LIITERIBILJARDI (Se erilainen biljarditapahtuma) 12-13.7.2025 Osoite: Tervalammintie 94. Ridasjärvi
Liiteribiljardiin ovat tervetulleita vain UUDENMAAN KERHOJEN KAISA-PELAAJAT, VAIN MIEHILLE, JOTKA OVAT TÄYTTÄNEET 30 VUOTTA.
30 PELAAJAN OSALLISTUMISEN YLÄRAJA. ILMOITTAUTUMISJÄRJESTYKSESSÄ , MUUT VARALLE JOS ON TARVETTA. ilmoittautuminen tälle palstalle. tai Whats apilla mulle 050 553 4895.
Kilpailut alkaa klo 11.00 . maksu ja arvonta ennen pelejä.
Osallistumismaksu. 50€ . Osallistumismaksu sisältää. lihaKeiton, ruokajuomat, leivät ja särpimet, pientä iltapalaa, aamupalan ja saunan. maksuista vähennetään näihin 15p ja Pärjääjille jaetaan voittopotti perinteiseen tapaan 35p/pelaaja.
Pelaajien Käytössä 3 kpl täysimittaista (lasikansi) kaisa-pöytää.
2 häviöstä putoaa. peliaika 40min. ja 3 rankkaria. Pelit kestävät aamuun.
Kaikille osallistujille Päre
Sunnuntaina krapula kilpailu. 5€ suora kuppi.

YÖPYMINEN: Omissa autoissa ,asuntovaunuissa, teltoissa. tms. (muutama petipaikka mökissä, saunalla varattu ensisijaiseesti iäkkäämillle )
Ennen kilpailuun lähtöä tarkista seuraavat asiat:
- Olet mies (sinulla on köli) ja olet 30 vuotias
- henkilökohtaiset tarvikkeet (pyyhe, hammasharja ynms)
- omat juomat ja esim grillattavat.
- 55€ fyrkkaa (Vähintään) Pääkisa 50€+krapula kisa 5€.
Viimevuoden voittaja. Jarno Ahola, toinen Markku Koponen Krapula kisan voittajat: Jarno Ahola , Markku Koponen.
Tunnelmia liiteristä.
( Mukaelma laulusta Rakkauden jälkeen)
Ei väli pöytien lie pitkäkään vaan pöydän viereisen mä tuskin nään
Siel pelaa toiset voi, ne nuljailee mä tiedän enemmän ja sanka soi.
Kun pallot pisteille nyt laitat noin, niin hetkeen seuraavan jo nähdä voin. Sä partin naputat, en mitään voi. On mustaa pimeää sen matsi toi.
TERVETULOA! .
Linkki vuoden 2024 liiterin tulokset.
https://keskustelu.biljardiverkko.fi/vi ... =3&t=19660