Tyhmä turkulainen kyselee...

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Tyhmä turkulainen kyselee...

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Löytyykö sinulta asian korjaamiseksi jokin ehdotuskin vai halusitko vain päästellä höyryjä? :wink:
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyhmä turkulainen kyselee...

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

"Uusiin verkoihin" en halua edes ottaa kantaa, koska niitä ei mestiksen ulkopuolisissa kisoissa näkyny sen enenpää kuin nykysysteemilläkään vanhallakaan systeemillä. Itse, täytyy myöntää, olin melko skeptinen systeemin toimivuudesta juuri osallistujamäärän hajotessa alemmissa sarjoissa, mutta näemmän nyt alkaa löytyä melko kiitettäväst ainakin 400 kisoihin porukoita, välillä niukasti, mutta kertoo siitäkin, ettei matkustaminen koko viikonlopun kisoihin aina ole kaikille helppoa järjestää.

Tuen nykyistä systeemiä, koska alle 800 (ex 1div) on useammilla paikkakunnilla, jolloin jos oikeasti haluaa kisata ja matkustella voi stempata ja käydä kisat läpi, jolloin helpohkosti pääsee sinne 100 paremmalle puolelle ja taatun pääsyn 800 kisoihin. Itse en enää jaksa odotella tunteja ja kahta päivää kisata perusrankingeissa (=viihdepelaaja), mutta näen nykyisen systeemin paremmin palvelevan niitäkin, jotka haluavat tehdä homma nk "tosissaan kisamielellä". Kyllähän nykyisestäkin systeemistä negatiivisia puolia löytyy verrattuna vanhaan, mutta mielestäni positiivarit kumoo negatiivarit, ennen kuin parempaa joku kehittää :-) No joo, mut piti sanoa. Tässäkin on paljon pohdittu, kyselty, sekoiltu ja sydäntä peliin laitettu kun on uskallettu uudistaa ja _in_my_humble_onion_ on melko hyvin onnistuttukin ajatellen kokonaisuutta.
Sponsored by Janne Kettunen
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Tyhmä turkulainen kyselee...

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Vaihtoehto no.2 oli
Suljettu mestis omalla viikonlopulla
Yhdistetty/osittain suljettu 1div.
Joka seuraa mestistä niin että samat kisat "pienemmällä formaatilla" vkl ennen mestistä.
Avoimet aladivarit idässä ja lännessä.

Nämä kolome sarjaa jolloin oli suljettu tuote
Kilpasarja sekä harrastesarjat.

Nyt tilanne o niin että divarit syö mestis ukkoja ja mestis divariukkoja ja kaikinpäin joka suuntaan kaikkea sekavaa.

Esim. Nyt alasarjan kisoja samalla vyöhykkeellä niin että oli saletissa tiedossa että tän vkl hyvinkään kisa tulee peruuntumaan koska joka suunnasta matkalla hyvinkäälle on matkanvarrrlla avoin rgkisa niin miksi mennä sinne asti?

Ku jokainen saa ite päättää mihin menee ja mitä tekee ni mitä siitä syntyy vs. Selkeät säännöt ja sarjat, nousut laskut ja tavotteet=palkinto plus se tärkein eli tuote mikä tietenkin on se mestaruussarja.
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyhmä turkulainen kyselee...

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Mun mielestä noi pytyt vois unohtaa mestistä ja sm kisoja lukuunottamatta kokonaan.
Sponsored by Janne Kettunen
Vastaa Viestiin