Akuliina Open Kaavio
Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Akuliina Open Kaavio
Pahoittelut Rinkisen Matti peruu!Antoi ymmärtää muttei ymmärtäny .....
Millä systeemillä pelataan? Kaikki kaikkia vastaan lohkojen sisällä vai kaaviot lohkoissa? Onko klo.12 paikalle tulevilla jo lohkoja?
Mikko Kauppinen
www.espoonbiljardikerho.com
Eihän oikeasti ole huutokauppaa turnauksessa? Siitä on kyllä urheilullisuus kaukana jos ruiskut voi ostaa itsensä takaisin kisoihin. Shootoutissa huutokauppa on ok, mutta turnauksessa ei missään nimessä.=Sakke= kirjoitti:Joka lohkossa oma tuplaeliminaatio! 8 cuppiin per lohko, 8 huutokaupataan!
Mikko Kauppinen
Ennen DST:tä Akuliinassa ei ollut. Huutokauppa on vähän niin kuin sopupeli; rahalla saa ostaa sijoituksen. Harmi, että rahahommat meni nyt mukavien torikisojen ja urheilullisuuden edelle, mutta ei anneta sen pilata enempää viikonloppua..=Sakke= kirjoitti:Joka vuosi ollut, näillä mennään! Saapahan ruiskut maksaa cuppipaikasta
Mikko Kauppinen
Skobe kirjoitti:Ennen DST:tä Akuliinassa ei ollut. Huutokauppa on vähän niin kuin sopupeli; rahalla saa ostaa sijoituksen. Harmi, että rahahommat meni nyt mukavien torikisojen ja urheilullisuuden edelle, mutta ei anneta sen pilata enempää viikonloppua..=Sakke= kirjoitti:Joka vuosi ollut, näillä mennään! Saapahan ruiskut maksaa cuppipaikasta
On Mikko ollu aina tuo huutokauppa. Itse ilmoittaudun syylliseksi kun kehittelin itse tuon systeemin. Ekana vuonna huudettii 4 paikkaa, mut nyt kisat laajentunu, niin 8 huudetaan.
t:ato
Ok. Taisin olla tuolloin itse 8:n tai 16:sta joukossa... Loistokisat tulossa!!atoboldon kirjoitti:Skobe kirjoitti:Ennen DST:tä Akuliinassa ei ollut. Huutokauppa on vähän niin kuin sopupeli; rahalla saa ostaa sijoituksen. Harmi, että rahahommat meni nyt mukavien torikisojen ja urheilullisuuden edelle, mutta ei anneta sen pilata enempää viikonloppua..=Sakke= kirjoitti:Joka vuosi ollut, näillä mennään! Saapahan ruiskut maksaa cuppipaikasta
On Mikko ollu aina tuo huutokauppa. Itse ilmoittaudun syylliseksi kun kehittelin itse tuon systeemin. Ekana vuonna huudettii 4 paikkaa, mut nyt kisat laajentunu, niin 8 huudetaan.
t:ato
Mikko Kauppinen
Mite kaik paistit on alakaavios?
Ville Hämäläinen PGL
Sponsorit:
Taom
thebiljardiasennus
Sponsorit:
Taom