Savon Baaribiljardimestari 2011 9-pallo
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Re: Kuopio / Baaribilismestaruus 2011 9-pallo
Hienot kisat jälleen, mut tuo nimi jäi hieman ihmetyttämään... Pelattiin kuitenkin 7 voittoon (Marttinen 8.) ja tuplaeliminaatiolla & 16 cupilla ja 9ft pöydillä.. Suomen ed. illan peli tais syödä ikävästi jengiä, mut ihan kunnon skabat jälleen, kiitoksia Samille ja freen poppoolle 

Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
-
...jaa! Oliko sittenkin 8cup ja meitti pääs palkinnoille?!
Tuli niin kiire ku muija tuli hakemaan...

-
Tuosta nimestä vielä, että ainakin minun lipussa lukee, "savon baaribiljardimestari 2011" nimenä kisoille.
Vaikka mielipiteeni ketään tuskin kiinnostaa, niin nimen petäis tietysti/simppelisti olla tulevaisuudessa, "savon mestaruuskilpailut". Pitäiskö olla tasurit vai ei, en ota kantaa...
Tonimikael vois varmaan tietää miten se kieliopillisesti kirjoitetaan. Minä en jaksa miettiä... Koetan vaan yleisesti ottaen pitää lauseen selkeänä.
Vaikka mielipiteeni ketään tuskin kiinnostaa, niin nimen petäis tietysti/simppelisti olla tulevaisuudessa, "savon mestaruuskilpailut". Pitäiskö olla tasurit vai ei, en ota kantaa...
Tonimikael vois varmaan tietää miten se kieliopillisesti kirjoitetaan. Minä en jaksa miettiä... Koetan vaan yleisesti ottaen pitää lauseen selkeänä.

Uppista. Ettei vaan pääsis unohtumaan ketkä oli 8-cupissa... 

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
-

Hienoo jaolsten! Tämähän on jo ihkaoikeata kannustusta, eikä ilkeätä lietsontaa enää...