Pyramidista tulevaisuudessa pois cup!?!

Pyramidiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Tube, Johnny Boyh, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho, jee

Vastaa Viestiin
Avatar
Johnny Boyh
Viestit: 3003
Liittynyt: 01:28 12.11.2004
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johnny Boyh »

Olen ehdottomasti sitä mieltä että tulevaisuudessa pyriksestä poistettaisiin cup järjestelmä!


Itse näen cupin "enemmän kiinnostusta yleisöä kohtaan" -tekijänä. Lisäksi se on aikataulullisesti välttämätöntä Suomen kamaralla tällä hetkellä. Se, että pyrittäisiin cup-koon pienentämiseen eli käytännössä 32-4 ja 64-8 niin se voisi olla hyvä tavoite.
Ehkä ajallisesti se tulee tuottamaan ongelmia,mutta tässäkin tapauksessa pelaajat pystytään sijoittamaan kaavioon!!!Esim. Sm-kisojen 4 kärki sijoitetaan ensimmäisiin kisoihin ja sen jälkeen rg- 4 kärki sijoitetaan kisa kerrallaan kaavioon!!!!!Tämä järjestelmä olisi mun mielestä kaikille kohtuullisin
Pelaajien sijoittaminen ei ole cupista kiinni lainkaan vaan sitä voitaisiin toteuttaa jo nyt. Varmasti tulevaisuudessa tullaan sijoittamaan RG-osakilpailuissa niin kuin Poolissakin, mutta tällä hetkellä siihen ei ole mitään tarvetta. (huom! RG2:ssa oli seitsemän samaa pelaajaa 8-cupissa kuin RG1:ssä, ja tuo yksi muutoskin oli Paloheimo->Stark jotka kumpikin ovat osallistuneet yhteen RG:hen)
Yhtenä vaihtoehtona voisi pitää rajallista osallistujamäärää!!!
Tätä pyritään välttämään varsinkin nyt, kun lajille yritetään saada mahdollisimman paljon lisää pelaajia. Kasvua on ollut näköpiirissä tällä kaudella verrattuna edelliseen ja se on oikein hyvä juttu. Syynä tähän lienee uutuuden viehätys, hyvät palkinnot ja mahdollisuus päästä maailmalle pelailemaan muita kansoja vastaan.
tai sitten vain yksinkertaisesti pöytiä enemmän jostain metsästä
Mitä enemmän harrastajia tämän lajin piiriin saadaan sitä paremmat mahdollisuudet meillä on saada pöytiä lisää pelipaikoille. Jatketaan eteenpäin vain kärsivällisesti, olen positiivisella mielellä sen suhteen, että laji kehittyy koko ajan vahvasti eteenpäin niin paikkojen suhteen kuin pelaajienkin suhteen. Nämä kun kasvavat niin kilpailutoimintakin laajenee.
Joni Ahola / Espoon Biljardikerho
SBIL puheenjohtaja / Kilpailukalenterivastaava
Pool/Kaisa/Pyramidi/Kara lajijaostojen jäsen
Vastaa Viestiin