Iphone vs. Android

Keskustelua muista biljardilajeista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

onko kokemuksia?
Minkä tyyppisiä?
8) :lol:
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Android luurin (samsung galaxy s) hankkimista ei ole tarvinnut katua. Hemmetin siisti näyttö ja sujuvaa toimintaa. Himassa ei tarvitse enää avata tietokonetta käytönnössä ollenkaan, kun sbilli foorumit, feissarit, yle areenat ja juutuubit pyörii kännykässä. Eri testeissähän IPhone ja Androidit ovat menneet ihan samalla viivalla. Kilpailijoista ainoastaan Nokian N8 on jäänyt jalkoihin (ja syystä). Molemmissa on varmasti omat etunsa, mutta isoin tikku IPhonen lihassa on tuo flashin puuttuminen.

Android pyörittää mm. MTV3:n katsomoa, nelosen Ruutua, YLE:n areenaa, Subin netti-TV:tä, Ustreamiä ym...
Kattelin mm. mosconit ja usopenit osittain kännykästä.
Himassa lataan monesti youtube dowloaderilla bilispätkiä kännykkään odottelemaan dösämatkoja tms.

Mutta tosiaan iPhonesta ei ole kokemuksia, mutta samalla viivalla tuntuvat testien mukaan olevan..
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

toi maukka toi sun linkki viittaa taas siihen bemari ilmiöön mistä mä puhuin jo aijemmin.
"iphone omistajat saavat enemmän seksiä"

no niinne kaikki hapsuviiksiset bemari amispäällikötkii LUULEVAT saavansa.. sitä vartenhan kait sillekii p*skaläjälle on annettu se monen tuntema lisänimikin..

ja mitä siihen bentleyhin tulee ni sulla luultavasti on todellakin tallissa sitte joku vintage malli vai ootko päivittän jo sun sikamakeen bentely vintage 3g:n jo uudempaan malliin missä saattais olla JOPA sähköikkunat ?
ja ootko vaan merkin pakosta hikoilemassa siellä sisällä ilman ilmastointia ???

en tiedä.
mutta mä saatan vetäytyä tästä johkuu julkisee istukselemaan ja kattelee mun puhelimella katsomosta vaikka salkkarit..
mut hei. teessäkii sama sun iphonella :wink: :wink: :wink:
vai jätätkö selaamatta netti teeveetä ihan vaan siks et siel ei oo sulle mitää katomisen arvosta ??? 8) 8)
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Skobe »

rz kirjoitti:Sori vähän OT
:lol: Topikki harhaantui niin pian topikista offtopikiksi, että topikissa pysyjätkin pyytävät anteeksi offtopikkiin menoa.. :roll:
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Markus kirjoitti:http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article485268.ece

OWNED!

lol


Ps: Skobe, toi Riksan postitus oli provo (long story), eli älä vaan ota tätä vastauksena sulle ;-)
MikroPC:n artikkeli pitää paikkansa. Kun, meidän taloudessa saadaan illalla tytär nukkumaan, avataan kahdesta Samsungista Angry Birdsit... Vai oliks toi peli myös iPhonelle? Sit en tiä.. :wink:
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Voi herranjestas sentään :shock:

Hyvää joulua ja rahallista uutta vuotta teillekin.
Sponsored by Janne Kettunen
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

tää koko tredi kertoo oikeestaa aika ympäripyöreesti sen miten jotkut menee sen prändin perässä sokeesti tietämättää mistää oikeestaa yhtään mitää
ja toiset käyttää sen muutaman päivän harkinta-aikaa ja ottaa selvää ennenku tekee sen kaupan.

koska jos on sitä mieltä kun omistaa nyt jotain aivan sairaan hienoa ja kallista eikä sillä käytännössä tee mitää muuta kuin vaikka jollain nokian 2110 (eli soittaa ja lähettää viestejä) ni miks ihmeessä sit maksaa niist tekstareita ja puheluista niin paljon rahaa. ??

Tälläsessa tapauksessa suosittelen palauttamaan laitteen, ostamaan sen nokian 3210(koska siin on rotaatiopeli) ja säästämää ylimääräset vaikka sen bugatin talvirenkaisii
laadidaa
Viestit: 954
Liittynyt: 12:24 30.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja laadidaa »

Joo. Mää kun vain odottelen sitä Meego laitetta tän mun Noksu N8 kameran kaa ilman USTREAM broadcasteria, joka toivottavasti joskus vielä tulee siihenkin (Symbian 3:een) :lol:
Sponsored by Janne Kettunen
kuuspussii
Viestit: 284
Liittynyt: 10:38 02.02.2010

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja kuuspussii »

tere, Beduiinin kuiva sandaalikin taitaa ihan hyvin toimii,kenkä-puhelimena, ainakin muutamas filmis, jokos ootte
sopinut heitto-kisasta? , Suomen lahden jäätikölle vain testaan lentääks 10 -100-meetriä, ihan niin kuin noi jututkin,
vois huonommin pärjäävän parilla papu-kaija merkillä palkita, eka ei sais täs kisas mitään muuta, kun isomman eg......?
vois sit ens kesänä fillaroidessaan rantsulla, vähän( kröhöm) ylpeempänä muistella, oi niitä aikoja, oi nii..............,
muuten se bemarin heitto vois ollakin todellinen koetin-kivi?
Miks muuten tikkari otettiin lapsena? no, ei kai se hammassärystä johtunut? vai.
pitäisköhän nää tämmöset jutut selvitellä jossain muualla, kuin bilis-palstalla? ehkä Nokia, tai joku muu vois palkata
tosta pari hyvää testaajaa,(Kiinaan), muusta ei sit tieräkkää. terveissii vaa. P. V.
Paavo Vaari,GU (tuulta päin,selkä eellä) 8)
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ja nyt maukka ku säs ystävällisesti kerrrot julkisesti mitä soppareita mä oon tehny ja paljon mä niistä maksan yms. ni kerrottakoon nyt se että mä tein tosiaan sopparin

