Valaisevaa???

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Kyl mä tunnen Pasiksenkin.
Enemmän Ville P:tä
Pasasvili
Viestit: 393
Liittynyt: 12:30 28.02.2005

Viesti Kirjoittaja Pasasvili »

Ei oo ei...HERTTAA!
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

rz kirjoitti:
smandi kirjoitti:tervehdys, on ollut äärettömän hilpeätä seurata tätä aihetta :!:

itse olin sitä mieltä robinin ensimmäisten kirjoitusten jälkeen, että aika päivää :shock: koska itse olin kulttuuritalolla koko lauantain katsomassa
tapahtumaa ja hyvin oli järjestetty alusta loppuun, kiitos liitolle siitä.

kameroitakin siellä näytti olevan, joten siinä mielessä tuntui että sekin puoli olisi ollut kunnossa :?: ainahan voi parantaa, mutta noin biljardistina paikan päällä olleena............. huippufinaalit, johon pasasen esiintyminen 2lajissa toi omat mausteensa.
Robinin kritiikkihän (jos vielä muistat sivun 1) oli täysin kohdistettu medianäkyvyyteen, ei tapahtumajärjestelyihin. Talolla varmasti kaikki oli ok, eihän sitä ei kukaan kiistänytkään?

Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä miksi sponsoreita ei ole kiinnostanut lähteä rahoittamaan tv-näkyvyyttä, koska samalla sponsorit nostaisivat oman näkyvyytensä lajin kanssa potensiin kymmenen? Juudas sisimmässäni vain epäilee, ettei SBiLiltä olla päästy puhumaan asiasta oikeiden tahojen kanssa. Tai sitten ei olla osattu puhua asioista oikein.

Pistäkää Tommi sinne, sillähän oli markkinointiviestinnän koulutusta?

Omasta puolestani olen pahoillani etten ole voinut olla enempää avuksi tällä kaudella. Oma duunini Tequilassa on vienyt kaikki mehut, mutta voin yrittää tehdä enemmän vapaaehtoistyötä aiheen parissa ensi kaudella. Jonkinlaista tiedottajan roolia SBiL kaipaisi kipeästi.
Robinin kritiikkihän (jos vielä muistat sivun 1) oli täysin kohdistettu medianäkyvyyteen, ei tapahtumajärjestelyihin. Talolla varmasti kaikki oli ok, eihän sitä ei kukaan kiistänytkään?
olin vähäsen aikaa samaa mieltä, että ihan päin persettä hoidettu, kun ei oltu primetime aikaan maikkarilla ja siihen sitten sunnuntai hesarin etusivulla pelaajista kuvat
ei, kyllä meitsi on ainakin otettu pelkästään siitä, että on viimeisenä neljänä vuotena ollut "talolla katselemassa suomen parhaimpia", kun on tullut istuttua kahteen asti yöllä katselemassa esim. 8-sm finaalia jossain biljardisalillakin

yeps, en muistanut?

lyhyesti viestini sisältö, pidin tapahtumasta, mediakin näytti olevan paikalla tapahtuman aikana ja vaikka finaalit ei sitten näkyneetkään muualla kuin urkkaruudussa ja lehdessä sunnuntaisuunnistuksen vieressä, niin siitä huolimatta halusin antaa kiitoksen liitolle tehdystä työstä, työstä joka tehtiin niitä ihmisiä varten jotka paikalle saapuivat katsomaan tapahtumaa,
se on näkyvyyttä sekin :!: [/b]
ps. ehkä ensi vuonna on sitten enemmän ihmisiä tekemässä töitä sen eteen, että ollaan siellä mediassa tai sitten voidaan jännätä saako muukka ehkä sitten ensi vuodeksi tarpeeksi sponsoreita, jotta tv: aikaa saadaan ostettua.
sinä pistät resurssisi Tequilaan ja uskon että näin on useimpien asiat, oma työ vie jo olemassa olevat voimavarat ja kun sitä vapaa-aikaa on se mukavaa pitää vapaa-aikana :?: :evil: :evil: :evil:

ps. itse olen pienen ikäni markkinoinnin alalla työskennellyt ja nyt osaksi kääntänyt osaamista sponssipuolelle, ja helposti voi sanoa, että helppoa ei ole liitonpojilla :evil:
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Tarviiko leffan nimeä edes sanoa?

