Kilpailukalenterin muutoksista tiedottaminen

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

Rusto

Kilpailukalenterin muutoksista tiedottaminen

ViestiKirjoittaja Rusto » 12:53 07.11.2018

Toivon, että kilpailukalenteriin tulevista muutoksista tiedotettaisiin sekä laittamalla asiasta erillinen viesti keskustelupalstalle asianomaiseen ryhmään että Facebookissa sopivaan ryhmään. Facebook on epävirallinen viestintäkanava, mutta sen biljardiryhmiä luultavasti seuraa moni sellainenkin, joka ei näitä palstoja käy katsomassa.

Tällä hetkellä kilpailujen ajankohtien muutokset voi huomata vain käymällä erikseen katsomassa kilpailukalenteria aika ajoin. Itse osallistun poolin sennukisoihin (MN 53), joten en tiedä, kuinka paljon muiden kisojen ajankohtiin on tehty muutoksia. MN53-kisojen päiviä on muutettu ainakin elokuussa ja nyt huomasin, että taas 31.10. on kalenteria päivitetty. SM-parikisojen ajankohtaa on muutettu jo kahdesti, ensin viikolla ja nyt kahdella viikolla. Vastaavia yllättäviä muutoksia on ollut jokaisena vuotena aiemminkin.

Itse joudun suunnittelemaan kalenteriani kuukausia etukäteen eli sovittelemaan harrastusmenoja ja viikonloppujen työmenoja. Tuskin olen ainoa tässä tilanteessa oleva. Ilmoittamatta tulevat muutokset vaikeuttavat tätä.

Parasta tietysti olisi, että kalenteri lyötäisiin kerralla lukkoon eikä siihen tehtäisi muutoksia kuin pakon edessä. Mutta jos esim. kansainväliset kilpailut pakottavat muuttamaan kotimaan kilpailujen aikatauluja, niin vähintä olisi tiedottaa näistä muutoksista. (Mainitsemistani muutoksista olisi siis voinut laittaa lyhyen viestin sekä SBiL kilpailu Pool -palstalle että Facebookin Suomen Biljardiliitto ry:n poolpelaajat -ryhmään.)
Risto Kankaanpää, TBK

Palaa sivulle “Viestit liitolle”