pistekisa

Kaisabiljardiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Mara

Viesti Kirjoittaja Mara »

milloin ja missä pelataan? paljon os.maksu?
Avatar
buddy
Viestit: 5278
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

Antoihan kolape peräti 22h tuntia aikaa reagoida ennenkuin heitti pyyhkeen kehään. Aloitekykyä tuntuu riittävän, kärsivällisyyttä ja suhteellisuudentajua vähemmän.
Mikko Jäntti
tim ppa

Viesti Kirjoittaja tim ppa »

kolape-6 kirjoitti:Mä en ihan tahallani kertonut mitään, koska odotin todellisia pelimiehiä =(uuteen uskaltajia) ilmottautujiksi.
Eliminoin siten pois vain rahan takia pelaavat.

Ei kukaan ollut kiinnostunut ennen rahailmoitusta, joten tulkitsen asian niin, että rohkelikkoja, jotka palkintorahan ansaitsevat, ei ole.
ajattelit että tultas teille pelaa ku oot niin puoleensavetävä kaveri ettei malteta pysyy poissa :?
Avatar
KV
Viestit: 467
Liittynyt: 13:26 26.01.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja KV »

kolape-6 kirjoitti:Mä en ihan tahallani kertonut mitään, koska odotin todellisia pelimiehiä =(uuteen uskaltajia) ilmottautujiksi.
Eliminoin siten pois vain rahan takia pelaavat. Näytti onnistuneen hyvin.
Olit myös aika hyvin eliminoinut tosta alkuperäisestä postauksestasi kaiken mihinkään ilmoittautumiseen viittaavan.
Avatar
buddy
Viestit: 5278
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja buddy »

kolape-6 kirjoitti: Vielä, kun joskus voitat mut niin sitten on hyvä. Vielä et ole kertaakaan voittanut.
Musta tää kuulostaa aika selkeesti haasteelta :wink: Mites olis haasteottelu Jarnon ja Kolapen välillä ? Vetäkää useampaan voittoon vaikkapa sekä normikaisaa, että pistekaisaa, how about ? 8)
Mikko Jäntti
tim ppa

Re: Miksi kaisassa!

Viesti Kirjoittaja tim ppa »

kolape-6 kirjoitti:Jotain tarttis tehrä :sanoi múinoin eräskin poliitikko. Mun mielestä sanonta koskee ennen kaikkea Kaisaa, koska se on ainoa laji, jossa pelaajamäärät ovat laskusuunnassa. Eri asia on, jos on tarkoituskin, että se pikkuhiljaa jää "lapsipuolen" osaan.
Kun mainitsit poolista ja snookerista, että jotain kokeiluja voisi tehdä, niin olen ihan samaa mieltä, mutta suljen kyllä snookerin siitä pois.
on eri asia kehittää peliä kuin keksiä uutta peliä entisen kustannuksella. tässä kuukausien aikana sulta on tullu monta ideaa mitä pitäis kaisan säännöissä muuttaa joten olis varmaan jo aika keksiä sille pelille oma nimi ja antaa kaisan olla kaisaa. vrt 8-, 9-pallo ja 14-1, ei entistä tarvii tuhota jos keksii jotain uutta.
kolape-6 kirjoitti:Olisi myös mukava kuulla, (ihan vain luettelonomaisesti) millaisia uudistuksia ja kehitystä se on saanut aikaan, koska nimi viittaa siihen, että sen tehtävä olisi elävöittää sitä "kuollutta" tilannetta, joka Kaisassa on meneillään. Esimerkiksi juuri se, että pöytiä on niin vähän, jo y k s i s t ä ä n kertoo, että on aihetta huoleen.
kabike tekee varmasti sen mikä sillä on puitteidensa rajoissa mahdollista tehdä.
kolape-6 kirjoitti:Ajatteles, jos suomalaiset olsi aikoinaan jäääräpäisesti sanoneet, että ei toi mitään seiväshyppyä ole ja hypänneet vain terässeipäällä, toisten hypätessä 1,5 ylempää lasikuidulla.
se olis ollu terässeiväshyppyä, oma laji.
jotkut haluaa vielä nykyäänkin esteitä juoksuradalle vaikka ilman esteitä maaliin pääsee paljon nopeammin :o
tim ppa

