Tervehdys,
Uusimmassa bilislehdessä oli käytetty nimeäni odottamattomalla tavalla ja annettu ymmärtää, että pelaan Kaisan MM kisoissa. Minulle on helpompi laittaa tämmöinen yleisviesti, jottei tarvitse selittää asiaa moneen kertaan: Minulla ei ollut rankingpisteitä eikä minua ole myöskään kutsuttu kisoihin. En siis pelaa MM kisoissa.
Onnea kaikille osallistujille.
terv,
Matti Vanhala
Epäselvyyksien välttämiseksi: en pelaa MM kisoissa
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Re: Epäselvyyksien välttämiseksi: en pelaa MM kisoissa
MM-kilpailuihin ei ole viime kerran tapaista anomusmahdollisuutta vaan MM-paikka joko lunastetaan RG-listan tai MM-karsintojen avulla. Kaisan MM-kilpailujen johtajalla on kuitenkin etuoikeus kutsua MM-kilpailuihin huippupelaajia ja muita kutsuvieraita näiden ulkopuolelta mikäli näkee asian tarpeelliseksi.
Eikös Vanhalan Matti täytä kriteereitä????
Eikös Vanhalan Matti täytä kriteereitä????
Jyrki Ruuskanen ,SaiBi
-
Re: Epäselvyyksien välttämiseksi: en pelaa MM kisoissa
Terve Matti,
olen kirjoituksen takana ja pahoittelut huonosta lauserakenteesta. Tarkoitus oli nostaa sinut esille yhtenä pitkäaikaisena kotkalaisena huippupelaajana, ilman sidettä kilpailuun. Mutta mönkäänhän lause meni kun nyt sitä tarkemmin luen. Kokonaisuus olisi pitänyt jaotella tarkemmin. Pahoittelen vielä asiaa.
Hyvää kevättä!
T. SBiL Markku
olen kirjoituksen takana ja pahoittelut huonosta lauserakenteesta. Tarkoitus oli nostaa sinut esille yhtenä pitkäaikaisena kotkalaisena huippupelaajana, ilman sidettä kilpailuun. Mutta mönkäänhän lause meni kun nyt sitä tarkemmin luen. Kokonaisuus olisi pitänyt jaotella tarkemmin. Pahoittelen vielä asiaa.
Hyvää kevättä!
T. SBiL Markku
terveisin SBiL