voittaa. Ei se oikeuta voittajia rankaisemaan.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Nauttiihan suomessa varo vapautta mm. metsästys, marjastus ja sienestys. Ei niistäkään kukaan ota myyjältä sotua ylös ja ilmoita verottajalle. Kateelliset ihmiset v####taa minua.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

No minusta ihmisille pitäis vaatia lähinnä vero helpotuksia, palkan korotuksia jne. En ymmärrä muuta motiivia ihmisillä, joka vaatii kourallista ryhmästä verolle ja/tai koko porukkaa, tietäen ettei itselle koidu suurta vahinkoa. En tarkoittanut äskeistä mitenkään tai kellekkään henkilö kohtaisesti, mut varuilta vielä, anteeks...
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Ei oo kyseessä sama jamppa, kun luulet. Jarno käy välillä antamassa oppia, mut vaan biljardissa. En suosittele perehtymään kansan talouteen, jos haluat säilyttää selkeän kokonaiskuvan yhteiskunta rakenteesta ja kansan taloudesta. Asiat mutkistuu, kun ne pitkistyy. Simple is nice. Päättäjien ja hallinnoitsijoiden perimmäinen tarkoitus on aina ollut teettää työt muilla ja ottaa itse rahat. Se on keksinyt kaikki konstit perustellakseen sen oikeutetuksi. Ja myös kirjoittanut ne kirjat.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

No höh. Tarkoitit tietysti Aholaa... Pitäis tehdä oma topici niin päästäis asiaan.
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Entinen Aktiivi kirjoitti:
lara kirjoitti: Ja mitä toi nyt sitten tarkoittaa? Mä tippusin aivan täysin kärryiltä. :shock:
Tervetuloa, pientareella on tilaa riittämiin... :lol:
Mä oon hölkänny koko matkan piennarta pitkin...

Onpas täällä tungosta :shock:

:D :D :lol:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Can Playsam kirjoitti:Päättäjien ja hallinnoitsijoiden perimmäinen tarkoitus on aina ollut teettää työt muilla ja ottaa itse rahat. Se on keksinyt kaikki konstit perustellakseen sen oikeutetuksi. Ja myös kirjoittanut ne kirjat.
....tuohon loppuun kun viellä lisäät että "kyllä kansa tietää" ....ni on täydellinen ..... :lol:
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Mitkä kirjat?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Demokratiassa on pahinta se, että se vaatii nöyrtymistä sen sijaan, että etsisi totuutta. Tuli vaan mieleen, kun jo rikolliseksi yllyttäävät... :lol:
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Joo silleen ovelasti... alistumaan.. :lol: :lol:
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

lara kirjoitti:No NE kirjat!!!

Historian, uskonnon, politiikan, kansantaloustieteen ja luultavasti myös biologian, matematiikan ja fysiikan kirjat. Ne on kaikki vaan hallituksen ovelia juonia, jotta kansalaisten päät menee sekaisin! Et sä sitä tienny... ai jai.. sivistyksessä aukkoja :wink:


:oops:

Mä kun aattelin raamattua, koraania, suomen lakia, virallista Sbillin sääntökirjaa, ja muita vastaavia teoksia...

:roll: :lol:
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Nykyään on in pyrkiä kirjaimellisesti itse hallintoon... Ja oon minä niitä kirjoja luenu. Seuraavaks oon harkinnu koraania, mut taidan etsiä teoksen siitä mielen hallinnasta.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

P.S. ettei nyt jää kellekkään epäselväksi, minän ja itsen hallitsemiseen. Ei muiden ihmisten hallitsemiseen...
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

lara kirjoitti:
Oon muuten ihan samaa mieltä tosta, että "päättäjien ja hallinnoitsijoiden perimmäinen tarkoitus on aina ollut teettää työt muilla ja ottaa itse rahat". Tää sopii jotenkin äärimmäisen hyvin etenkin Sbil:n toimintaan! Kaikki Sbil:n hallituksessa olevat on ihan tajuttomia miljonäärejä, ja siihen asemaan ne on noussut meidän "työtätekevien, treenaavien ja kilpailevien" pelaajien avulla! Siellä ne painelee mersuillaan, eikä koskaan tee töitä! Onko kukaan muu huomannut samaa?
Sweet! Sä olit ensimmäinen joka näki "kulissien taakse" ja huomas liiton ihmisten miljönääriydet :) PJ:n Mersu se vasta muuten hohtaakin :wink:

Tää ketju on aivan mahtava. Lukaisee otsikon niin sisällön voi jo arvatakin...... Greetz from Slovakia!
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin