NHL kausi 09-10

Keskustelua muista biljardilajeista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

NHL kausi 09-10

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Sen verran mun täytyy tästä päästä sanomaan ihan kirjallisestikin, että tuo Leinon Ville Detroitista tulee olemaan ylivoimaisesti paras suomalainen pelaaja NHL:ssä. Olettaen tietenkin, että valmentaja tajuaa vihdoin antaa sille parikyt minuuttia per peli peliaikaa (itse asiassa jo 10min pelissä riittää. kts.viime kausi).
Kohta ESPN:ltä alkaa Detroit vs. St.Louis peli, jossa Leino tekee todennäköisesti jotain 1+1.

btw. kävin katsomassa änärii hartwallilla ja täytyy sanoa että olipa surkeaa peliä. Vähän kuin olisi seurannut huonoa sm-liiga matsia..
chriscole911
Viestit: 49
Liittynyt: 12:15 30.03.2009
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: NHL kausi 09-10

Viesti Kirjoittaja chriscole911 »

pakko tarttua tähän ja heittää vähän epärealistisempi veikkaus parhaasta suomalaisesta, Lauri Korpikoski voittaa suomalaisten pistepörssin + Sami Lepistö paras suomalainen pakki!!! GO YOTES GO!!! Kannun vie siis coyotes (tai ainakin toivon mukaan, eli tuskinpa) :D.
Skobe
Viestit: 1821
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: NHL kausi 09-10

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Skobe kirjoitti:Sen verran mun täytyy tästä päästä sanomaan ihan kirjallisestikin, että tuo Leinon Ville Detroitista tulee olemaan ylivoimaisesti paras suomalainen pelaaja NHL:ssä. Olettaen tietenkin, että valmentaja tajuaa vihdoin antaa sille parikyt minuuttia per peli peliaikaa (itse asiassa jo 10min pelissä riittää. kts.viime kausi).
Kohta ESPN:ltä alkaa Detroit vs. St.Louis peli, jossa Leino tekee todennäköisesti jotain 1+1.

btw. kävin katsomassa änärii hartwallilla ja täytyy sanoa että olipa surkeaa peliä. Vähän kuin olisi seurannut huonoa sm-liiga matsia..
No onpa vaikeeta. Näinhän siinä kävi. Tulokkaiden piste ennätys playoffeissa vaikka ei päässyt edes pelaamaan avauskierroksella.. :shock:.
Paras tulos 30 vuoteen. 19 ottelussa tehot 7+14=21!!!

http://www.youtube.com/watch?v=MFMBYX12NN0
Vastaa Viestiin