Viesti Kirjoittaja tim ppa »

kolape-6 kirjoitti:Se on tosi hienoa, että jollain on uskollisia ystäviä. Niitä t o d e l l i s i a ystäviä kun jokaisella on ihan liian vähän. Kaisalla niitä ystäviä riittää.
Minäkin kuulun kaisan ystäviin, mutta olen silti sitä mieltä, että pienillä muutoksilla hänet voisi saada pysymään vähän nuorekkaampana.
Olisi todella mielenkiintoista voida porautua niiden ihmisten mielen syvyyksiin, jotka eivät "suostu" muuttamaan piiruakaan Kaisassa.
Mikä on se intohimo ja todellinen syy muutosten vastahankaisuuteen?
Liekö se perinteiden muuttumattomuuden säilyttäminen edes jossain asiassa?
se vaan on niin hyvä peli sellaisenaan (oma mielipide): helppoa ja vaikeeta riippuen siitä miten peli lähtee etenemään.

en minä mitään muutoksia / uudistuksia vastaan ole. en vaan ole nähnyt kehitelmissäsi mitään sellaista joka toisi oikeasti jotain kunnon sisältöä kaisaan kun ajattelee asiaa koko 200 pelaajan kantilta jotka kisoja kiertävät + ne jotka pelaa vaan salipelejä.
sitä ei voi helpottaa koska se helpoimmillaan on jo nyt liian helppoa ja jos sitä vaikeuttaa niin miten vaikeaksi ne vaikeimmat pelit menee?
jones
Viestit: 1
Liittynyt: 10:59 18.09.2005

pistekisa

Viesti Kirjoittaja jones »

:shock: Olen, niin kuin kuvista näkyy todella hämmästynyt tämän kolape-6:den kirjoituksiin kaisabiljardista. Musta tuntuu, että sä haluut vaan kritisoida tuntematta koko asiaa. Mun mielestä kaisan sääntö uudistuksista puhuminen saa jo olla. Niin kuin tämä kolape-6 saisi nämä älyttömät ideansa ehdotta liittoon ja tai ainakin lopettaa ton p....n jauhamisen, tällä niin muuten asiallisessa foorumissa. Edelleen :shock: :shock: :shock:
Avatar
buddy
Viestit: 5278
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: pistekisa

Viesti Kirjoittaja buddy »

kolape-6 kirjoitti: Pelkurit eivät saa aikaan mitään tässä maailmassa - ei ainakaan kaunista naista vaimokseen, sanoi minulle kerran eräs, jo manan majoille mennyt Pelimies, kun mietin ääneen että pitäiskö lyödä tota palloa vai ei.
Ihan turhan v...lun välttämiseksi. Mulla on ollut kaksikin hyvin kaunista vaimoa.
Kooste:

-Sulla on ollut työpaikka yhdessä maailman suurista firmoista
-Olit firmassasi yksi aloitekykyisemmistä henkilöistä
-Sulla on ollut 2 hyvin kaunista vaimoa
-Et ole koskaan hävinnyt Jarno Aholalle kaisassa
-Olet tyhjentänyt 8pakan 47 sekunnissa

Kova mies, ei voi muuta sanoa. :roll:
Mikko Jäntti
Avatar
buddy
Viestit: 5278
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: pistekisa

Viesti Kirjoittaja buddy »

kolape-6 kirjoitti:[
Joo - ja vastapainoksi on ollut kaikenlaisia vaikeuksia, vaikka kuinka monelle jakaa. Että ihan normaalia elämää, jossa on vasta ja myötämäkiä.
Sen olen elämässä oppinut, että kenellekään ei ole aihetta olla kateellinen missään mielessä. Kaikilla on omat ristinsä kannettavana. Kaikki me olemme omanlaatuisia persoonia, jotka ovat vain hyväksi tähän maailmaan.
Eräs filosofi on sanonut: ei ole mikään ongelma se, että yhteiskunnassa on erilaisia ihmisiä - päin vastoin se on suuri rikkaus. Ongelmaan tömäämme silloin jos yhteiskunnan jäsenet eivät hyväksy erilaisuutta ihmisissä, sillä jokainen persoona on sen yhteiskunnan tuote.
Totta turiset.
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin