MUOKKAA toiminto

Kaisabiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
karppi
Viestit: 101
Liittynyt: 17:23 01.01.2009
Paikkakunta: Lappeenranta

MUOKKAA toiminto

Viesti Kirjoittaja karppi »

Kaisan tulospalvelua usein seuranneena,oon aina miettinyt miksi tällä foorumilla ei ole viestin MUOKKAA mahdollisuutta..jolla pystyy muokkaamaan alkuperäistä viestiään jälkeenpäin lukemattomia kertoja...olen törmännyt tähän mahdollisuuteen jollakin muulla foorumilla.

Se helpottaisi kovasti kisan seurantaa...ja etenkin se helpttaisi tulospalvelun kirjoittajaa,joka voisi lisätä tuloksia siihen alkuperäiseen kahden kierroksen paritukseen,jne..Eikä tulisi useita sivuja turhaa materiaalia...eikä tarvisi viedä liitetiedostolla kisaseurantaa muualle...ja pystyisipä jopa korjaamaan omia kirjoittamiaan typeryyksiä jälkeenpäin :roll: .

Onko tällaiseen MUOKKAA palveluun SBILin foorumilla mitään mahdollisuuksia ?? vai tarviiko se koko foorumin täydellistä uudistamista ??

Yst,tev.....karppi .luuserilupi....alias ...Kari Hyrkkänen,Saimaan Biljardi
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: MUOKKAA toiminto

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

- Foorumissa toki saa muokkausoikeuden kaikille päälle.
- Nykyään on 5min muokkausoikeus.
- Itse olen aina kannattanut täysin vapaata omien viestien muokkausoikeutta.
- Täällä Sbil:n foorumilla on ollut perinteenä, että muokkausoikeutta ei käyttäjille anneta. Syytä en ymmärrä.
- Asia, jota nyt kysellään, on täysin väärän osion alla. Viestit liitolle-osiolla tämäkin ihmettely olisi noteerattu moderaattoreiden ja liitonmiesten toimesta nopeammin.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: MUOKKAA toiminto

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Altti Helläkoski kirjoitti:Kertoisitko, kuka vastustaa avointa muokkausoikeutta?
Kilpailujen ilmottautumisissa ja tulosten raportoinnissa olisi merkittävää hyötyä, mikäli viestejä voisi muuttaa rajattomasti.

--
Viestit Liitolle-osiolta löytynee vastaus. Muistaakseni asiaa on puitu jo useaan otteeseen vuosien varrella. Herätelkääpä vanha threadi henkiin ja massana pyydätte muokkausoikeuden sallimista. Itse olen valitettavan jäävi valittamaan mistään :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
jaolsten
Viestit: 2265
Liittynyt: 15:51 09.02.2007
Viesti:

Re: MUOKKAA toiminto

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Sbil:n foorumin muutos 24.2.2011, Foorumin käyttäjien oikeuksien lisääminen:

- Muilla osioilla, paitsi osto&myynti-palstalla ja viestit liitolle-osiolla, on nyt jokaisella oman viestin muokkausoikeus!
- Muut-osiolla saa nyt oman viestiketjun lukkoon. Vähentää adminien hommia kun ei enää tarvitse lukita ihmisten osto&myynti-ketjuja.

Muutos on kokeilua eli väärinkäytöksiä tarkkaillaan nyt erityisellä tarkkuudella. Väärinkäytökset johtavat pahimmillaan foorumin kehitystyön välittömään lopettamiseen.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
karppi
Viestit: 101
Liittynyt: 17:23 01.01.2009
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: MUOKKAA toiminto

Viesti Kirjoittaja karppi »

Hieno homma...Yritetään toimia asiallisesti...Toivottavast porukat muistaa tän MUOKKAA jutun,ku laittelee pelituloksia tänne foorumille.
Vastaa Viestiin