Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Hämy
Viestit: 305
Liittynyt: 11:26 28.03.2008
Paikkakunta: hyvinkää

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja Hämy »

mä voisin ehkä joutaa tulee jos perumisia vielä ilmaantuu!
Sami Hämäläinen,HyvBK

Team Brassica napus inseco
foppa
Viestit: 799
Liittynyt: 15:44 21.08.2007
Paikkakunta: Sipoo

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja foppa »

Mukana! (Suluissa tasoitukset)

1. Jörgen Wikström (3)
2. Peter Forsström (2)
3. Teemu Pannula (1)
4. Daniel Karlsson (2)
5. Antti Vastapuu (2)
6. Jani Siekkinen (0)
7. Nico Siekkinen (2)
8. Kimmo Paavilainen (2)
9. Naif Kartal (2)
10. Petteri Vuorela (2)
11. Jukka Tarvainen (0)
12. Jorma Kauppinen (3)
13. Tomi Nertamo (0)
14. Tomi Lepistö (1)
15. Charlotta Backman (3)
16. Valter Johansson (2)
17. Petri Makkonen (0)
18. Pirkko Juselius (3)
19. Jarno Haakana (2)
20. Roni Malm (1)
21. Mika Lindgren (2)
22. Aleksi Paakkarinen (2)
23. Jaana Huusko (3)
24. Reijo Huusko (3)
25. Krister Halttunen (2)
26. Mikko Koski (1)
27. Lasse Pelkonen (2)
28. Teemu Oksanen (2)
29. Andreas Jankes (2)
30. Tomi Willgren (3)
31. Sami Hämäläinen (1)
32. Markus Juva (0)

Varalla!
1. Miikka Hirvonen (0)
Viimeksi muokannut foppa, 10:50 24.01.2013. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peter Forsström, BB
foppa
Viestit: 799
Liittynyt: 15:44 21.08.2007
Paikkakunta: Sipoo

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja foppa »

Ilmoittautuminen päättyy huomenna 24.1.2013 kl.21.00! (Ja mahdolliset peruutukset siihen mennessä! Kiitos!)
Peter Forsström, BB
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

varalle
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
foppa
Viestit: 799
Liittynyt: 15:44 21.08.2007
Paikkakunta: Sipoo

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja foppa »

Kohta tulee kaavio omaan osioon!
Peter Forsström, BB
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Markus kirjoitti:Maukka joutuu valitettavasti perunaan masennuksen vuoksi. Masennuin kun tajusin että Baccarassa ei ole buffettia. Yritin hoitaa masennustani menemällä tuhoamaan buffetin tänään päivällä Kampin Pippuriin. Täystuhon jälkeen en pystynyt kävelemään mutta en myös edes istumaan kunnolla. Tämän tajuttuani kuulin sisältäni äänen että buffetit eivät ole minulle terveellisiä, mikä nujersi minut lopullisesti. Elämältäni katosi pohja. En tiedä toivunko tästä ikinä. Päästäkää olkaa hyvä Hibzu tilalle, minä en ole sen arvoinen.
Mikäli pääsen mukaan (Foppa vois vaikka ilmottaa tänne) ja voitan, olet Maukka oikeutettu lounaaseen salaattibaarissa mun piikkiin...
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
foppa
Viestit: 799
Liittynyt: 15:44 21.08.2007
Paikkakunta: Sipoo

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja foppa »

Hibzu kirjoitti:
Markus kirjoitti:Maukka joutuu valitettavasti perunaan masennuksen vuoksi. Masennuin kun tajusin että Baccarassa ei ole buffettia. Yritin hoitaa masennustani menemällä tuhoamaan buffetin tänään päivällä Kampin Pippuriin. Täystuhon jälkeen en pystynyt kävelemään mutta en myös edes istumaan kunnolla. Tämän tajuttuani kuulin sisältäni äänen että buffetit eivät ole minulle terveellisiä, mikä nujersi minut lopullisesti. Elämältäni katosi pohja. En tiedä toivunko tästä ikinä. Päästäkää olkaa hyvä Hibzu tilalle, minä en ole sen arvoinen.
Mikäli pääsen mukaan (Foppa vois vaikka ilmottaa tänne) ja voitan, olet Maukka oikeutettu lounaaseen salaattibaarissa mun piikkiin...
Pääset mukaan otat Maukan paikka kaaviossa!
Peter Forsström, BB
tempre
Viestit: 514
Liittynyt: 00:24 11.08.2009

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja tempre »

Oon sairaana eli ei pysty kisailee
Teemu Oksanen, 7pool
laurih
Viestit: 1938
Liittynyt: 20:12 30.12.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja laurih »

Markus kirjoitti:
Hibzu kirjoitti:
Mikäli pääsen mukaan (Foppa vois vaikka ilmottaa tänne) ja voitan, olet Maukka oikeutettu lounaaseen salaattibaarissa mun piikkiin...
Okei, TSEMPPIÄ!!!
Mitenköhän tää homma oikeen loppujen lopuksi meni. Hirvonen oli leikiten finaalissa,jonka sitten hävisi pystyyn, jottei Maukan tarvinnut mennä salaattipöytään. Olisko tää ollu sopupeli, hyvin, hyvin epäilyttävää. Vaadin, että asia tutkitaan perinpohjin, jottei tällaistä enää pääsisi sattumaan. Oliko muuten Maukka paikan päällä kannustamassa Petua finaalissa?
Hibzu
Viestit: 1204
Liittynyt: 09:34 15.11.2004
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jörö 9-Ball Open 26.1.2013

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

laurih kirjoitti:
Markus kirjoitti:
Hibzu kirjoitti:
Mikäli pääsen mukaan (Foppa vois vaikka ilmottaa tänne) ja voitan, olet Maukka oikeutettu lounaaseen salaattibaarissa mun piikkiin...
Okei, TSEMPPIÄ!!!
Mitenköhän tää homma oikeen loppujen lopuksi meni. Hirvonen oli leikiten finaalissa,jonka sitten hävisi pystyyn, jottei Maukan tarvinnut mennä salaattipöytään. Olisko tää ollu sopupeli, hyvin, hyvin epäilyttävää. Vaadin, että asia tutkitaan perinpohjin, jottei tällaistä enää pääsisi sattumaan. Oliko muuten Maukka paikan päällä kannustamassa Petua finaalissa?
Minulle esitettyjen vahvojen todisteiden (Baccaran ikkunoissa ei ole verhoja, joten paparazzit ovat päässeet esteettä riehumaan kameroineen), sekä sietämättömän painostuksen takia olen pakotettu tässä myöntämään käyttäneeni kiellettyjä aineita kilpailun aikana ja ottaneeni vastaan lahjuksia koskien finaalin tulosta :oops: .
En tule koskaan paljastamaan muiden osallisten henkilöiden nimiä! (poliisi tutkii asiaa)
Syvimmät pahoitteluni lajin harrastajille ja kanssakilpailijoilleni. Tunnen suurta häpeää tekojeni takia, petin teidät kaikki raskaimmalla mahdollisella tavalla. Pahoittelut myös aasialaisilla sivustoilla veikanneille, joiden voitot nyt ilmeisesti mitätöidään.
Rangaistukseksi lupaan syödä kuukauden ajan yhden salaattiaterian päivässä. Haastaisin samalla Maukan kanssani kyseiseen suoritukseen (omalla kustannuksella).

Pahoitteluni vielä kerran.
Miikka Hirvonen
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Vastaa Viestiin