Valaisevaa???

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

INSOMNIA kirjoitti:Hyvät pelaajat !!! Nyt kun yhtä meistä vastaan käydään näin niin olisiko asiallista, että Suomen ( nykyiseltä nimeltään pool pelaajayhdistys ) laitettaisiin jälleen toimintaan ja mietittäisiin porukalla mitä tehdä. Olit sitten poolin, snookerin tai kaisan pelaaja niin, haluaisin kutsua teidät kaikki koolle tämän asian tiimoilta. Paikka ja ajankohta ilmoitetaan viikon kuluessa tällä palstalla, siihen asti kertokaa kaikille tuttava pelaajille tulevasta kokouksesta.


Ystävällisin terveisin: Janne Häkkinen 0443383974

-one for all and all for one-
Hyvä Janne! Mielelläni olen myös mukana kokouksessa. Päättäjien ja pelaajien välistä tiedonkulkua tulee kehittää ja juuri pelaajayhdistyksen kautta sitä varmasti voidaan kehittää.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Tervehdys ja pahoittelut omasta puolestani siitä etten ole aiemmin hallituksen jäsenenä kyseiseen asiaan ottanut kantaa. Tuli pidettyä pari viikkoa hermolepoa näistä asioista tuolla välimeren ja alppien vaihtelevissa ilmastoissa 8)

Kun eilen illalla syvennyin kahden viikon teksteihin ja etenkin tähän viestiketjuun, järkytyin asian aiheuttamasta haloosta. Itse koin kyseisessä kokouksessa tämän olleen enemmän rutiininomainen päätös, josta kuitenkin käytiin keskustelua. Nyt minustakin tuntuu, tiettyjen perustelujen mukaan, että päätös ei ollut välttämättä niin hyvä.

Toki perusteluja päätöstä puoltamaan oli. Perimmäisenä tarkoituksena koin juuri sen, että Robinin osallistuminen kaikkiin kisoihin voi syödä joltakin pelaajalta mahdollisuuden edustustehtäviin mikäli aina joutuu tätä vastaan, mutta kuten Akikin mainitsi, parempaa vastaan pelaaminen kehittää. Luonnollisesti Veikon jo aiemmin esittämät Main Tour -hässäkät painoivat kupissa.

Valitettavasti minulle jäi myös sellainen maku, ettei Robinia tämä varmastikaan häiritse ja olen äärettömän pahoillani lukiessani tämän ketjun viestejä muistaen kuitenkin sen ettei tässä ole mitään henkilökohtaista. Robin Hullin mainosarvo lajillemme on luonnollisesti korkea enkä henkilökohtaisesti haluaisi olla tekemässä sellaista päätöstä, jolla karkotamme kyseisen aarteen käsistämme.

Toivottavasti näette edes pienen järjen hivenen alkuperäisen päätöksen takana, ei näitä huvikseen tai kenenkään kiusaksi sentään tehdä. Ehkä asia saadaan korjattua sellaiseksi että se miellyttää kaikkia osapuolia.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Golden
Viestit: 1319
Liittynyt: 15:09 12.11.2004
Paikkakunta: Jyväskylä City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Olen adressissa eli pelikiellossa siihen asti kunnes päätös kumotaan.
Wake up for the billiard culture.

-Joonas Ohtonen-
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Hyvät pelaajat, pyysin hallituksen uudelleen kokoontumista asian suhteen ja näin myös tapahtuu, mutta kokousta ei voida kisakalenterin vuoksi järjestää heti huomenna, mahdollisimman nopeasti kuitenkin.

Toivoisin pelaajia nyt rauhoittumaan edes hieman asian tiimoilta. Äänenne on kuultu ja asia käsitellään uudestaan.

Haluaisin myös sanoa (vaikka on ehkä aiemminkin mainittu) ettei kyseessä ole kilpailukielto vaan sääntö, etteivät Main Tour -pelaajat voi osallistua SBiL:n kisoihin. Vastaava on olemassa eräiden muidenkin maiden liitoissa. Haluan siis vain korjata tosiseikan ettei kukaan vain luule Robin Hullin saaneen kilpailukieltoa.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Unohtakaa Da Vinci Koodi,unohtakaa TV-sarjat,mökkeilyt,juhannukset,Lordi-jännäilyt ja kaikki muu.

This is primetime.

Popcorn pussi vieressä koko päivä.

Pissalla oon nopeesti käynyt välillä.
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Koita Markus pitää asiapohja kumminkin.

Jätä sipulikeitto pois.

(äkkii tupakalle ja takas)
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

The Godfather ,part I, ohj.Francis Ford Coppola,1972


Vito Corleone: "Keep your friends close,but your enemies even closer."


