Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Hämy
Viestit: 305
Liittynyt: 11:26 28.03.2008
Paikkakunta: hyvinkää

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja Hämy »

Riksa kirjoitti:mut toisaalta noi rahat mitä jää yli jos niitä jaettais isolla kädellä tuolla divareissa ni ois sekii synkkää toisaalta että ku kuitenkin kyse on "vain" divari pelaajasta (en tarkoita mitään pahaa enkä kohdista) joka voittaa "tuhansia" ja sitte esim suomen oikeet huiput joutuu kustantaa em/mm/pm ym matkoja itse.


samaa mieltä oon tosta et ei meijän rahvaiden mitään sanomattomien divari pelaajien pitäs mitään "Tuhansia" saada! on vähä eri summista kyse! siis normaali rg kisoissa.
Sami Hämäläinen,HyvBK

Team Brassica napus inseco
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja buddy »

jänis kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että on toi rahan jako on aivan sick (varsinkin normi divari kisoissa), mutta toisaalta jos miettii että nää on B-Suomenmestaruus kisat (aiemmin vielä tällä nimellä) niin jos vertaa siihen mitä saa 9-Sm kisoista (ainut Sm kisa mistä saa rahaa) ni ei toi ihan niin päivää kuitenkaan ole. :roll:
Jeps. Aikoinaan tosiaan ainoat rahat mitä divaripelaajat saivat oli just nää B-Mestaruuskisat. SM:istä ei rahoja oo saatu ikinä paitti nyt muutaman kerran 9-SM:eistä, ja divaripaisti ei rankingeissa rahoille päässyt kun kaikki SM-tason ruiskut oli mukana. Tietty jos pelaa nykyään divareita vain rahan takia, niin onnea matkaan ;)
Mikko Jäntti
billiardmama
Viestit: 2507
Liittynyt: 00:45 12.11.2004

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Ihan vain tiedoksi. SBiL ei ole koskaan järjestänyt kisoja otsikolla B-SM:t tai B-Suomenmestaruuskilpailut. Divarimestaruuskilpailut olivat ennen B-mestaruuskilpailut. Jostain kumman syystä kilpailijat itse kutsuivat niitä B-SM:ksi. Aina välillä olen yrittänyt korjata asiaa. :wink:
T Mella
Yksi mestaruussarjan ja B-mestaruuskisojen alullepanija 90-luvulla.
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja buddy »

billiardmama kirjoitti:Ihan vain tiedoksi. SBiL ei ole koskaan järjestänyt kisoja otsikolla B-SM:t tai B-Suomenmestaruuskilpailut. Divarimestaruuskilpailut olivat ennen B-mestaruuskilpailut. Jostain kumman syystä kilpailijat itse kutsuivat niitä B-SM:ksi. Aina välillä olen yrittänyt korjata asiaa. :wink:
T Mella
Yksi mestaruussarjan ja B-mestaruuskisojen alullepanija 90-luvulla.
Sori, nyt Mella on väärässä. Kyllä nämä kisat on järjestetty noilla nimikkeillä. Mulla on muutama pysti joissa kahdessa lukee B-Mestaruus ja kahdessa B-SM. Ja eivät olleet painovirheitä vaan noilla nimillä kisat on järjestetty. Ihan vaan tiedoksi, ei kannata enää korjata muita :)
Mikko Jäntti
billiardmama
Viestit: 2507
Liittynyt: 00:45 12.11.2004

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Edelleen sanon ettei SBiL ole koskaan järjestänyt B-SM:tä. Virheet tulivat sekä pelaajilta että kisojen vetäjiltä, jotka eivät ymmärtäneet, että on ero B-mestaruudella ja B-Suomenmestaruudella. En ole väärässä tässä kohtaa. :D
T Mella
billiardmama
Viestit: 2507
Liittynyt: 00:45 12.11.2004

