Chelsea

Keskustelua muista biljardilajeista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Joonas
Viestit: 431
Liittynyt: 00:58 15.09.2005
Paikkakunta: Espoo

Chelsea

Viesti Kirjoittaja Joonas »

On se kyllä kumma kun mikään ei riitä Chelsea:lle... Nyt sitten sai potkut Scolari ! Viimeksi Mourinho. Aika nimekkäät valmentajat saanut potkut viimeisen vuoden aikana. Mourinho muistaakseni sai potkut vaikka valioliigan toinen sija, ja UCL toinen sija !!! Nyt sitten ilmeisesti haluttiin reagoida ajoissa ja antaa Scolarille FUDUT kun sijoitus on ROMAHTANUT sijalla NELJÄ. AJATELKAAPAS SITÄ !!!

Onkos esim. CFC:llä jotain kommentoitavaa (inside info tms.)...? :roll:
- Joonas -
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Sanotaanko näin, että tuli odotettuna shokkina.
Olisin ehkä henkilökohtaisesti antanut vielä pari peliä aikaa, mutta totuushan on, että hyökkäyspelistä on kadonnut kaikki luovuus talven aikana. Siihen kun nyt sitten yhdistettiin nämä muutamat pulustusvirheet etenkin erikoistilanteissa, niin summan näkee hyvin sarjataulukossa. Kulmatilanteiden puolustusta harjoiteltiin aika paljon tuossa vuoden vaihteessa ja edistystä niihin tulikin. Loppuvuodesta siis vastustajien viidestä maalipaikasta neljä meni sisään vastaavista tilanteista. Oliko se sitten huonoa tuuria vai anteeksiantamatonta huolimattomuutta, sitä en osaa sanoa.
Eniten itseäni on huolettanut tuo viime aikojen saamattomuus pelin rakentamisessa ja syöttöpelin hitaus ja epätarkkuus. Isosti tästä johtuen maalipaikat ja sitä myöten maalit on jäänyt vähiin.
Kun muistelee historiaa niinkin pitkälle kuin viime syksyyn, niin Chelsea pelasi parasta jalkapalloa, mitä mä olen ikinä nähnyt. Etenkin ensimmäinen puolituntia Portsmouth -ottelusta(4-0), siihen asti kun Ballack loukkaantui. Senkin jälkeen meni pari kolme peliä aivan loistavasti kunnes tapahtui iso käänne lokakuun lopun kotitappiossa maksa-altaalle. On ollut muutamia avainpelaajien loukkaantumisia(mm. Joe Cole) mitä ei ole kunnolla pystytty paikkaamaan, mutta sillä on vaikea selittää koko joukkueen hyökkäyspelin vaisuutta.

Totuushan on ettei se sota yhtä miestä kaipaa, oli se kuka tahansa.

Tästä jatkaa ainakin toistaiseksi Ray Wilkins, LFS:n apulaisvalmentaja ja seuran vanha puolustajaikoni. Katsotaan sitten löytyykö kevään aikana jotain isompaa nimeä tilalle? Jos minä saisin päättää, niin Ray saisi reilun mahdollisuuden yrittää.
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Tulipa mieleeni, että mun kannattajaurani aikana seurasta on saanut ulkomuistista fudut ainakin seuraavat koutsit:
Glenn Hoddle
Ruud Gullit
Gianluca Vialli
Claudio Ranieri
Jose Mourinho
Avram Grant ja nyt viimeisimpänä
Luis Felipe Scolari.
Musta tuntuu, että unohdinkin vielä jonkun. Joka tapauksessa ei tämä nyt niin uutta eikä ihmeellistä ole.
Välillähän meni pari vuotta mukavasti, mutta muuten tämä onkin ollut tasaista tuskaa.
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Chelsea on pyytänyt ja saanut luvan Venäjän jalkapalloliitolta neuvotella Guus Hiddinkin kanssa mahdollisuudesta hoitaa kauden loppuun saakka Chelsean valmentajan tehtäviä samanaikaisesti kuin Venäjän maajoukkuettakin.
Katsotaan suostuuko Guus itse?
Frank Rijkaardhan olis vapaana ja teki Barcelonassa ainakin ihan hyvää jälkeä.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Nyt sitä herkkua tulee urkkarilla. Pakko kyllä sanoa, että ei tuossa sitä samaa hehkua ole, kun chelsean eka pelissä "dream teamina" 2000 luvun alkupuolella, pelissä jonka katoin kyproksella jätti skreeniltä parin kymmenen englantilaisen fanin kans...
Vastaa Viestiin