Vuoro aloitukset

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Tuomo81
Viestit: 121
Liittynyt: 10:58 07.03.2012

Vuoro aloitukset

Viesti Kirjoittaja Tuomo81 »

Olen kolmen divarikisan aikana kysellyt mielipiteitä vuoroaloituksesta ja tuomio on ollut
että 95 % on sitä mieltä että se on P.....stä. onko meillä pelaajilla mitään mahdollisuutta
vaikuttaa tähän asiaan?

Ei 1 divarissa ainakaan mitään partti juhlia ole vietetty ja jos joku yllättää niin on sen ansainnut.
enkä usko että sillä on 2. ja 3 divarikisoisssa ratkaisevaa merkitystä.

tämä vain sen takia että minun mielestä voitetusta erästä "ansaitsee" palkinnon kuten aloituksen seuraavaan erään.
Tuomo Venho, 7pool
Laprip Oy
Betomik Oy
Volleri Oy
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoro aloitukset

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Ei toi vuorobreikki niin kauhia mörkö oo ku kitcheni. Onepocketissakin kitcheni on nii kauhia vaikee onnistuu, mutta vuorobreikki onnistuu melkee joka kerta :shock:
Sponsored by Janne Kettunen
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Vuoro aloitukset

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Eli vielä ei ole löytynyt ketään, joka pitäisi tuosta säännöstä? Ainakaan näin julkisesti. Henk.koht vihaan tuota sääntöä, mutta olenkin surkea breikkaaja muutenkin.. Sen olen kuitenkin huomannut, että sen kitchenin saa täyttymään oikeanlaisella osumalla ihan semisoftinakin. Prot käyttävät monesti juuri tätä cut-breikkiä. Miksi sitten koko sääntö on voimassa kun ei se edes pistä pelaajia lyömään kovaa?
Tossa mietittiin, että olisiko sellainen vastaantulo paikallaan, että puolen pöydän yli pitää tulla ne kolme palloa? Ainakin jenkeissä on näin joskus tehty..
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Vuoro aloitukset

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Nojaa, meillä on bonarina vielä boxista breikki mikä antaa vielä lisämausteen !

mä kirjottelin tossa jkl kisojen.jäljeen tänne siitä breikkisäännöistä ja mua se ei kyllä haittaa.

Niiku taisin sillommin jo mainita ni ite mä pidin tavallaan siitä että selkeesti pelin pysty häviämään / voittamaan kumpi breikkas paremmin jos osu kohdalle peli missä molemmat pelas hyvän pelin !

se breikki ei oo tosiaan mikää automaatti varsinkin kun on vielä tuo boksi sääntö, mutta edelleen mä oon sen kannalla osittain, että mageiden hyppymaila supersivari vinguttelun sijaan sillon tällöin tunti pelkkää breikkiä, ni kyllä se rupee hahmottumaan.
Vastaa Viestiin