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Silloinen poolteam oli yksimielinen,että nimetään kisat B-mestaruuskilpailuksi, koska kisassa ei haettu minkäänlaista suomenmestaria vaan paras pelaaja mestaruuspelaajien jälkeen. Jos pokaalissasi lukee B-SM niin ole ylpeä, mutta mitali varmasti puuttuu. :cry:
Muistan itse, että muutamassa kutsussa oli ilmoitus B-SM:stä, jonka takia pyysin kisojen vetäjiä korjaamaan asian.
Asia ei ole todellakaan niin suuri juttu, mutta harmi niille, jotka luulivat pelaavansa jostain suomenmestaruudesta. Ja mikä on B-Suomenmestaruus??????
Onhan nyt Divarimestaruus vähän isompi juttu. :D
T Mella
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja buddy »

billiardmama kirjoitti:Edelleen sanon ettei SBiL ole koskaan järjestänyt B-SM:tä. Virheet tulivat sekä pelaajilta että kisojen vetäjiltä, jotka eivät ymmärtäneet, että on ero B-mestaruudella ja B-Suomenmestaruudella. En ole väärässä tässä kohtaa. :D
T Mella
No jos puhutaan semantiikasta niin järjestääkö SBiL kisat vai paikallinen sali/turnausjohtaja? :) Uskon vasta kun näen kilpailukalenterin näiltä vuosilta 8)

Olen ollut kaksissa B-SM:ssä, niin luki turnausjulisteessa ja pokaalissa. Ergo, tällä nimikkeellä kisat on järjestetty. Ihan sama mitä olisi pitänyt olla. MOT. Voitin! 1-0 :D :D
Mikko Jäntti
Riksa
Viestit: 2847
Liittynyt: 03:55 24.12.2004

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja Riksa »

ja ihan yks lysti mikä sen kisan nimi on / on ollut.
eri pointti tässä jutussa.
ni.
Avatar
buddy
Viestit: 5276
Liittynyt: 12:58 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja buddy »

billiardmama kirjoitti:Silloinen poolteam oli yksimielinen,että nimetään kisat B-mestaruuskilpailuksi, koska kisassa ei haettu minkäänlaista suomenmestaria vaan paras pelaaja mestaruuspelaajien jälkeen. Jos pokaalissasi lukee B-SM niin ole ylpeä, mutta mitali varmasti puuttuu. :cry:
Muistan itse, että muutamassa kutsussa oli ilmoitus B-SM:stä, jonka takia pyysin kisojen vetäjiä korjaamaan asian.
Asia ei ole todellakaan niin suuri juttu, mutta harmi niille, jotka luulivat pelaavansa jostain suomenmestaruudesta. Ja mikä on B-Suomenmestaruus??????
Onhan nyt Divarimestaruus vähän isompi juttu. :D
T Mella
Missasit mun pointin. Mulle on ihan sama mitä siinä lukee, mutta totesin vaan miten asian laita on. En oo koskaan väittänytkään voittaneeni niistä SM-mitalia tai muutakaan SM-arvonimeä. B-SM:t oli vaan moneen kertaan ja sillä selvä :)
Mikko Jäntti
Hämy
Viestit: 305
Liittynyt: 11:26 28.03.2008
Paikkakunta: hyvinkää

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja Hämy »

elikkäs demokraattisesti päätetty että osallistumis maksuihin lisätään 10 e! onpa vaikeeta :)
Sami Hämäläinen,HyvBK

Team Brassica napus inseco
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Potin korottajien kannattaa lukea seuraava ohjeistus ajatuksen kanssa ja miettiä onko siinä palkintosummien korttamisessa pitkässä juoksussa järkeä, muistaen että kyseessä on sbil:n sanktioimat kisat.
http://www.keilailu.fi/palkinnot.php
Jarno Virtanen
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:20 08.11.2004
Paikkakunta: Tampere

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja Jarno Virtanen »

