Ainahan voitte kokoontua joukolla telkkarin ääreen ja näin puolittaa kulut. Käsikädessä siinä sängyllä istutte ja katotte koko kööri.Delos kirjoitti:Tossa Köben kanssa mietittiin että oliko hotellihuoneen maksukanavien kohdalla mitään kisatarjousta?
AKULIINA OPEN 2012 25.8.-26.8.
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: AKULIINA OPEN 2012 25.8.-26.8.
Huhuja kaupungilta et hypyt kiellettyjä. Pitääkö kutinsa?
Ei ainakaan kutsussa lukenu. Aina aiemmin saanu Akuliinassa hypätä. Mun mielestä niitä ei pidä kieltää.
Huhut pitää paikkansa. Asfaltti ja kisapallot ei oo hyvä yhdistelmä eli hypyt kielletty. Seuraa yleistä linjaa näis ulkoilmakisois.
Players kirjoitti:Ei ainakaan kutsussa lukenu. Aina aiemmin saanu Akuliinassa hypätä. Mun mielestä niitä ei pidä kieltää.
Samaa mieltä. Tosin Joonaksella enemmän hyvä syy mielipiteeseen kun mulla

Saako hyppyyttää jos hyppyyttää vaan veran päälläatoboldon kirjoitti:Huhut pitää paikkansa. Asfaltti ja kisapallot ei oo hyvä yhdistelmä eli hypyt kielletty. Seuraa yleistä linjaa näis ulkoilmakisois.

Joo meil oli sama sääntö kans shamrockissa.
On ihan hyvä sääntö tommosee pikkupöytä kisaan, tuo seiftaamisen eri levelille mikä o pienellä lavalla aika iso osa kahen hyvän pelaajan välillä.
Ps. Antakaa Karpolle spessulupa hypätä, se o niis näyttävä
On ihan hyvä sääntö tommosee pikkupöytä kisaan, tuo seiftaamisen eri levelille mikä o pienellä lavalla aika iso osa kahen hyvän pelaajan välillä.
Ps. Antakaa Karpolle spessulupa hypätä, se o niis näyttävä