I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Hämy
Viestit: 305
Liittynyt: 11:26 28.03.2008
Paikkakunta: hyvinkää

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Hämy »

ookkona sijoittanut pelaajat oikein?? :) ite oon varmaan yössä!

ainakin itse oon lukenu sellasen tekstin poolin kilpailuohjekirjast: siinä luki jotenki näin: 1divarin rg kilp. Pelitapa: 8 parasta sijoitetaan (kauden ekassa kilpailussa ei sijoiteta)

mutta siis kuhan nyt yritän jos säälist sais ees yhenkaks pistettä näist kisoist :D
Sami Hämäläinen,HyvBK

Team Brassica napus inseco
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Mhartik kirjoitti:Laiskan miehen ratkaisu lainaan Tommia :)
Tommi Lamminaho kirjoitti:Poolteamin päätöksellä, yleisön pyynnöstä, kitchensääntö on poistettu tällä päivämäärällä divaritasolta ja uusi sääntö (tai säännöttömyys) astuu samantien voimaan. Eli näissä kisoissa tämä ei ole enää käytössä :)
Missä tämä päätös on? En löytänyt palstalta tai etusivulta. Voi olla, että sokeuskin iski..
Ja sitten vielä kysyisin, että kuka tämä yleisö on, joka on tätä pyytänyt?
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Skobe kirjoitti:Missä tämä päätös on? En löytänyt palstalta tai etusivulta. Voi olla, että sokeuskin iski..
Ah, näköjään olettekin kirjoitelleet joka topikkiin viestin. Laittakaa myös oma uutinen tuosta joko palstalle tai etusivulle niin ei tule yllätyksiä pelaajille..
Str
Viestit: 1113
Liittynyt: 10:51 26.08.2009

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Str »

Skobe kirjoitti:
Mhartik kirjoitti:Laiskan miehen ratkaisu lainaan Tommia :)
Tommi Lamminaho kirjoitti:Poolteamin päätöksellä, yleisön pyynnöstä, kitchensääntö on poistettu tällä päivämäärällä divaritasolta ja uusi sääntö (tai säännöttömyys) astuu samantien voimaan. Eli näissä kisoissa tämä ei ole enää käytössä :)

Ja sitten vielä kysyisin, että kuka tämä yleisö on, joka on tätä pyytänyt?

No täältä löytyy ainakin yks. Lupaan harkita mielipidettä heti kun joku tekee vaikka 1+5 ja tiputtaa laulukuoroon.
Jukka Haapakoski, CSS
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Str kirjoitti:
Ja sitten vielä kysyisin, että kuka tämä yleisö on, joka on tätä pyytänyt?


No täältä löytyy ainakin yks. Lupaan harkita mielipidettä heti kun joku tekee vaikka 1+5 ja tiputtaa laulukuoroon.
Oikeastaan kysyin sen vuoksi jos jossain olisi ollut jokin pelaajakysely, jonka olisin missannut. Ilmeisesti näin ei ollut, vaan "yleisön mielipide" perustuu kenttätietoon tms.

Itselleni ei nyt suurta merkitystä ole onko vai eikö kitseniä, se kun on melko helppo saada semisoftillakin täyttymään, mutta ilman kitseniä on mielestäni turhan helppo tehdä semmoinen supersoft cut-break ja jättää ykkösen takana oleva pallo kyydiksi kulmaan.

Ei ihan kuutta aapelia, mutta muutaman tuommoisen mm. kolmen ässän jessse teki minua vastaan cumuluksessa. Parttia tehtiin tasan siihen asti, kunnes tuli ykkösen takana olevan pallon vuoro ja lyötiin kyyti. Kitsenillä joutuu lyömään vähän kovempaa, joten se ei ole ihan niin saletti...

Mutta en mä tästä päätöksestä yöuniani menetä, ihan ok mun puolesta. Päätöksen tarpeellisuuden ainakin 1-divarissa hieman kyseenalaistaisin..
terppa.s
Viestit: 293
Liittynyt: 20:01 17.11.2008
Paikkakunta: hyvinkää

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja terppa.s »

Päivittäisittekö tuloksia, kiitos.
-Kaisan kanssa-
Skobe
Viestit: 1822
Liittynyt: 11:06 02.11.2005
Paikkakunta: HKI
Viesti:

Re: I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Vedättekö oikeasti vielä tänään läpi..?
Heggins
Viestit: 830
Liittynyt: 15:30 04.11.2004
Paikkakunta: Helsinki

I-div kouvola peliparit ja tulokset 9-pallo

Viesti Kirjoittaja Heggins »

Hyvä Kalle!
Vastaa Viestiin