Kaksi vuotta. eli siitä voit alkaa sitte laskemaa minkälaisen hyvinkään nelly alennuksen mä sain ja mitä en.
sillon puhelimen hankkimis aikaan hinta uutena pyöri jossain 600-700e välillä.
eli kohtuu diilistä kuitenkin on kyse ?
EIKÖ ??

ja mitähän vielä....

joka tapauksessa.
mä taidan ladata koneelta jonkuu mp3 biisin mun samsunggii, ja ihan kato, tosta vaan täräyttää sen vaikka soittoääneks 8) .
sä voit sillä aikaa käyttää sun itunesia sen mp3:Sen konvertointiin (jotta sen saa soittoääneks = LOL) ja se aika mitä siihen menee kaataa itelles vaikka kupin teetä ja lueskella uutta tekniikan maailmaa jos sieltä löytyis jotain hankintaa edistävää järkevää analyysiä vaikkapa... noh.. jostain. :lol: :lol:

*ylhäällä hymiöitä*
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

osta 2000 luvun puhelin ni mä voin lähettää sen sulle vaikka multimediaviestinä :wink:
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

uskomukset taitaaki olla suurin sodan aiheuttaja tässä maailmassa.
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

Markus kirjoitti:
Riksa kirjoitti:osta 2000 luvun puhelin ni mä voin lähettää sen sulle vaikka multimediaviestinä :wink:

Uskoksä vieläki ettei iPhonella pysty vastaanottamaan multimediaviestejä?

Sinäko se olit joka nää jutut tiesi vai?


Ja mitä tulee tuohon Hyvinkään Nelly -alennukseen, niin aika hyvän alennuksen oot saanut. Käytännossä siis melkeinpä ilmaisen puhelimen, kun ottaa puheajan huomioon (siis jos loytyy kenttää - tommosen netin nyt pitääki olla ilmainen).

En tosin ihan usko tuota.
niimpä
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ei itseasiassa ollu mitää minuutti pakettia.
vaan se netti kuuluu siihen sekä ilmaset puhelut kokonaan kaikkii elisan verkon liittymiin.
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ja itseasiassa muuten tosta netistä.
tosiaan mulla on tässä se kaikista laiskin netti mikä on kyl aika positiivisesti yllättäny mut.
mä kans kelasin aluks et sillä tuskin paljon veispuukkia enempää tekee mut ihan rehellisesti oon yllättyny sen toimivuudesta.

en tiedä johtuuko se puhelimesta vai mistä se on sit kiinni sen toimivuus mut esimerkkinä oltii tosssa syysymmällä Puolangalla mikä on siis todella skutsissa ni siellä mä mökissä kattelin HQ:na youtubesta kännykällä jotain bustin us open peliä..

ja siis tosiaan vaan ton oman kännykän netin voimalla ja siellä ei todellakaan oo mikää paras mahollinen kenttä / tai mitään muitakaan sen kummempia tukiasemia missää kait oulua lähempänä.. :shock: :shock:

mietin tossa pitkään että ottasin nopeemman netin puhelimeen mut nyt on kyllä kynnys kasvannu siihen.
tosin eipä se paljoa maksais päivittää sekään tosta slahden nettisivulta.
vitosella taitaa saada vitosen tms..
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja KV »

Ihan peruskauraa. Eihän Bentleylläkään ajella täällä pohjoisen loskan keskellä, sillä vaan kruisaillaan Nizzan rantabulevardeilla vähintään kolme kokahuuruista supermallitsubua kyydissä.
Sankarilyönti > safety
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja Riksa »

KV kirjoitti:Ihan peruskauraa. Eihän Bentleylläkään ajella täällä pohjoisen loskan keskellä, sillä vaan kruisaillaan Nizzan rantabulevardeilla vähintään kolme kokahuuruista supermallitsubua kyydissä.
:lol:

ai talviautoks pikku fiat missä leimaa max. juhannukseen :DD
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iphone vs. Android

Viesti Kirjoittaja KV »

Riksa kirjoitti:
KV kirjoitti:Ihan peruskauraa. Eihän Bentleylläkään ajella täällä pohjoisen loskan keskellä, sillä vaan kruisaillaan Nizzan rantabulevardeilla vähintään kolme kokahuuruista supermallitsubua kyydissä.
:lol:

ai talviautoks pikku fiat missä leimaa max. juhannukseen :DD
Joo, juhannus pitää ehdottomasti olla viel Suomessa, mutta sen jälkeen alkaaki sitte Etelä-Euroopan bilekausi. Mulla tosin on talviautona -98 Corolla (ei ollu varaa Fiatiin...)
Sankarilyönti > safety
Vastaa Viestiin