Siksi toisekseen tämä "pakollinen mutta kyllä kaikki siihen suostuu" -meininki ei oikein kuulosta hyvältä. Kyllä se mulle käy, vaikka oonkin paisti. Mutta en tykkää, että moinen käytännössä pakotetaan kaikille, jotka ei sitä välttämättä halua, mutta eivät ole silti halukkaita sitä vastaan protestoida.
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Sepe75 kirjoitti:
9Ball kirjoitti:Potin korottajien kannattaa lukea seuraava ohjeistus ajatuksen kanssa ja miettiä onko siinä palkintosummien korttamisessa pitkässä juoksussa järkeä, muistaen että kyseessä on sbil:n sanktioimat kisat.
http://www.keilailu.fi/palkinnot.php
Eikös tää ole vähän kaukaa haettu juttu? Keilailussa pyörii kuitenkin vähän eri suuruiset rahasummat kuin poolin divarikisoissa. Vaikka se 5 tai 10 euron lisä kerättäisiin suoraan palkintopottiin, säilyisivät rahapalkinnot edelleen melko maltillisena.
Ihan saman verolain alaisena toimitaan biljardissa kuin keilailussa. Jos palkinto ei ylitä suoria kuluja Osallistuminen, matka majoitus ,niin voidaan maksaa ilman ennakonpidätystä.Kaikki sen ylittävä on veronalaista tuloa. Ajattelisin että sbil yhteiskunnallisia avustuksia nauttivana järjestönä ei voi suosia veronkiertoa. Openien ja muiden sbilistä riippumattomien kilpailujen järjestäjät sitten toimii omillaan ja omalla riskillä.Eli sen palkintopotin nostaminen nostaa kuluja enemmän, kun hyödyttää voittajaa,kun toimitaan laillisesti.
Can Playsam
Viestit: 1291
Liittynyt: 17:53 23.02.2008
Paikkakunta: petonen

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Tuossa rahapalkontojen verotus jutussa, tuon urheilija rahaston suhteen, ei oo mitään muuta ongelmaa, kuin se että pitää tienata sinne yli 800 euroa vuodessa ja keskiverto harrastajalle siinä on tekemistä. Käytännössähän nuo rahat voi sieltä kyllä käyttää vähintäänkin tyydyttävästi. Väitän jopa, että se puolustaa "urheilijan" etua ja sit ei pääse urheilun suhteen, negatiivisissä merkeissä hyötyvät, niihin rahoihin käsiksi.
Sit tuosta osuuksien jaosta minun mielipide. Tyhmä ei oo se joka pyytää, vaan se joka... 8) (mut en kyllä itse ilkeis)
Ei minun taidot tai itsetunto siitä heikkene teenkö ne lyötisarjat, tai parttipötköt hesassa, porissa vai siilinjärvellä. Peli on hauskaa ja se siitä. Toki vaihtelu virkistää ja jopa kehittää.
Jokainen jos etukäteen säännöt tietää, niin ei ihan vähästä kannata perästäpäin valittaa.
P.S. Mestari on mestari, mut jos kisat ei oo avoimet, on nimike kyllä raiskattu...
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Avatar
9Ball
Viestit: 1632
Liittynyt: 06:52 19.02.2005

Re: Divisioonien mestaruuskisojen tulokset

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Can Playsam kirjoitti: Sit tuosta osuuksien jaosta minun mielipide. Tyhmä ei oo se joka pyytää, vaan se joka... 8) (mut en kyllä itse ilkeis)
Ei minun taidot tai itsetunto siitä heikkene teenkö ne lyötisarjat, tai parttipötköt hesassa, porissa vai siilinjärvellä. Peli on hauskaa ja se siitä. Toki vaihtelu virkistää ja jopa kehittää.
Jokainen jos etukäteen säännöt tietää, niin ei ihan vähästä kannata perästäpäin valittaa.
P.S. Mestari on mestari, mut jos kisat ei oo avoimet, on nimike kyllä raiskattu...
:shock: uskaltaakohan edes kysyä, mitä tämän olisi tarkoitus tarkoittaa ... voi olla, että olen vaan niin tyhmä, etten ymmärrä tälläistä psykedeelistä tajunnanvirtaa
Vastaa Viestiin