WSOP

Keskustelua muista biljardilajeista

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: WSOP

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:Mitä mitä!!??


Mitä ihmettä on tapahtunut kaikille starboille ja muille nimimiehille.

Skabassa on ollut lähtöjään reilut 8000 pelaajaa, joten kaikkee ei olla voitu raportoida ja jotain oon saattanu missatakki, mut ainoastaan Greg Raymerin putoamisen olen bongannu ja se tippu jossain 600-700 sijoilla muistaakseni.

Missä on Scotty Nguyen? Phil Ivy? ym kaikki muut kovanaamat?

Nyt siel on enään viitisenkymmentä jäljellä, ja top 20 chip countissa on jotain ihme onnenonkijaa, jokunen välimaastopelimies mukana. Toki ne varmaan osaa pelata, en niitä dissaile tässä, mutta oon kokoajan odottanut et Scottyt ja kumppanit ilmestyis listoille ja kun niitten putoamisistakaan ei oo kuullu vihjeitä, alkaa pikkuhiljaa ihmetyttämään.

Vai käykö tässä taas niin että joku hillottaa WSOP:n


Toista se oli silloin kun Stu Ungar oli vielä maisemissa..
Nimimiehiä vain häviävän pieni osa koko porukasta, ja kun pokerissa on mukana tuurielementti, niin ei pro:kaan voi mitään jos on cold deck. (Hyvä esimerkki cold deckistä: WPT finaalipöytä, chip leader Barry Greensteinilla kädessä K8, flop 88x, 2. chipeissä olevalla kädessä A8.)

Eipä viime vuonnakaan ollut juurikaan nimimiehiä finaalipöydässä.

Maukkakin kuulemma saanu osansa pokeriglorystä ? 8)
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:
rz kirjoitti:Tämä saattaa sitten myös kiinnostaa: http://www.imdb.com/title/tt0338467/

Sain käsityksen ettei mikään kovin hyvätasoinen pläjäys.

Näin dokkarin siitä ja teki todellakin vaikutuksen. Elämänkerta kiinnostais myös.
Onhan ton pakko olla aivan mahtava teos. Onhan siinä Pat "Mr. Miyagi" Morita ! 8)
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Markus kirjoitti:Meitsi voi täällä jälkiviisaana ja älykkäänä (mutta rehellisenä kuitenkin) mainostaa että haistoin ton Goldin voiton jo päiviä sitten kun se ilmesty chip countissa kärkeen.

Nimi oli enne.


Onnea vaan.
Mäkin haistoin Goldin, mutta se oli mun jääkaapin Aura Gold. Hyvää keeseä.
Mikko Jäntti
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Parempaa tietoa mulla ei ole, mutta Ripsun puheiden mukaan kaveri oli juniorina todella ruisku ja jopa lähellä EM-mitalia, jota ei vissiin kuitenkaan ihan saavuttanut.

Ripsu varmaan tarkentaa jatkossa.
Tommi Lamminaho
Viestit: 3898
Liittynyt: 20:04 27.10.2004
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

CFC kirjoitti:Parempaa tietoa mulla ei ole, mutta Ripsun puheiden mukaan kaveri oli juniorina todella ruisku ja jopa lähellä EM-mitalia, jota ei vissiin kuitenkaan ihan saavuttanut.

Ripsu varmaan tarkentaa jatkossa.
Kyllä vain. Ilari oli Slovakian Komarnon EM-kisoissa 2001 8 cupissa. Lajia ei tuolloinen joukkueenjohtajaharjoittelija ihan lonkalta muista mutta lähellä tosiaan oltiin. Arkistoja penkomalla vois löytää jotain, mut muistaako Jimmy tai J.V. tai Böcke et miten tää meni?
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
CFC
Viestit: 1001
Liittynyt: 13:44 04.03.2006

Viesti Kirjoittaja CFC »

Markus
LähetäLähetetty: 12:25 04.07.2007 Viestin aihe:
CFC kirjoitti:
Ripsun puheiden mukaan kaveri oli juniorina todella ruisku .




Ei tarkoitus saivarrella Ripsun sanojen käyttöön liittyen, mutta Ilarin pelityyli ei ollut "ruiskumainen".
Hän ei ollu mikään virtuoosi, ennemminkin kova päisen oloinen tahto pelaaja, sopivalla fiilistelyllä höystettynä.
Löi palloa tosissaan ja pelasi aina voitosta..


En nyt muista käyttikö Ripsu nimenomaan termiä "ruisku", mutta joka tapauksessa olen saanut kuvan, niin Ripsun puheiden, kun oman näkemänikin perusteella, että Ilari on pelimies. Joka suhteessa.


Tuosta sun luonnehdinnasta Ilarin pelityylistä biljardissa ollaan kyllä samaa mieltä.
karjaanpaisti
Viestit: 100
Liittynyt: 20:25 28.12.2006
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja karjaanpaisti »

8pallo hän oli cupis muistaakseni.
Vastaa Viestiin