magnificent 8, Pietarissa Petri Pohjola vs Anischenko

Pyramidiin liittyvä keskustelu (säännöt, välineet, kilpailutoiminta yms.)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Markku Ryytty, buddy, Tommi Lamminaho, rz

jarnoahola

magnificent 8, Pietarissa Petri Pohjola vs Anischenko

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 10:20 11.05.2008

http://www.sbil.fi/image/mags/13_biljar ... uttoon.pdf

eli tosta turneesta on kysymys. ainoastaan peten vastustaja on vaihtunu joka aiemmin piti olla kolminkertainen maailmanmestari Sagindigov niin nyt se sitten onkin pienten kazakstanin sisäisten vääntöjen takia vaihtunu venäläiseen anischenkoon, en tiedä nimen oikeinkirjoituksesta mutta kaveri on ikuisella RG-listalla tällä hetkellä sijalla 1. eli tuolla http://www.billiard-online.com/ecpsport/rating.html

eli tänään pelataan peli joten hemmetisti petelle tsemppiä ja laitetaan valta vaihtumaan :lol: :D
May The Forssi Be With You

Alias Jackson Espoosta

Life is a pain get use to it!

jarnoahola

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 10:23 11.05.2008

otsikossa näköjään ei toi lainaus nimeen oikein toiminut mutta siinä pitäisi lukea anischenko

ps. näköjää myös pelin päivämäärä on vaihtunu :lol:

Rz: fiksasin.

Alias Jackson Espoosta

Rautsi

ViestiKirjoittaja Rautsi » 11:05 11.05.2008

muista pete tuliaiset

t:rauski

jarnoahola

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 14:57 11.05.2008

tuli just sanomaa puhelimeen pietarin maalta että limusiinissä matkalla kohti pelipaikkaa ja ett kohta alkaa

mun pitäs saada tietoa erien välistä niin lisäilen tänne sitten

C´MOON PEEEEEETEEEERRRRR NnORTH MAN

Alias Jackson Espoosta

jarnoahola

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 20:04 11.05.2008

no ei tullu väliaikaa johtuen mistä lie mutta:

pete pelasi vähän oman tason alle ja hävisi 3-9, tai 7 mutta muistaakseni peli oli 9 voittoon oli kuulemma pari ihan hyvääkin paikkaa mutta tärkeät pallot ei sitten uponnut.

mainittavaa on kuitenkin se että pete teki yhteen eristä aloitus partin siten että löi kulmapallosta puolitäyttä isolla leikkuulla oman kulmaan ja siitä poikki ja yhdeksän palloa n. puoleentoista minuuttiin joka on tällä hetkellä ennätys, ainakin tossa turneessa iso juttu sekin

näin tällä kertaa mutta jatkoa seuraa

Alias Jackson Espoosta

tonimikael

ViestiKirjoittaja tonimikael » 16:26 10.12.2008

Nonnih. Katoin tuossa semifinaalit. Anishenko-Palamar -matsissa aloin jopa tuntea sääliä Anishenkoa kohtaan, kun mikään ei kerta kaikkisesti auttanut Palamaria vastaan. Ei vaikka toiseen päätyvalliin seiftas, niin eiköhän vaan Palamar jonkun paksun luikan pommilla sisään lyönyt. Monta kertaa. Ja minä kun olen tottunut, että Palamar ei olisi parhaimmillaan luikissa, mutta nyt oli kyllä sellanen vire että Harvoin Näkee! Huhhuh!!

Tarnovetski-Saginbaev oli sitten vähemmän säväyttävä, onhan sitä jo tottunut, että nuori herra T. vie aina. ;)

Eli tulossa lienee huikea finaali, kun kaksi Ukrainan huipputaitavaa ja -lahjakasta ja rohkeaa peliä pelaavaa miestä (jopen äänellä: poikaa) ottaa yhteen aatonaattona. Odotan innolla! :) (toivottavasti se yks ukrainan mies saa sen pelin äkkiä nettiin, ettei odotus muodostu liian pitkäksi... :P)
Kaikki muut yleistävät paitsi minä.

jarnoahola

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 18:40 10.12.2008

Nonnih. Katoin tuossa semifinaalit. Anishenko-Palamar -matsissa aloin jopa tuntea sääliä Anishenkoa kohtaan, kun mikään ei kerta kaikkisesti auttanut Palamaria vastaan. Ei vaikka toiseen päätyvalliin seiftas, niin eiköhän vaan Palamar jonkun paksun luikan pommilla sisään lyönyt. Monta kertaa. Ja minä kun olen tottunut, että Palamar ei olisi parhaimmillaan luikissa, mutta nyt oli kyllä sellanen vire että Harvoin Näkee! Huhhuh!!

Tarnovetski-Saginbaev oli sitten vähemmän säväyttävä, onhan sitä jo tottunut, että nuori herra T. vie aina. ;)

Eli tulossa lienee huikea finaali, kun kaksi Ukrainan huipputaitavaa ja -lahjakasta ja rohkeaa peliä pelaavaa miestä (jopen äänellä: poikaa) ottaa yhteen aatonaattona. Odotan innolla! :) (toivottavasti se yks ukrainan mies saa sen pelin äkkiä nettiin, ettei odotus muodostu liian pitkäksi... :P)
kyllä itte oon nähny ku palamar painaa moskovskaja skaboissa kaikki kassalle ja joka paikasta oma sisään. Puolitoista vuotta sitten kazakstanin world cupin osakilpailuissa. Tais herra painaa ainakin toistakymmentä aloitusparttia niihin karkeloihin

että ei siis ihan eka kerta ku kaverilla omat putoilee

Alias Jackson Espoosta

jarnoahola

ViestiKirjoittaja jarnoahola » 18:41 10.12.2008

niin ja oiskos noita pelejä jossain nähtävillä. vois ittekkin niitä kattella

Alias Jackson Espoosta

Petri Pohjola

ViestiKirjoittaja Petri Pohjola » 23:37 10.12.2008

Moro,

Jarno. Otappa yhteys tuohon tonimikaeliin ja pyydä että laittaa tulemaan sulle suoraan messengerin kautta parit videot....

Muu mahdollisuus olisi se että hommaat NTV+ näkymään himaan...

-Pete-

tonimikael

ViestiKirjoittaja tonimikael » 02:51 06.01.2009

Olipa finaali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ei muuta tällä kertaa. :)
Kaikki muut yleistävät paitsi minä.

Palaa sivulle “Pyramidi”