VILUA JA NÄLKÄÄ

Kaisabiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

suomenbondi

VILUA JA NÄLKÄÄ

ViestiKirjoittaja suomenbondi » 14:27 24.12.2017

:arrow: Joskus 70v. vuotta sitten,nykyään EI NIIN PALJON, ONNEKSI ! Eräät sankarit, Pelimiehet= :arrow: KILPAILUISSA Esim. Kouvolan Kulta kello 2017 kilpailut, Pelasin itse Kymin Kerholla, vastustaja :arrow: Aina kun itse menin ,LYÖNTI VUOROON, kyseinen hra, KÄÄNTI SELKÄNSÄ = nypläsi puhelinta , tai seuraavaksi rupesi juttelemaan = sivusta seuraavien kavereitten kanssa! :twisted: TÄSSÄ EI KUNNIOITETA VASTUSTAJAA YHTÄÄN!!!! EN ole huomannut, että tennistä tai Bingistä pelatessa ( vastustaja ei tee niin. Edes mennyttä kurinpitopäälikköä kunnioittaen. ( VIIKO KISOISSA SE KÄY JA IHAN NORMAAALIA) seuraavan kerran kun olen kilpailun johtaja, niin VAROITUS,N JATOISESTA KERRASTA KADULLE!!
Hyvät Joulut Kaikille Biljardin pelaajille. ja parempaa sihtiä Vuodelle 2018 sillä sitä te tarvitte ( jos joudutte minua vastaan)
terv, täältä Viipurin ja Pietarin väliltä.
Juha Tondi

Liimatta Auvo

Re: VILUA JA NÄLKÄÄ

ViestiKirjoittaja Liimatta Auvo » 15:15 27.12.2017

Kyllä tässä ajatuksen siementä on. Pelirauha näyttää olevan kuuma peruna aina ja jatkuvasti. Kaikenlaista höpöttäjää ja kommentaattoria sekä erilaista asiantuntijaa sekaantuu jatkuvasti ranking-kisan otteluihin. Monesti peli on tiukkaa ja tasaväkistä ja riittävän jännittävää ilman ulkoisia paineitakin, ei kukaan kaipaa kommentointia pelin aikana, kannustusta ehkä kuitenkin, sopivassa määrin. Nyt rg-kisoja pelataan loppumetreille asti ilman tuomaria. Tuomarin läsnäololla saattaisi olla vaikutusta myös katsojien käyttäytymiseen, varsinkin jos hänellä on selkärankaa puuttua asioihin riippumatta siitä kuka kommentoi, samoin siihen mitä vastustaja puuhastelee kun toinen on lyöntivuorossa. Itse koen, että keskimäärin pelit menee häirinnän osalta ihan kohtuullisesti mutta kyllä melkeinpä joka kisassa aina jotain tapahtuu, eikä asiassa osallisena olevat ole välttämättä selvimmästä päästä, eikä edes ole/ollut kisassa mukana. Ehdotan pohdittavaksi, pitäisikö tuomarikäytäntöön palata, aiemmin hävinnyt pelaaja jäi tuomariksi, mikä ilmeisesti kasvatti käyrää entisestään - entä jos tuomariksi jäisikin voittaja ??
---------------------
Auvo Liimatta
0445826126
auvo.liimatta@gmail.com

Kabilaattori

ViestiKirjoittaja Kabilaattori » 07:00 29.12.2017

Kyllä tässä ajatuksen siementä on. Pelirauha näyttää olevan kuuma peruna aina ja jatkuvasti. Kaikenlaista höpöttäjää ja kommentaattoria sekä erilaista asiantuntijaa sekaantuu jatkuvasti ranking-kisan otteluihin. Monesti peli on tiukkaa ja tasaväkistä ja riittävän jännittävää ilman ulkoisia paineitakin, ei kukaan kaipaa kommentointia pelin aikana, kannustusta ehkä kuitenkin, sopivassa määrin. Nyt rg-kisoja pelataan loppumetreille asti ilman tuomaria. Tuomarin läsnäololla saattaisi olla vaikutusta myös katsojien käyttäytymiseen, varsinkin jos hänellä on selkärankaa puuttua asioihin riippumatta siitä kuka kommentoi, samoin siihen mitä vastustaja puuhastelee kun toinen on lyöntivuorossa. Itse koen, että keskimäärin pelit menee häirinnän osalta ihan kohtuullisesti mutta kyllä melkeinpä joka kisassa aina jotain tapahtuu, eikä asiassa osallisena olevat ole välttämättä selvimmästä päästä, eikä edes ole/ollut kisassa mukana. Ehdotan pohdittavaksi, pitäisikö tuomarikäytäntöön palata, aiemmin hävinnyt pelaaja jäi tuomariksi, mikä ilmeisesti kasvatti käyrää entisestään - entä jos tuomariksi jäisikin voittaja ??
"Pelirauha näyttää olevan kuuma peruna aina ja jatkuvasti. Kaikenlaista höpöttäjää ja kommentaattoria sekä erilaista asiantuntijaa sekaantuu jatkuvasti ranking-kisan otteluihin. Monesti peli on tiukkaa ja tasaväkistä ja riittävän jännittävää ilman ulkoisia paineitakin, ei kukaan kaipaa kommentointia pelin aikana"

Anteeksi ei ollut tarkoitus! Jarkka.
Erityisesti miellyttää tuo " Erilainen Asiantuntija"

Liimatta Auvo

ViestiKirjoittaja Liimatta Auvo » 07:56 29.12.2017

No ei ollut tarkoitettu kenellekään erityisesti, eikä varsinkaan sulle Jarkka :D . Mua ei keskimäärin itseä juuri häiritse puheet eikä höpinät. Vai meneekö se niin, että joskus häiritsee kaikki, kun on pää punaisena, ja joskus ei mikään 8)
---------------------
Auvo Liimatta
0445826126
auvo.liimatta@gmail.com

pala'o

ViestiKirjoittaja pala'o » 00:49 30.12.2017

Mun mielest kaisajaosto vois hoitaa tuomaroinnin koska ne on ainoot jotka tietää säännöt. T: Aivan vitunmoinen nälkä

suomenbondi

ViestiKirjoittaja suomenbondi » 08:05 30.12.2017

:arrow: Ajattele nyt` Pala , kuinka halvalla olisit selvinnyt, jos vanhemmat ei olisi opettannut syömään :D

Palaa sivulle “Kaisa”