SM-finaalit

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: SM-finaalit

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

jarnoahola kirjoitti:heipsan kaikki miten onko tänä vuonna minkäännäköistä kuvausryhmää "omasta takaa" tuolla kulttuuritalolla duunaamassa video matskua??

ois nimittäin ihan toimiva ratkaisu, siis minun mielestä, että hoidettas joillekkin joilla riittää aikaa ja on riittävää osaamista ottamaan finaalipeleistä kuvamateriaalia ja kokoamaan siitä dvd:n verran suomen parasta biljardia. jos esim. liitto hoitaisi kustannukset niin silloin myymällä kyseisiä levyjä liitto saisi tietenkin myös kaikki tulot kyseisistä DVD myynnistä.

ainakin jutuista päätelleen tällaisia kuvaaja ehdokkaita kyllä riittäisi jos vehkeet löytyisi

miten ois
Sen verran tiiän et kuvaus on otettu huomioon jo hyvän aikaa sitten ja tekijät on olemassa. Eiköhän tässä lähipäivinä tule tarkempaa tietoa siitä mitä on luvassa 8) Näkisin että homma on hyvin hanskassa.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Markku Ryytty
Viestit: 617
Liittynyt: 12:25 27.10.2004

Viesti Kirjoittaja Markku Ryytty »

SM finaaliotteluita tullaan näkemään live streemillä. Kuvaus toteutetaan suorana monikameratoteutuksena (3 kpl) ja live ohjauksella. Myös pöydän yläpuolelle tulee kamera(t). Palvelintilaa on varmistettu ja sitä on varmasti riittävästi.

SM finaalille tulee oma sivusto. Sinne pääsee liiton etusivun kautta omasta bannerista (nämä tulevat parin päivän sisään näkyviin). Etusivulta on valittavissa livestreemi, tulospalvelu tai otteluraportit.

Viimeistelemme vielä asiaa ja tästä tulee tarkempaa tietoa aivan lähipäivinä.
terveisin SBiL
Tundra
Viestit: 321
Liittynyt: 12:30 08.09.2006

Viesti Kirjoittaja Tundra »

Kiitos,Ryytty ja kumppanit. Hieno suoritus teiltä nämä SM-finaalit. On mukava huomata,että biljardin taso nousee myös kabinetin puolella. :D

Pelejä katsellessa rupesi oikein harmittaan,kun itse olin ulkona näistä peleistä jo karsinnoissa. Varmaan moni muukin pelaaja tsemppaa ensi vuonna enemmän,jotta pääsis "talolle".
Ensi vuonna sitten uudestaan samanlainen tapahtuma,vai mitä?
Vastaa Viestiin