"Fredo, you're my older brother, and I love you. But don't ever take sides with anyone against the Family again. Ever."
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Katsokaa nyt.

Naiset on fiksuja ja tietää kaiken.Kun he puhuvat,kannattaa kuunnella.

Pariisi kuittaa.
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Ja takaisin normaaliin päiväjärjestykseen.
Enemmän Ville P:tä
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Jea, hyvä SBiL ! 8)

Missä Lissun, Pasiksen ja Vipinän kommentit ? :shock:
Mikko Jäntti
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Keskity Buddy.

Viittaan 19.6 klo 10.10 lähettämääni viestiin.

Lissu ei uskalla kirjottaa enää,kun se pelkää Slaver-konserttia niin paljon.
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Sori mä unohdin et sä oot nainen.
Enemmän Ville P:tä
Pasasvili
Viestit: 393
Liittynyt: 12:30 28.02.2005

Viesti Kirjoittaja Pasasvili »

Ja sä oot gaylord.
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Heti kun pääsee johonkin kansikuvaan,aletaan uhoomaan.Perus rillipelle koittaa kohottaa egoansa.
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Kyl mul on koko matkan varrella ollut vähän semmoinen aavistus että Lissu lämpee pojista ja varsinnakin rillipellestä.Tehän pyöritte aika paljon yhdessä?Ettekö viimeks ollut ravintola "Sinisessä Hetkessä" lounaalla?Joku oli nähnyt Lissun ja rillipellen käsi kädessä siellä.No mut hei,jokainen tavallaan.
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Lissu rules !!!
Enemmän Ville P:tä
vipinä
Viestit: 292
Liittynyt: 13:02 04.11.2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja vipinä »

Laitetaan tää takas kumminkin ylös vaikka homma kunnossa ja paketissa.

Lissu?
Enemmän Ville P:tä
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

sandaali kirjoitti:meniks kultsa jo? näkyvyys ihan jees noinniinku parille biljardipöydälle ja parhaalle maassa pelaavalle pelaajalle (Markuksen jälkeen tietty). muttamutta, en edes mikroskoopilla löytänyt taustalta tarroituksia....banderolleista puhumattakaan. eikö kukaan ostanut vai eikö kellekään myyty? kuka maksoi kultsan vuokran, sponsorit vai pelaajat? pieni silmänkääntötemppu jakaa palkintorahaa tänä vuonna 400€...400€ :?:... 400€ :?: :!: , Suomen Mestaruudesta :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: ....toi oli vuosituhannen vitsi :!: paljonko 1-div. voittaja saa osakilpailuvoitosta rahaa? ENEMMÄN KUIN SUOMEN MESTARUUDEN VOITTANUT PELAAJA :!: :!: :!: ja joku vielä tuulettaa tästä ARMOPALASTA kiitosta liitolle. :lol: :lol: :lol: huhhuh.

ps. saako 2-div. osakilpailun voittaja myös enemmän rahaa kuin SUOMEN MESTARUUDEN voittaja :?: :!: :?: ....veikkaan jooooooo. :lol: :lol: :lol: :lol:

pps. onnittelut Lorkolle, näköjään pikku porkkana innosti pelaamaan pitkästä aikaa omalla tasolla :idea: ...pitäähän pytyn sisältä kahinaa kuulua....mahdollisimman paljon :D
Samaa selkeää linjaa...
bilisali
Viestit: 395
Liittynyt: 18:07 15.08.2007
Paikkakunta: Järvenperä, ESPOO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bilisali »

mambo wipi robin hull......karibubu sana to uzeza kidoko sm-finals to tikkurila.....eli nyt ei pitäs olla pelikieltoa....eli wellcome.


Mika Karhu

IISALMI
IronMike
bilisali
Viestit: 395
Liittynyt: 18:07 15.08.2007
Paikkakunta: Järvenperä, ESPOO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bilisali »

*rumasana* eikä finals.....mutta karibu sana una uzeza prerpo snooker,,,hapana kimunzi.


Mika Karhu


Iisalmi
IronMike
Vastaa Viestiin