Moro
Kotkan biliksellä tarjolla sparrausta mömmömeihin tai oikeastaan ihan mihin vaan haluat.... myös Pyriksessä...
Paikalla mm.
Zalidskiy....
Gryaznov.....
Kirillcuk...
Milovanova....
+ paikalliset paistokset....
Ota yhteyttä ni sovitaan peliajat. ... 0407673066..
Tervetuloa
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Kaisa sparrausta Kotkassa tarjolla tällä viikolla!!
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Kaisa sparrausta Kotkassa tarjolla tällä viikolla!!
Vähän tuloksia. ...
Nyksy - Gryaznov 5-4
Nyksy - Kirillcuk 3-2
Huomenna jatketaan klo 1400.... tulukee mukaan.... ni ei tarvis ite kokoajan vääntää...
Nyksy - Gryaznov 5-4
Nyksy - Kirillcuk 3-2
Huomenna jatketaan klo 1400.... tulukee mukaan.... ni ei tarvis ite kokoajan vääntää...

Tänään meni jotakuinkin näin...
Nyksy - Gryaznov 6-7
Nyksy - Kirillcuk 2-0
Nyksy - Zalidskiy 1-0
Toivottavasti poijaat innostuivat. ... ainakin siltä vaikuttaa. ... henk. Koht toivon että heidän tasoisia kavereita tulis lokakuussa mukaan... saatais myö kii vähä haastetta suomipojat....
Nyksy - Gryaznov 6-7
Nyksy - Kirillcuk 2-0
Nyksy - Zalidskiy 1-0
Toivottavasti poijaat innostuivat. ... ainakin siltä vaikuttaa. ... henk. Koht toivon että heidän tasoisia kavereita tulis lokakuussa mukaan... saatais myö kii vähä haastetta suomipojat....
Huomenta Tondi...
Paranovin pojat on tänään muissa riennoissa. ... mut tehdäänkö niin että ensi reissulla niin mää otan yhteyttä ja laitetaan järjestymään. ..
Sitähän tässä haetaan.... kokemuksia. .. mitä olisi Suomi reissu ilman Tondin vieraanvaraisuutta...
Paranovin pojat on tänään muissa riennoissa. ... mut tehdäänkö niin että ensi reissulla niin mää otan yhteyttä ja laitetaan järjestymään. ..
Sitähän tässä haetaan.... kokemuksia. .. mitä olisi Suomi reissu ilman Tondin vieraanvaraisuutta...