-----

"Luca Brasi sleeps with the fishes."
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Skrollatkaa Viestit Liitolle-osiota alas,kaikki muistaa tuiki tärkeän ja dramaattisen "Korvanappi"-keskustelun,josta saatiin 3 sivua kirjoituksia vissiin siitä saako poolkisoissa käyttää korvanappeja kun jotain häiritsee taustamusiikki, eikä saa luukkuysiä sisään. Retsikin varmaan haistatellut puolelle Suomea siitä aiheesta. ;)

Se oli 3441 kertaa luettu.


Tää aihe on luettu 5088 kertaa.
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Mä venaan Jake tässä ruudulla, että sä heräät sitten kuudelta. Pääset ajan tasalle yön tapahtumista.

Nuku hyvin.

Aamulla nähdään.
Enemmän Ville P:tä
potero
Viestit: 4
Liittynyt: 19:52 14.12.2005

Viesti Kirjoittaja potero »

Ikävä katsoa, kuinka pienelläkin porukalla voidaan saada asiat solmuun kun niin halutaan. Olen itse nyt noin puolitoista vuotta ollut aktivoimassa itseäni tähän harrasteeseen, ja sen olen jo ehtinyt huomaamaan että ainakin snooker-puolella ideaalinen tilanne olisi varmasti jotain muuta kuin mitä se nyt on. Se, onko ideaaliin mahdollista päästä, on sitten toinen juttu.

Mitä tähän kyseiseen henkilöitymistapaukseen tulee: kuulun itse siihen armoitettuun joukkoon, joka sai pelata alkusarjan matseja Robinin kanssa viime kaudella. Otin tietysti suoraan pataan, sain sentään yhden punaisen säkkiin, mutta pelkästään se, että pääsin saman pöydän ääreen ammattilaisen kanssa oli nimenomaisesti sitä mitä olin kaivannut. Erityisesti kiitokset Robinille käytöksestä: vaikka peli oli varmasti selvä alusta alkaen, hän käyttäytyi silti todella ammattimaisesti: ei turhautumista, halveksuntaa, ja vaikkei nyt satasia tullutkaan silloin niin kuitenkin pari yli viisikymppistä pääsin vierestä näkemään. Olisin erittäin tyytyväinen jos samankaltainen mahdollisuus vielä joskus toistekin tarjoutuisi.

Kirjoittelu täällä on tuntunut menevän vähän samoille linjoille, kuin mitä Studio Julmahuvin ammattiliittojen neuvotteluissa aikoinaan nähtiin. Sinänsä kumma, varmasti kuitenkin kaikki täälläkin kirjoittaneet ja lukeneet ovat enemmän tai vähemmän samaa mieltä asioista, joita oikeasti tarvitaan ja joita ei tarvita:

Tarvitaan:

- organisointikykyä, markkinointitaitoja, järjestelmällistä valmennusta (i.e. ammattimaisuutta)
- toimintasuunnitelmat ja tavoitteet lyhyelle ja pitkälle aikavälille, seuranta onnistumiselle
- mutta ennen kaikkea intoa, virtaa, tahtoa kehittää toimintaa

- savuttomia, valoisia, tilavia pelipaikkoja, joihin mahtuu yleisöä ja kameroita
- valmiiksi mietitty konsepti siitä, miten lajia halutaan tarjota yleisölle (otetaan mallia jo näkyvistä lähetyksistä)
- Urheilukanava seuraamaan RG-finaaleja, valmiiksi Eurosportilta tuttu selostaja-Aki kertomaan tapahtumista
- säännölliset lähetykset, muttei liian tiuhaan - esim kerran kuussa
- kooste alkusarjoista (vaikka vartti amatöörien tunaamista?), suorana loppupelit
- kaikki huiput mukaan, ja jos joku saa puhuttua ulkomaisia nimiä "jäniksiksi" mukaan sen parempi
- persoonia, "staroja" - vrt. Kurri, Litmanen, Nieminen
- myös riviharrastajalle mahdollisuus nähdä näitä staroja ja vieläpä pelata heitä vastaan joskus

- seuratoiminnan kehittämistä: aktiivisuutta, seurojen välisiä haasteita, seurojen itsensä järjestämiä cup-kisoja joissa vaikkapa paikalliset sponsorit tuomassa pientä porkkanaa

- edullisempaa pelaamista (nykyisellään aloitteleva kaveri, joka käy nopeasti putoamassa rg-kisasta, maksaa tästä lystistä kohtuuttoman paljon, kokemusta on...)


Ei tarvita:

- riitelyä siitä, kuka teki ja mitä ja miksi, kuppikuntia, kyräilyä, epäluuloja ja solvausta pienessä piirissä
- ahtaita, pimeitä, tunkkaisia ja savuisia luolia, joissa suomirokki soi liian kovaa
- uutisia siitä, miten nämäkin salit lopettavat toimintansa


Aromeja saa lisätä tai poistaa oman maun mukaan.
Vastaa Viestiin