Akuliina Open Kaavio

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
jarski
Viestit: 63
Liittynyt: 23:08 19.01.2008
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja jarski »

Pahoittelut Rinkisen Matti peruu!Antoi ymmärtää muttei ymmärtäny .....
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Millä systeemillä pelataan? Kaikki kaikkia vastaan lohkojen sisällä vai kaaviot lohkoissa? Onko klo.12 paikalle tulevilla jo lohkoja?
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja Skobe »

=Sakke= kirjoitti:Joka lohkossa oma tuplaeliminaatio! 8 cuppiin per lohko, 8 huutokaupataan!
Eihän oikeasti ole huutokauppaa turnauksessa? Siitä on kyllä urheilullisuus kaukana jos ruiskut voi ostaa itsensä takaisin kisoihin. Shootoutissa huutokauppa on ok, mutta turnauksessa ei missään nimessä.
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja Skobe »

=Sakke= kirjoitti:Joka vuosi ollut, näillä mennään! Saapahan ruiskut maksaa cuppipaikasta ;)
Ennen DST:tä Akuliinassa ei ollut. Huutokauppa on vähän niin kuin sopupeli; rahalla saa ostaa sijoituksen. Harmi, että rahahommat meni nyt mukavien torikisojen ja urheilullisuuden edelle, mutta ei anneta sen pilata enempää viikonloppua..
atoboldon
Viestit: 314
Liittynyt: 11:49 27.07.2006
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja atoboldon »

Skobe kirjoitti:
=Sakke= kirjoitti:Joka vuosi ollut, näillä mennään! Saapahan ruiskut maksaa cuppipaikasta ;)
Ennen DST:tä Akuliinassa ei ollut. Huutokauppa on vähän niin kuin sopupeli; rahalla saa ostaa sijoituksen. Harmi, että rahahommat meni nyt mukavien torikisojen ja urheilullisuuden edelle, mutta ei anneta sen pilata enempää viikonloppua..

On Mikko ollu aina tuo huutokauppa. Itse ilmoittaudun syylliseksi kun kehittelin itse tuon systeemin. Ekana vuonna huudettii 4 paikkaa, mut nyt kisat laajentunu, niin 8 huudetaan.

t:ato
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja Skobe »

atoboldon kirjoitti:
Skobe kirjoitti:
=Sakke= kirjoitti:Joka vuosi ollut, näillä mennään! Saapahan ruiskut maksaa cuppipaikasta ;)
Ennen DST:tä Akuliinassa ei ollut. Huutokauppa on vähän niin kuin sopupeli; rahalla saa ostaa sijoituksen. Harmi, että rahahommat meni nyt mukavien torikisojen ja urheilullisuuden edelle, mutta ei anneta sen pilata enempää viikonloppua..

On Mikko ollu aina tuo huutokauppa. Itse ilmoittaudun syylliseksi kun kehittelin itse tuon systeemin. Ekana vuonna huudettii 4 paikkaa, mut nyt kisat laajentunu, niin 8 huudetaan.

t:ato
Ok. Taisin olla tuolloin itse 8:n tai 16:sta joukossa... Loistokisat tulossa!!
villeh
Viestit: 300
Liittynyt: 10:29 10.02.2012

Re: Akuliina Open Kaavio

Viesti Kirjoittaja villeh »

Mite kaik paistit on alakaavios?
Ville Hämäläinen PGL


Sponsorit:
Taom
thebiljardiasennus
Vastaa Viestiin