Ensimmäinen snooker keppi

Snookeriin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

Vici

Ensimmäinen snooker keppi

ViestiKirjoittaja Vici » 15:40 28.05.2018

Moikka!
Olen uusi mutta innokas harrastaja, opiskelen turussa elikkä Aura biljardissa on tullut käytyä 5-7 kertaa viikossa viimeiset 3kk ja olen nyt kesällä helsingissä. Ajattelin ostaa snooker kepin itteelleni ja tarvitsisin vähän apua, kävin moikkaamassa suomen biljardimyynnissä ja siellä vaikutti löytyvän hyviä keppejä. Olen enimmäkseen katellut Peradonin keppejä, esim Pro-Cue tai Harlow mallia. Peradon/Acuerate ja Master Cueta mulle on ehdotellut, kuulin joltain että sen Peradon keppi on suora kesäisin mutta kiero talvisin koska suomen ilmakosteus vaihtelee niin paljon.

Onko kellään vinkkejä mitä ostaa ja mistä ostaa? Olen vähän hukassa itse tällä hetkellä, pakko myöntää :D Haluaisin ostaa kepin joka kestää koko elämän, budjetin yläkatto on 300-400 euroa, ajattelin että ostaa kerralla kunnon kepin niin se kestää sitten koko elämän.

Kiitos!
/Victor

Vitikka

Re: Ensimmäinen snooker keppi

ViestiKirjoittaja Vitikka » 02:42 31.05.2018

https://www.greenbaize.com
Tuolta saa hyviä keppejä ja se myyjä osaa kyllä valita parhaan sulle jos pyydät apua.

Vici

ViestiKirjoittaja Vici » 12:17 04.06.2018

https://www.greenbaize.com
Tuolta saa hyviä keppejä ja se myyjä osaa kyllä valita parhaan sulle jos pyydät apua.
Okej! Pitääkö pelätä että suomen ilmasto vääntää kepin jos se tulee englannista asti tänne?
Yt,
Victor

Vitikka

ViestiKirjoittaja Vitikka » 16:41 04.06.2018

No eipä oikeestaan, sattuu kait sitäkin mutta hyvin harvoin.

Palaa sivulle “Snooker”